Kun puhutaan suomalaisesta isänmaallisuudesta, puhutaan yleensä myös eurovaaliehdokas Seppo Papusesta, ja kun puheenaiheena on Itsenäisyyspuolueen Seppo Papunen, keskustellaan silloin samalla myös isänmaallisuudesta.
Sanoopa muutama tämän sivuston liittovaltiofanaatikko mitä tahansa, niin Seppo Papunen on todellinen täydellisen MEP:in perikuva. Yksikään toinen eurovaaliehdokas ei ole esittänyt yhtä hyviä lausuntoja EU:ta vastaan. Siinä missä jopa muka EU-kriittisenä esiintyvät perussuomalaiset nöyristelevät Brysseliin päin, niin Seppo Papunen pitää tiukkaa linjaa, Suomi on Suomi ja vapaa maa, jonka tulee erota EU:sta ja Eurosta.
Jos arvostat isänmaallisuutta arvostat myös Seppo Papusta, vaikka et kaikkia hänen saavutuksiaan tuntisikaan. Seppo Papunen on tehnyt mittaamattoman arvokasta työtä Suomen puolesta. Siitä hänelle kuulluu ikuinen kiitos.
Äänestä nyt Seppo Papusta äänestysnumerolla 76.
http://areena.yle.fi/tv/2252417
Seppo Papunen - isänmaallisin ehdokas
Papusen kannattaja
0
2196
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294