Onko kenelläkään mitään tietoa Telwell 3G Reititiimen ja Huawei e5776-32 mokkulan yhteen sopivuudesta? Omistan molemmat ja pitää saada tuon Huawein luoma yhteys siirrettyä tuolle Telewellille jotta saisin tietokoneeseeen netti yhteydel tuon Telewellin LAN portin kautta. Siis tietokoneessa ei ole langatobta yhteyttä, tuo Huawei on langaton reititin. Langallinen yhteys löytyy siis tuosta Telewellistä.
Telewell 3G reititin ja Huawei e5776s-32 reititin (mokkula)
jrahikainen
1
234
Vastaukset
- Heze69
Hei!
löytyisiköhän tuo tieto telewellin sivustolta hakemalla ko. mallilla, ohessa esim. TW-EAV510 yhteensopivuus: https://www.telewell.fi/files/mokkulat.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839