Tilasin cityshopparin alennuskortin jonka kylkiäisenä tuli lahjakortti Hairstoreen vähän yli kuukausi sitten. Olin tilaamassa parturiajan kyseisestä liikkeestä ja yllätyksenä tuli että he eivät voi lunastaa lahjakorttia koska ovat konkurssipesän tilassa (koskee kaikkia liikkeitä). Nyt ihmettelenkin cityshopparin ja hairstoren välistä tiedonkulkua/sopimuksia. Hairstore kuulemma ollut cityshopparin pitkäaikainen asiakas. Eikö tällainen tieto ole siirtynyt cityshoppariin!! vaan houkutellaan edelleen asiakkaita ostamaan alennuskortti jonka kylkiäisenä tulee mitätön lahjakortti.
Uskon että moni olisi jättänyt ostamatta alennukortin jos olisivat tienneet asiasta.
Voin olla väärässäkin mutta uskon että konkurssi ei tule hetkessä ja kyllä Hairstore ovat varmasti saaneet osuutensa meidän maksamista "lahjakorteista". Kiitos!
Cityshoppari "huijasi"
pettynyt5
1
326
Vastaukset
- seppinen0406
Minulle kävi aivan samallatavalla. Käsittämätöntä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224194- 183186
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3952250Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391939- 271931
- 311787
- 321639
- 141457
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681260- 121231