Alkuun pääset kysymällä itseltäsi seuraavat kysymykset:
1. Olenko tapojeni orja?
2. Haluaisinko muuttaa jotain?
3. Minkälaisista rutiineista elämäni muodostuu?
4. Mietinkö usein, että muilla on hauska ja luova elämä?
5. Yllätänkö itseni haaveilemasta sitku-elämästä?
6. Pyöritänkö samoja ajatuksia päivästä toiseen?
7. Olenko mielenterveyshoidon tarpeessa?
Huomenna on hyvä päivä tehdä pieni muutos. Kukaan ei ole sanonut, että kaikki olisi heti helppoa. Oikea muutos tarvitsee työtä ja pieniä askeleita.
Lähde: Huippukuntoon.fi
Mitä vihasivujen pitäjän pitää
4
95
Vastaukset
- No mä sit kysyin
1. Mä oon netissä ja tumputan 24/7. Mitä sit?
2. No, mä haluaisin et voisin olla enemmän netissä ja tumputtaa enemmän.
3. Netissä olosta ja tumputtamisesta
4. Ei kellään voi olla hauskaa jos ei oo 24/7 netissä ja tumputa koko ajan.
5. Katso kohta 2.
6. Mitä muuta pitäis ajatella ku nettii ja tumputtamista? Ootpas hönö!
7. Mulle on sanottu ettei mulle voi antaa hoitoo. Mä oon gurko. - vanhemmat.com :in
ylläpitäjä avautuu itse omilla kotisivuillaan melko avoimesti / 24.5.2014:
"Selkokielelle viitottu: entinen vaimoni pakeni yhteisestä asunnostamme vanhimman lapsemme kanssa ensi- ja turvakotiin heihin vuosia kohdistamani alistamisen, henkisen ja fyysisen väkivallan seurauksena."
Sen jälkeen vain parin vuoden ikäinen tytär nukutettiinkin ja lapsen alapää tutkittiin Jorvissa. Poliisi suoritti myös esitutkinnan, rikosnimikkeenä oli mm. pedofilia ja lapseen kohdistettu muu väkivalta.
Äiti vei tutkintapyynnön poliisille mielisairaan miehensä äitiin kohdistamasta silmittömästä väkivallasta ja mm. ruiskulla ja neulalla tuon miehen äitiin kohdistamasta uhkailusta. Kuka arvaa mitä tuossa miehen aseena käyttämässä ruiskussa oli ja on varmasti vieläkin?? - Kuka kumma toi
ylläpitäjä oikeen on ku se kirjottelee tommosii kummallisia juttuja kotisivuilleen??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.605768- 1154980
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.4042947Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s961435Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3401129- 65971
- 29968
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46886Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja109867Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52839