Olen paras

5uperm4n

Olen komein, älykkäin, vahvin ja taitavin! Naisilta menee jalat alta ja miehet perääntyy vapaaehtoisesti jo, kun ne kuulee mun nimen.

24

1143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5up3rm4n

      Sama vika

    • lisää lämmikettä

      minä olen eniten humalassa. muutkin näyttää kauniilta ja tuntuu älykkäiltä

      • lisempää lämmikettä

        hahhaa! Sama täällä!


    • voi voi taaas tuo

      Eihän nimi miestä pahenna,mutta mies voi pahentaa nimensä!!!! Ai niin naapurin Jussihan täällä taas hölöttää! ??

    • super ei ole karisma

      Vai niin. Ehkä juuri siksi et ole pätkääkään kiinnostava.

    • 8 + 6
      • Kuka alkaa, kuka

        Kuka alkaa, kuka ei.


      • Ongelmien taustaa?

      • Ååke

        Oli vähän muita mielenterveysongelmia miehellä. Kaikki ei ole aina narsismia, paitsi Suomi24:n Narsismi palstalla


      • Manifesti
        Ongelmien taustaa? kirjoitti:

        Rodger näyttää Breivikin tapaan kirjoittaneen nettiin manifestin:
        http://www.scribd.com/doc/225981131/7/Years-Old

        Mihin katekoriaan luetaan,tämä Oulussa eilen esille tullut tapahtuma. Melkoisen manifestin jättää Suomen historiaan,viisi lasta tappo,eikä ollut itse milläskään! ! ! YOK.YOK. Oispa kuolemantuomio suomessa voimassa. Eniten säälittää elossa olevien lasten elämä! Moni syntyy/kasvaa tänne paholaiseksi,joilla on näkymättömät sarvet päässä? Käyttäytyy kuin enkeli,sädekehä päänsä päällä!!!!!!!! Seurustelee vain omien sisäisten pirujen,kenties saapi hekumallisia kiksejä näistä tekosistaan!!!!! Lähipiiri ei huomaa mitään! YÖK YÖK?????????????


      • Vinoa huumoria

        Minulla on vieläkin vahvasti tunne, että osa tuosta kaikesta itsekehusta on huumoria, jonkinlaista pilkkaa muita ihmisiä kohtaan, tyyliin: en välitä siitä mitä sanotte, olen kuitenkin omasta mielestäni paras, haistakaa v." Esim. kohta eräällä videolla missä hän huomaa oman kuvansa auton ikkunalasissa, ja sanoo, katsokaa se on minä, kaikessa komeudessani ja nauraa päälle. Vinoa huumoria.


    • * - * - *
    • Kun ei itse kykene

      "Janoaa rakkautta, "

      Kun ei itse kykene tuntemaan, eikä ole koskaan kyennyt, niin mistä muka osaisi sitä vielä janota kun ei tiedä mitä se on.

      Janoaa mitä janoaa. Sitä hyvää seksiä ehkä, mitä vain rakastunut kykenee antamaan hänelle. Noin olen ymmärtänyt sekä teoriasta että omasta kokemuksesta.

      Ja tuon todellinen tavoite on tietyn uhrin saaminen hallintaan ja sitä kautta niihin etuihin, mitä tuon uhrin kautta saa. Narsisti kykenee käytännöllisesti katsoen pyörittämään kenet tahansa todellisen rakkauden utupilveen. Että siksi uhreja on yleensä useita ja yksi tietty se pääpyöritettävä.

      • 8 + 6

        Rodgerin käsitys rakkaudesta oli todellakin pelkkää seksiä. Koska hän ei voinut saada seksiä, hän ei halunnut muidenkaan saavan sitä - ja kun naiset eivät ihastuneet häneen, hän vihasi naisia. Lisäksi kaikki oli (kuten narsisteílla aina) muiden syytä:

        "I began to have fantasies of becoming very powerful and stopping everyone from having sex. I wanted to take their sex away from them, just like they took it away from me. I saw sex as an evil and barbaric act, all because I was unable to have it. This was the major turning point."

        "All I ever wanted was to love women, and in turn to be loved by them back. Their behavior towards me has only earned my hatred, and rightfully so! I am the true victim in all of this. I am the good guy."
        http://www.mediaite.com/online/elliot-rodgers-written-manifesto-is-141-pages-long-and-absolutely-terrifying/


      • Niin miten tuo
        8 + 6 kirjoitti:

        Rodgerin käsitys rakkaudesta oli todellakin pelkkää seksiä. Koska hän ei voinut saada seksiä, hän ei halunnut muidenkaan saavan sitä - ja kun naiset eivät ihastuneet häneen, hän vihasi naisia. Lisäksi kaikki oli (kuten narsisteílla aina) muiden syytä:

        "I began to have fantasies of becoming very powerful and stopping everyone from having sex. I wanted to take their sex away from them, just like they took it away from me. I saw sex as an evil and barbaric act, all because I was unable to have it. This was the major turning point."

