Onko sillä koolla väliä?
Naisen koolla on!!
Mistähän se vaan johtunee, ettei tieto mene perille?
Lukemattomissa tutkimuksissa on todettu, että naisilla, joilla on ns. löysä eli hallitsematon eli lihasten hallinat pimpsassa puuttuu, on kolminkertainen määrä orgasmivaikeuksia.
Naiset, jotka ovat aloittaneet pimppiharjoitukset, saavat orgasmin melkein halutessaan peniksen koosta riippumatta.
Samoin on todettu, ettei enemmistölle naisista
todellakaan ole merkitystä peniksen koolla.
Aito yhdyntä ja siitä saatu nautinto kun muodostuu aivan muista tekijöistä kuin peniksen mitoista!
En väitä, etteikö uljas koko joissain tilanteissa kiihottaisi mutta itselleni sen koko on joskus ollut haitaksi mutta se onkin sitten toinen tarina.
Mitäkö halusin tällä sanoa? No, sitä, että oikeesti sillä miehen koolla ei ole ollenkaan niin paljon merkitystä kuin naisen koolla!
Naisen hallitsemasta pimpistä nauttii molemmat!
Oma vaimoni aloitti harjoitukset jo silloin kun niistä uskallettiin alkaa puhua, eli vissiin 10v sitten - niiden tuloksena hän saa nykyisin orgasminsa lähes helpommin kuin minä.
No, mulla sattuu olemaan hmm... ei niin kovin pieni, mutta ennen treenausta vaimolleni oli vaikeksia saada orgasminsa.
Jotta; harjoittelemaan, naiset!
Riittääkö?
5
3406
Vastaukset
koolla on väliä,miehen omalla.
elikkä aivojen koolla,mielikuvituksen koolla(määrällä),uusien virikkeiden ennakkoluulottomalla kokeilulla.nämä vaikuttavat kiireettömyyden ohella.hätäily pois ja hellyys tilalle ,antamalla nautintoa toiselle saa itse tuplaten takaisin.jossain määrin koskee myös naisiakin.- P.enis
"Samoin on todettu, ettei enemmistölle naisista
todellakaan ole merkitystä peniksen koolla.
Aito yhdyntä ja siitä saatu nautinto kun muodostuu aivan muista tekijöistä kuin peniksen mitoista!"
Hienoa, että edes yksi nainen uskaltaa tämän tunnustaa. Kaikkea mukavaa "sukkanauhoillesi" ;-)
- 3. nainen
Höpöhöpö jutut menevät perille ja kiinnostavat mutta ei asialliset kirjoitukset.
P.enis, olen sun kanssasi samaa mieltä. Sillä koolla ei ole niin merkitystä jos ja kun itse on kunnossa ja tunne on mukana.
Kapakkasuhteissa sillä yhden aamuyön tuttavan koolla saattaa olla merkittävä osuus - mikäli kumpikaan mitään aamulla muistaa..
Minä saan orgasmini ihan yhtä helposti ison kanssa kuin sen tavallisenkin kanssa. Varmimmin kuitenkin sen "vakituisen ja turvallisen" kanssa! - Olli
Kyse onkin siitä että riittääkö penis tarpeeksi pitkälle..!
- Tikku-Ukko
Tietenkin jos penis ri riitä edes reikään asti niin sitten ei riitä tarpeeksi pitkälle. Tämä on kyllä sitten jo ääriminitapaus (en tiedä onko niin pientä kellään).
Onko sillä muuten niin merkitystä miten pitkälle pitäisi yltää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313914- 412619
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut442594Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82375- 292228
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032103- 381829
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461498- 1411477