Pennalismihan tarkoittaa armeijassa samanarvoisten välillä tapahtuvaa kiusaamista ja epäasiallista käytöstä. Oman kokemuksen perusteella seuraavanlaiset tyypit pitää saada pois palveluksesta.
- Klassiset koulukiusaajat (tietojen keruu koulujen opettajilta ja luokkatovereilta)
- Rikolliset. Myös ne nuorisorikolliset (kioskimurrot ja autovarkaat)
Tämmöset epäsosiaaliset tyypit pois. Rimaa täytyy nostaa jos halutaan että Suomalainen nuori lähtee palkattomaan palvelukseen nykyään.
Toverisorto
pennaali
2
287
Vastaukset
- Ketuo
Koulukisaajat eivät yleensä ole epäsosiaalisia.
Mutta rikollisia ei missään tapauksessa voi jättää pois armeijasta. Rikollisethan ovat lähes poikkeuksetta "vähän" tavallista tyhmempiä kavereita, ja armeija ei selviä ilman idiootteja. - petyin mennessäni
Meillä oli entinen koulukiusaaja Intissä töissä ylikersanttina kun menin armeijaan.
Eräskin koulukiusaaja, joka on toimittaja nykyään, kävi RUK:n.
Koulukiusaajat sopeutuvat hyvin armeijaan. Armeijassahan sorretaan heikompia (lue alempiarvoisia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101070
- 102948
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96807- 86723
- 48655
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17627- 48536
- 36526
- 25515
- 43492