        "All I ever wanted was to love women, and in turn to be loved by them back. Their behavior towards me has only earned my hatred, and rightfully so! I am the true victim in all of this. I am the good guy."
        http://www.mediaite.com/online/elliot-rodgers-written-manifesto-is-141-pages-long-and-absolutely-terrifying/

        "Koska hän ei voinut saada seksiä, hän ei halunnut muidenkaan saavan sitä - "

        ""All I ever wanted was to love women, and in turn to be loved by them back"

        Niin miten tuo liittyy narsismiin?


      • 8 + 6
        Niin miten tuo kirjoitti:

        "Koska hän ei voinut saada seksiä, hän ei halunnut muidenkaan saavan sitä - "

        ""All I ever wanted was to love women, and in turn to be loved by them back"

        Niin miten tuo liittyy narsismiin?

        Narsistit ovat sairaalloisen kateellisia. Pitää saada samaa mitä muillakin on (ja mielellään vielä enemmän). Jos sitä ei saa, silloin ei ole lupa muidenkaan saada, ja muidenkin "onni" pitää tuhota.


      • Ahaa. Sama ilmiö.
        8 + 6 kirjoitti:

        Narsistit ovat sairaalloisen kateellisia. Pitää saada samaa mitä muillakin on (ja mielellään vielä enemmän). Jos sitä ei saa, silloin ei ole lupa muidenkaan saada, ja muidenkin "onni" pitää tuhota.

        Ahaa. Sama ilmiö. Vaikka eri syy. Tiedätkö, miksi hän ei voi seksiä harrastaa?


      • Sama ilmiö tämäkin
        Ahaa. Sama ilmiö. kirjoitti:

        Ahaa. Sama ilmiö. Vaikka eri syy. Tiedätkö, miksi hän ei voi seksiä harrastaa?

        1. Oli niin ylimielinen, ettei monille naisille kelvannut.
        2. Oli niin ylimielinen, ettei monikaan nainen olisi kelvannut hänelle.


      • Selitystä
        Niin miten tuo kirjoitti:

        "Koska hän ei voinut saada seksiä, hän ei halunnut muidenkaan saavan sitä - "

        ""All I ever wanted was to love women, and in turn to be loved by them back"

        Niin miten tuo liittyy narsismiin?

        "Niin miten tuo liittyy narsismiin?"

        Koska tyypillinen narsistinen ajattelutapa on "Jos en voi saada sinua, tuhoan sinut".


      • Luotettavaa taas
        Selitystä kirjoitti:

        "Niin miten tuo liittyy narsismiin?"

        Koska tyypillinen narsistinen ajattelutapa on "Jos en voi saada sinua, tuhoan sinut".

        ... sanoo nimimerkki.


      • Noinkohan
        8 + 6 kirjoitti:

        Rodgerin käsitys rakkaudesta oli todellakin pelkkää seksiä. Koska hän ei voinut saada seksiä, hän ei halunnut muidenkaan saavan sitä - ja kun naiset eivät ihastuneet häneen, hän vihasi naisia. Lisäksi kaikki oli (kuten narsisteílla aina) muiden syytä:

        "I began to have fantasies of becoming very powerful and stopping everyone from having sex. I wanted to take their sex away from them, just like they took it away from me. I saw sex as an evil and barbaric act, all because I was unable to have it. This was the major turning point."

        "All I ever wanted was to love women, and in turn to be loved by them back. Their behavior towards me has only earned my hatred, and rightfully so! I am the true victim in all of this. I am the good guy."
        http://www.mediaite.com/online/elliot-rodgers-written-manifesto-is-141-pages-long-and-absolutely-terrifying/

        Hän ei myöskään voinut saada rakkautta, kiintymystä tai ihailua, joiden puutteesta valitti yhtä lailla. Jos hän olisi halunnut pelkkää seksiä, hän olisi varmasti turvautunut maksullisiin jossakin vaiheessa, rahaahan hänellä riitti.

        Mutta tietysti jos ihminen on murhaaja tai rikollinen tehdään hänen käytöksestään mahdollisimman negatiivisia tulkintoja.


      • Anonyymi
        8 + 6 kirjoitti:

        Narsistit ovat sairaalloisen kateellisia. Pitää saada samaa mitä muillakin on (ja mielellään vielä enemmän). Jos sitä ei saa, silloin ei ole lupa muidenkaan saada, ja muidenkin "onni" pitää tuhota.

        Joo joo lopeta jo. Turha esittää pyhimystä, et itse ole yhtään srn kummempi vaikka kuinka yritätkin nousta myidrn yläpuolelle.


    • kiloilo

      Haist vittu.

    • Anonyymi

      No mikä se sun nimi on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 150
      4275
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3864
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2651
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1881
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1639
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1625
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1543
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1521
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe