Mitäpä se Jumalanne koettaa kertoa?

Onkos tämän uutisen tiimoilta mitään ajatuksia siitä, että mitä Jumala koettaa adventtikirkolle kertoa:

http://news.adventist.org/all-news/news/go/2014-05-21/flooding-in-bosnia-croatia-and-serbia-destroys-four-adventist-churches/

""" Four Seventh-day Adventist Church buildings and the homes of 20 Adventist families were destroyed as rainwaters flooded Bosnia, Croatia and Serbia last week. ""

Että kärsimyksien kautta voittoon, vai eikö jumalaa kiinnosta mikään, vai miten tämä taas selitetään, jos mikään ei tapahdu ilman taikaukon sallimusta?

Adventtisisar osannee ainakin kertoa?

Vai onko niin, että jumala koettaa kertoa, että pysykää poissa tuosta käärmeiden pesästä, sillä minä pistän nuo tönöt kasaan ihan sormea napsauttamalla ja tapan siinä sivussa muutaman pölvästin, että osaatte pysyä erossa amerikkalaisista lahkoista?

14

184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko petopaavil

      Kuule luulenpa että meidän uskovien Jumala yrittää sanoa sinulle, että perusta saatananpalvojien sivut yhdessä ilm 18:4, kopittelijan, b:n, ja keitä niitä onkaan, kanssa. Voi olla huti veikkaus kyllä. Mistä minä sen ihmisenä tietäisin. t. Adventtisisar

    • >>> Kuule luulenpa että meidän uskovien Jumala yrittää sanoa sinulle, että perusta saatananpalvojien sivut yhdessä ilm 18:4, kopittelijan, b:n, ja keitä niitä onkaan, kanssa. Voi olla huti veikkaus kyllä. Mistä minä sen ihmisenä tietäisin. t. Adventtisisar >>>

      Kun jumalanne sallii tuhottavan lahkosi kirkkoja sekä tappavan lahkosi kannattajia, sekä tuhoaa heidän kotejaan, niin hän koettaa kertoa, että minun pitäisi perustaa saatananpalvojien sivut?

      Onkos sisarella nyt lääkitys ihan kohdillaan?

      Mutta koetatko kertoa, että tämä sinun eläväinen jumalasi on ihan pikkutekijä, tarmoton vesseli, joka vain seuraa sivusta, kun hänen kaverinsa Saa_tana mellestää mieltä vailla?

      Vai saako Saa-tanakin mellestää ilman jumalasi suostumusta, vai miten tämä keskutelu tästä jatkuu?

      Minusta tosin saa-tana on aivan yhtä todellinen kuin sinun jumalasikin.

      • Adventtisisar

        Kuule, en tarvitse lääkkeitä, ja siksi seksuaalisuuteni onkin huipussaan :). Mites omasi, lääkkeet siis. Käytätkö?
        se sun saatanas, ni se on vähä turha ja ylimääränen tyyppi näil sivuil. Näin meidän kesken. kyl se varmaan on kova jätkä, mut kyl Meidän Isä Aina teidän isän voittaa.


      • Ilm.18:4

        >>> Kuule luulenpa että meidän uskovien Jumala yrittää sanoa sinulle, että perusta saatananpalvojien sivut yhdessä ilm 18:4, kopittelijan, b:n, ja keitä niitä onkaan, kanssa. Voi olla huti veikkaus kyllä. Mistä minä sen ihmisenä tietäisin. t. Adventtisisar >>>

        Haluaisinpa adventtisisar kuulla PERUSTELUT sille, miksi meidän Jumalamme yrittäisi sanoa, että minun pitäisi perustaa saatananpalvojien sivut. Aikamoisen rohkea, vai sanoisinko peräti röyhkeä väite sinulta adventtisisar, joten haluaisinpa todellakin kuulla ne perustelusi moiselle väitteelle.

        Jään odottelemaan perustelujasi :))


      • BUSHMANNI JÄLLEEN RAUHALLISEN ASIALLINEN ÄLYKKÄÄSTI HAASTAVA !

        // Mutta koetatko kertoa, että tämä sinun eläväinen jumalasi on ihan pikkutekijä, tarmoton vesseli, joka vain seuraa sivusta, kun hänen kaverinsa Saa_tana mellestää mieltä vailla?
        Vai saako Saa-tanakin mellestää ilman jumalasi suostumusta, vai miten tämä keskutelu tästä jatkuu?
        Minusta tosin saa-tana on aivan yhtä todellinen kuin sinun jumalasikin. //

        Jumalaan voi uskoa tai olla uskomatta, mutta jokainen ainakin sen voi nähdä, että ssaatana on olemassa, sillä maailmassa rangaistaan hyvästä ja palkitaan pahat teot.

        Minulle hyvän Jumalan olemassaolosta todistaa pappi Bonhoeffer, joka Hitleriltä saamaansa kuolemantuomiota vankilassa odottaessaan kirjoitti virren: "Hyvyyden voima". Pahuuden voiman nujertama mies uskoi, että hyvyys lopulta voittaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=8pshkkehSLk

        Jumala katsoo kortit ja tilinpäätökset vasta lopussa, ei kesken akiken ...

        LUUKAS 16.
        24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' [ Mark. 9:48]

        25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa.
        26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'

        antti


      • AnttiVKantola kirjoitti:

        BUSHMANNI JÄLLEEN RAUHALLISEN ASIALLINEN ÄLYKKÄÄSTI HAASTAVA !

        // Mutta koetatko kertoa, että tämä sinun eläväinen jumalasi on ihan pikkutekijä, tarmoton vesseli, joka vain seuraa sivusta, kun hänen kaverinsa Saa_tana mellestää mieltä vailla?
        Vai saako Saa-tanakin mellestää ilman jumalasi suostumusta, vai miten tämä keskutelu tästä jatkuu?
        Minusta tosin saa-tana on aivan yhtä todellinen kuin sinun jumalasikin. //

        Jumalaan voi uskoa tai olla uskomatta, mutta jokainen ainakin sen voi nähdä, että ssaatana on olemassa, sillä maailmassa rangaistaan hyvästä ja palkitaan pahat teot.

        Minulle hyvän Jumalan olemassaolosta todistaa pappi Bonhoeffer, joka Hitleriltä saamaansa kuolemantuomiota vankilassa odottaessaan kirjoitti virren: "Hyvyyden voima". Pahuuden voiman nujertama mies uskoi, että hyvyys lopulta voittaa.

        http://www.youtube.com/watch?v=8pshkkehSLk

        Jumala katsoo kortit ja tilinpäätökset vasta lopussa, ei kesken akiken ...

        LUUKAS 16.
        24 Silloin hän huusi: 'Isä Abraham, armahda minua! Lähetä Lasarus tänne, että hän kastaisi sormenpäänsä veteen ja vilvoittaisi kieltäni. Näissä liekeissä on kauhea olla.' [ Mark. 9:48]

        25 Mutta Abraham sanoi: 'Muista, poikani, että sinä sait eläessäsi hyvän osan, Lasarus huonon. Nyt hän saa täällä vaivoihinsa lohdun, mutta sinä saat kärsiä tuskaa.
        26 Sitä paitsi meidän välillämme on syvä, ylipääsemätön kuilu, niin ettei täältä kukaan voi tulla teidän luoksenne, vaikka tahtoisikin, eikä sieltä pääse kukaan kuilun yli meidän puolellemme.'

        antti

        AnttiVKantola kirjoitti: «Jumalaan voi uskoa tai olla uskomatta, mutta jokainen ainakin sen voi nähdä, että ssaatana on olemassa, sillä maailmassa rangaistaan hyvästä ja palkitaan pahat teot.»

        Miten tuo todistaa saatanan olemassaolosta?

        Minusta ei mitenkään.

        Onkohan nyt jompikumpi meistä hukannut logiikan taidon?


    • Adventtisisar

      Kirjotin nimittäin kollegallesi antille, et lääkkeitten käyttö vaikuttaa siihen, saako sen tiäks, or. gas. min... Se oli joku tieteellinen tutkimus. Harmi, jos joudut käytyään. Seksuaalisuus on ihana asia ja Hyvää kannattaa odottaa. Siis Hyvää Miestä. Eli Hääyö on se Huippujuttu. Toppen!

      • Adventtisisar

        Nii siis harmi bushmanni jos joudut käyttään lääkkeitä. Jos ei toimi sen takii olleskaa. Mut mää siis oon nyt sinkku. Mut Sitä Oikeaa odotellessa. Rukoilen Jumalaani yli kaiken, että mikäli elää saan, saan Miehen ja vauvan. Ja teemme sitten Pyhässä Avioliitossa toisillemme Hyvää. Mikäli minusta on kiinni, niin ei ihan vähänkään... Rohkeasti hymyillen...


      • fif.ti fif.ti

        Eikö sulla ole jo yksi TOP hääyö takana?
        Myös tuleva onnistumis-% 50 joten otat tietoisen riskin.


      • adventtisisar
        fif.ti fif.ti kirjoitti:

        Eikö sulla ole jo yksi TOP hääyö takana?
        Myös tuleva onnistumis-% 50 joten otat tietoisen riskin.

        Ei kun se suhde on 30-70%. Ja se mies oli ateisti. Petti mua niin paljon kun keppi antoi myöden, ja sehän antoi. Siinä mielessä oma vika, että minulla ei ollut halua häneen. Pitkä liitto. Kerroin heti, että yritän saada ystävyyden muuttumaan rakkaudeksi, koska sanoin rehellisesti, etten häntä rakasta. Hän yritti saada minut rakastamaan itseään, mutta en minä jumalatonta osannut. Hän rakasti niin kuin vain ihminen voi rakastaa, vailla Jumalayhteyttä. Mutta katkeroitui, koska rakkautta ei voi pakottaa. No, tilanne meni siihen, että joko hengissä säilyminen tai avioliiton jatkuminen. Valitsin terveyden. Olin vuosikaudet lamassa ennen kuin lähdin pois. Vuosikaudet. Mikään ei toiminut. Parisuhteessa. Ei mikään. Hänellä oli jo kihlausaikana p.anoja. Mutta koska yhteiskunnallinen normi on evlutissa, että naimisiin ja lapsia ja perheeni oli evlut molemmat sisareni olivat jo naimisissa, niin sitten tuli tarve päästä naimisiin. Vaikka sydän ei ollut samaa mieltä. Siksi varoitankin evlutin kaavoihin kangistuneista kuvioista... Ei ole pakko mennä naimisiin. Ei ole sellaista valtaa missään. Se on väkivaltaa. Ei kiitos enää ikinä. Sitten kun rakastaa kunnolla joka tavalla, vasta sitten...


    • Adventtisisar

      Panettele mua pushmanni. Stringit kireesti. Soiden jalassasi... Panettele nyt kun voit. Minä painan sitten päälle taas kuin yleinen syyttäjä. Ehkä et ehdi, sillä pyhäpäiväsi alkanee kohta. No panettele sitten joskus toiste.

    • jee!

      Sellainen tuo Jumala on. Tappaa ja tuhoaa säälittä.

    • bushmanni: // Mitäpä se Jumalanne koettaa kertoa //

      No, Jumalahan koettaa kertoa Sinulle mm., että tässä kohden mennään maailmanpolitiikassa nyt:
      PS. 83:4 (83:5) :
      He sanovat: "Me tuhoamme heidät! Tehdään loppu koko kansasta, niin että Israelin nimikin unohtuu!"
      5 (83:6) He ovat yksissä tuumin tehneet liiton, kaikki he ovat sinua vastaan.

      Mutta varsinkin tämän Jumala tahtoo sinulle kertoa, että Daavidin tavoin rukoillaan yhä seuraavanlaisesti ja se rukous kuullaan Ylhäällä:

      PS. 83:12 (83:13) tuhoa nuo, jotka sanovat: "Me valloitamme Jumalan asuinsijat."
      13 (83:14) Jumalani, hajota heidät kaikkiin tuuliin kuin ohdakkeen höydyt, kuin ruumenet!
      14 (83:15) Niin kuin kulovalkea polttaa metsän, niin kuin tulen roihu korventaa vuoret,
      15 (83:16) niin ajakoon sinun myrskysi heitä takaa, kauhistukoot he tuulesi voimaa!
      16 (83:17) Nöyryytä heitä perin pohjin, kunnes he etsivät apua sinulta, Herra.
      17 (83:18) Saakoot he osakseen ainaisen pelon ja pilkan, saakoot kunniattoman lopun.
      18 (83:19) Vielä he tietävät, että sinä olet Herra, ainoa Jumala, maailman valtias!

      Elikkä Jumala tarjoaa liittoa kaikille, jotka suostuvat luopumaan liitosta vastustajan kanssa.

      antti

    • höp

      siis mitä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe