Mulla on Windows 7 profesional. Todella hyvä. Haluaisin pitää sitä kauan.
Siksi kysyn. Milloin tämän käyttiksen servic pack 2 tulee ja ilmestyykö se automaattisesti päivityksiä tarkistaessa?
Windows 7 profesional
6
175
Vastaukset
- tulee aikanaan
Kyllä se tulee automaattisten päivitysten kautta sitten kun microsoft saa sen tehtyä. vielä ei ole tullut.
Ei välttämättä ilmesty ollenkaan tuo päivitys.
http://www.tomshardware.com/news/Windows-7-SP2-Service-Pack-Release-Date-Patches,18685.html- seiska pelaa hyvin
Ei ole tarvis SP-2 ja päivitykset tulee "kuukautisten" mukana!
Service pack 2:sta ei tehdä Windows 7:n. Microsoft on siirtänyt kaiken satsauksen Windows 8:n ja seiskan saatavuus loppuu syksyllä. Siitä vielä 3v eteenpäin niin alkaa hyvää vauhtia kadota.
- Esprimo
Ei sentään aivan kaikkea, sillä seiskan Mainstream-tuki päättyy vasta 2015. Sen sijaan Service Pack -käytäntö on kuollut ja kuopattu, ja tilalle ovat tulleet Update-välipaketit ja x.x-versiopäivitykset.
Jos SP-käytäntö olisi jatkunut kasissa, W7 olisi voinut saada SP2:n, vaikka kasi olisi jo tullut myyntiin. Saihan XP:kin SP3:n vielä vuonna 2008, vaikka Vista oli jo markkinoilla. - SP2 olis kätevä
Esprimo kirjoitti:
Ei sentään aivan kaikkea, sillä seiskan Mainstream-tuki päättyy vasta 2015. Sen sijaan Service Pack -käytäntö on kuollut ja kuopattu, ja tilalle ovat tulleet Update-välipaketit ja x.x-versiopäivitykset.
Jos SP-käytäntö olisi jatkunut kasissa, W7 olisi voinut saada SP2:n, vaikka kasi olisi jo tullut myyntiin. Saihan XP:kin SP3:n vielä vuonna 2008, vaikka Vista oli jo markkinoilla.Eli jos asentaa W7SP1:n uudelleen vaikkapa 2017, joutuu lataamaan kaikki SP1:n jälkeen tulleet päivitykset palikka palikalta...Eikä niitä ole ihan vähän sillä SP1 taisi tulla jo 2011.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896