kestääkö kantti, antti, 007, bushmanni, b, ilm 18:4?

adventtisisar

Missä te olette? Anteeksi jos olen trolli, feikki, tyrkky, nainen, vaiko mies... kaksinaamainen kameleontti, mitä ikinä. Anteeksi. Rukoilen, että löytäisitte meidän adventtiuskoisten Jumalan. Kolmiyhteisen Jumalamme. Rukoilen.

9

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kuule, sehän sopii. Rukoile vaikka kaksin käsin ja pistä varpaatkin ristiin.

      Mutta arvaas mitä?

      Se sinun jumalasi pysyy yhtä piilossa kuin on pysynyt jo tuhansia vuosia. Sitä ei vaan kiinnosta mikään.

    • Eräs (tietty?) huolestunut adventti(?)sisar (?) kirjoittaa kauniisti:

      // Rukoilen, että löytäisitte meidän adventtiuskoisten Jumalan. Kolmiyhteisen Jumalamme. Rukoilen. //

      Eipä ainakaan antista ollut löytäjäksi. Niinpä Jumala tuli ja ihan ite etsi antin käsiinsä. Isäksi hänet koen nyt, hyväksi isäksi. Siksi uskalla elää ja uskallan ehkä kuollakin. Kuolla - niinkuin Hesen ketjun omistajan rouva todistaa, että vasta uskoontulon myötä väistyi kuolemanpelko. Muuten, ihan vaan kielioppikysymys, mutta . . . minulle Jumala ei ole kolmipersoonainen hirviö, vaan todellakin se yksi ja ainoa todellinen alkuperäinen Isä ...

      Jesaja 9:6 (9:5)
      Sillä lapsi on syntynyt meille, poika on annettu meille. Hän kantaa valtaa harteillaan, hänen nimensä on Ihmeellinen Neuvontuoja, Väkevä Jumala, Iankaikkinen Isä, Rauhan Ruhtinas.

      antti

    • Riku777

      Niin. Ei Jumala ole piilossa, eikä ole ollut kahtatuhatta vuotta. Kun olin aikeissa lopettaa päivän 2012i Hän ilmestyi minulle ja vapautti minut ansoista joihin olin joutunut. Raamattua kun lukee niin sieltä huomaa seuraavan asian; pakanoille ja pakanakansoille Jumala tuntuu poissaolevalta ja näkymättömältä. Silti Jumalan miehiä ja naisia on ollut ja tulee olemaan kokoajan alusta loppuun. Niinkauan kerrotaan totuutta Herrasta kunnes maa ja taivas katoaa. Kerran jokainen ymmärtää ja jokainen polvi kumartaa.

    • Ilm.18:4

      >>>Anteeksi. Rukoilen, että löytäisitte meidän adventtiuskoisten Jumalan.

      • adventisti sisar

        Ilm. 18: 4.

        Todelliset adventistit eivät omi Jumalaa itselleen, vaan uskovat että Jumalanlapsia löytyy muistakin seurakunnista, että vain Jumala tuntee omansa, sillä Hän näkee jokaisen ihmisen sydämeen.

        Oletko tullut ajatelleeksi sitä, ettei adventtisisareksi itseään tituleerava ole välttämättä edes adventisti, ehkäpä ei edes sisar?!

        Aika ronskia piilosexiä sisältyy hänen moniin viesteihinsä, mielestäni ei oikein tuollainen itsensä tyrkytys huumori sovi etenkään naisihmiselle.


      • adventisti sisar
        adventisti sisar kirjoitti:

        Ilm. 18: 4.

        Todelliset adventistit eivät omi Jumalaa itselleen, vaan uskovat että Jumalanlapsia löytyy muistakin seurakunnista, että vain Jumala tuntee omansa, sillä Hän näkee jokaisen ihmisen sydämeen.

        Oletko tullut ajatelleeksi sitä, ettei adventtisisareksi itseään tituleerava ole välttämättä edes adventisti, ehkäpä ei edes sisar?!

        Aika ronskia piilosexiä sisältyy hänen moniin viesteihinsä, mielestäni ei oikein tuollainen itsensä tyrkytys huumori sovi etenkään naisihmiselle.

        Viestin lähettäjä on siis "adventisti sisar," ei "adventtisisar."


      • Nainut
        adventisti sisar kirjoitti:

        Ilm. 18: 4.

        Todelliset adventistit eivät omi Jumalaa itselleen, vaan uskovat että Jumalanlapsia löytyy muistakin seurakunnista, että vain Jumala tuntee omansa, sillä Hän näkee jokaisen ihmisen sydämeen.

        Oletko tullut ajatelleeksi sitä, ettei adventtisisareksi itseään tituleerava ole välttämättä edes adventisti, ehkäpä ei edes sisar?!

        Aika ronskia piilosexiä sisältyy hänen moniin viesteihinsä, mielestäni ei oikein tuollainen itsensä tyrkytys huumori sovi etenkään naisihmiselle.

        Ei se "adventtisisar" edes kovinkaan piilosexiä kuvaile... Suoraan asiaan: kirjoitti pari päivää sitten että "olen nainut auton takapenkillä". Ei sinänsä mikään sensaatio, kyllä meistä varmaan aika moni on nainut auton taka- tai etupenkillä... Mutta ei oikein sovi yhteen näiden "uskonkirjoituksiensa" ja adventismin ylistyksen kanssa. Pornahtavia kirjoituksia on häneltä muitakin, joten epäilyttää, onko uskova nainen...?


      • Ilm.18:4
        adventisti sisar kirjoitti:

        Ilm. 18: 4.

        Todelliset adventistit eivät omi Jumalaa itselleen, vaan uskovat että Jumalanlapsia löytyy muistakin seurakunnista, että vain Jumala tuntee omansa, sillä Hän näkee jokaisen ihmisen sydämeen.

        Oletko tullut ajatelleeksi sitä, ettei adventtisisareksi itseään tituleerava ole välttämättä edes adventisti, ehkäpä ei edes sisar?!

        Aika ronskia piilosexiä sisältyy hänen moniin viesteihinsä, mielestäni ei oikein tuollainen itsensä tyrkytys huumori sovi etenkään naisihmiselle.

        >>>Oletko tullut ajatelleeksi sitä, ettei adventtisisareksi itseään tituleerava ole välttämättä edes adventisti, ehkäpä ei edes sisar?!


      • Ajantilaus
        Ilm.18:4 kirjoitti:

        >>>Oletko tullut ajatelleeksi sitä, ettei adventtisisareksi itseään tituleerava ole välttämättä edes adventisti, ehkäpä ei edes sisar?!

        Olen suositellut adventtisisarelle ajan tilausta psykiatrille, koska sekoilevat kirjoitukset olivat sitä laatua, että ammattiauttajan apu olisi aiheellinen. Ehkä hän vähensi mellastustaan, kun ihmiset eivät jaksaneet reagoida häiriintyneisiin kirjoituksiin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe