Nainen päällä

Ratsastaja

Oon siis nainen ja lempi asento on juurikin päällä oleminen, koska siinä pystyn ite määräämään tahdin ja just siks se tuntuu parhaalta. Ylös alas liike on raskasta pitemmän päälle, eikä se ees tunnu niin hyvältä kun sellanen eteen ja taakse liike. Mutta nykynen mies sanoo että eteen ja taakse liike ei tunnu miltään. Onko se yleensä miehillä niin että se ei tunnu oikeen miltään? Aikasemmin kukaan ei oo sanonu mitään, mutta ne on muutenki ollu sellasia yhden yön juttuja että ei oo puhuttu paljon muutakaan. Ärsyttää ihan vietävästi kun ei sitä asentoo tuu sit harrastettua kun ei mies välitä.. Eli siis voisko joku kertoo että onko se niin että sen pitää olla ylös alas liikettä että se joltain tuntuu?

61

9863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keka 1

      Kun päälleni sut saisin niin varmaan eteen taakse riittäis.

    • sexguru

      Ei oikeestaan mitään yhtä liikettä, vaan ennemminkin monen liikkeen yhdistelmää ja lisäksi vielä vaihtelua. Naisen nautinnon ja eroottisuuden pitäisi näkyä ja olla aistittavissa. Mikset yhdistä siihen haluamaasi eteen taakse liikkeeseen aivan etuasennossa sellaista jännää nyhtäisyä, paikat tiukaksi ja nyhtäiset pimppasi ylöspäin, sitten taas annat pepun painua taakse ja alas? Jos vielä mahtuu liiketajuusi lantion pyöräytykset ja osaat viel päästää seksuaalisuutesi valloilleen, annat orgasmin lähestymisen näkyä estoitta. Kehut miten hyvää kalu tekee sisälläsi, muuta välillä ylävartalon asentoa nojaamalla eteen tai taakse. Näillä ehkä jotain uutta? Pyörittävä liikekin voi olla kuin ympyrän piirtoa vaakatasossa tai sitten lantio voi liikkua ympyrää pystyakselillakin, hieman kuin tanssiessa. Voit myös välillä ottaa kalun ulos ja tehdä kalun varrelle eteen taakse liikettä, niin että terska muljahtaa pilluvakoa pitkin, tekee molemmille hyvää. Jos nämäkään ei kelpaa, sanot kylmästi että herra on hyvä ja odottaa eteen taakse liikkeessä eka sun orkun ja saa sen jälkeen ottaa sut siinä asennossa jota eniten haluaa ,molemmille siis jotain vuorollaan..

      • Kiusantekkoon!

        Oon "Pari vinkkiä"

        Kun pyöritän kalun päällä pyllyä, en suostu muuta kuin pyörittämään ja pyörittämään, ylös ja alas ja samalla pyöritys ja pyöritys, niin mieheni ei kertakaikkiaan kestä sitä, se vaan räjähtää, ei käsiin, vaan..

        Joskus ihan kurillani kiusaan, ihan pirruuttani pistelen toiselle mahottomat, heh!


      • sexguru
        Kiusantekkoon! kirjoitti:

        Oon "Pari vinkkiä"

        Kun pyöritän kalun päällä pyllyä, en suostu muuta kuin pyörittämään ja pyörittämään, ylös ja alas ja samalla pyöritys ja pyöritys, niin mieheni ei kertakaikkiaan kestä sitä, se vaan räjähtää, ei käsiin, vaan..

        Joskus ihan kurillani kiusaan, ihan pirruuttani pistelen toiselle mahottomat, heh!

        Toi on kiusaamista jo pelkkänä tekstinä, rakastuisin helposti noin seksuaalisesti kokeilunhaluiseen ja kiusoittelevaan naiseen! Ei auta kuin yrittää saada oma pyörittämään tuolla tavalla.. Onnenpekka sun mies!


      • Anonyymi

        Mites ois pillu miehen suuta vasten, toimiiko?


      • Anonyymi

        jos tällanen ei piisaa herra voi vetää käteen ja moi kyllä mulle ainakin piisais


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites ois pillu miehen suuta vasten, toimiiko?

        suu-sex on ihanaa kun saa naisen nauttimaan


      • Anonyymi
        Kiusantekkoon! kirjoitti:

        Oon "Pari vinkkiä"

        Kun pyöritän kalun päällä pyllyä, en suostu muuta kuin pyörittämään ja pyörittämään, ylös ja alas ja samalla pyöritys ja pyöritys, niin mieheni ei kertakaikkiaan kestä sitä, se vaan räjähtää, ei käsiin, vaan..

        Joskus ihan kurillani kiusaan, ihan pirruuttani pistelen toiselle mahottomat, heh!

        eihän naisen tartte liikkua jos osaa käyttää pillunsa lihaksia äkkiä siinä yhden tai vaikka 3 tyhjentää


    • mr.beef

      Ei voi yleistää. riippuu paljon miehestä ja naisesta. Jokaisella miehellä on eri kokoinen, näköinen, muotoinen elin ja niin on yllättävää kyllä myös naisella.

      Henk koht suosikki on kans nainen ratsailla, mutta vain harvalta olen voinut ottaa tätä vastaan kaikissa ratsastus asennoissa turhautumatta. Eräs teki juurikin tuota ylös alas toiminnetta ja se tuntui liian paljon. toinen taas sama, mutta juurikin tuossa keinuvassa eestaas liikkeessä ja lähes kaikilta on väärinpäin ratsastus tehnyt kipeää (erektioni sojottaa suoraan ylös joten taipuu liikaa väärään suuntaan).

      Ja nuoruusvuosilla oli yksi, joka tykkäsi painaa lanteita minua vasten todella kovaa tehden eestaas liikettä hieroen klitoristaan minua vasten samalla, mutta valitettavasti tykkäsi myös ajella karvoituksensa (ja unohti pitää sen aina sileänä), joten kirjaimellisesti sain aina teräsharjakuurin samalla ja se oli ilkeää. Nyt viisastuneena olisin varmaan käskenyt neidon ajelemaan ittensä sileäksi ja nakannu liukkaria luistoa parantamaan siihen väliin ;).

      Joten joo olet pulassa, jos ei tunnu miltään tuollai niin sitten ei tunnu. Voisit kuitenkin kokeilla hieman asenon viilaamista, vaikka taivuttamalla itseäsi hieman ylös painaen lanteita alas tai vaikka ratsastamalla puoli-istuvassa syliasennossa, missä molemmat voisivat mahdollisesti löytää miellyttävän asennon tai reverse tyyliä kokeilla jos se toimisi.

    • 3jusa

      Olen siis mies, suosittelen kokeilla sitä esimerkiksi kun olet päällä että annat pikkarit olla jalassa ja hankaat vaan sillä tavalla, se ainaki miehiä kiihottaa kovasti, hinkkaat ja yrität saada itellesi hyvänolon tunnetta hinkkaamalla klitorista kovaa kullia vasten, sekin vaikuttaa mieheen kun huomaa et sinulle tuntuu hyvältä, siirrä sit välillä pikkarinkolmiota sivuun ja ohjaa kullia sisään ja lasket ittesi alas ja mies tuntee sen menevän syvään sinuun ja sit ylös alas liikkeitä, ota taas ihan ulos ja vedä pikkarit peittämään reikää ja sitte jatkat hankaamista niin ja myös yrität saada klitorikseen kunnon kosketuksen, ja taas pikkarit sivuun ja hinkkat kullinpäätä huulien välissä pikkasen aikaa ja sit kunnolla sisään, kun huomaat sen lähestyvän niin sit edes taakse liikkeitä ja sit taas ylös alas hitaita ihania liikkeitä. Toivon sinun onnistuvan.

    • 3*19

      Kyllä se tuntuu pirun hyvältä mikäli miehellä paksu patukka,, muhkea terska, jyrkkä reuna siinä ja napakka seisokki.

      • Anonyymi

        niin on siihen on mukava miehenkin istua laskee hiljaa pohjaan


    • Pari vinkkiä!

      Olen nainen ja mieheni päällä ollessani jalat leveänä ja polvet on varmaan olkapäiden vieressä ja helpotan tekemistä käsillä sänkyyn (tai missä ollaan) nojaten. Se on niin todella kevyttä.
      Vaihtelua saa kun on sivuttain, jos se tuntuu molemmista mukavalta, toinen jalka miehen jalkojen välissä ja toinen kainalossa. Tuossa sammakkoasennossa voi herkutella, kiusotella kevyesti mielihalujen mukaan, kunnes vaan kumpikaan ei enää kestä. Ainoa ongelma meillä on, kun mieheni menee turhan syvälle ja se vähän sattuu, mutta kun on itse päällä, niin sen hallitsee.

      Erilaisen siitä saa, kun laitat toisen jalan miehen viereen kontalleen asentoon, polvi sänkyyn ja toinen jalka on kyykyssä, eli liikutat itseäsi osittain sivuttain. Haet molemmista mukavaa tekevän asennon ja kohdan. Paljon taas kevyempi ja käsillä voi tukea, samalla voi rinnoilla hinkata miehesi rintamusta, eikä miehesi välttämättä kestä kauaa.

      • Anonyymi

        eikö miehen just kuuluis kestää kauan se tekee rakastelusta nautinnon ei oo pelkkää panoa


    • sexguru

      "Pari vinkkiä"! Kerrankin jotain uutta tästä asennosta, pakko laittaa kokeiluun oman naiseni kanssa :)

      Öö, tyhmä kysymys tuosta ekasta, eli sinun jalat olkapäiden vieressä, miehen vai omiesi? Mutta kaikkiaan oikein herkuttelulta kuulostaa, ainoo että alkoi panettaa ja toivottavasti oma naiseni on tänä iltana kokeilunhaluisella tuulella !

    • justiceknight

      kun Nainen on päällä se on parasta seksiä ja asento

      • Varo lahnaa!

        "Pari vinkkiä"

        Mut ei mies saa aina "laiskotella" alla. Mulle tulee ainakin kyllästyminen. Pitää molempien olla aktiivisia!

        Pysyy suhde virkeenä, kun kumpikaan ei makaa kuin lahna, sitä pitää varoa kuin tautia. Tiedän! =)


      • Anonyymi
        Varo lahnaa! kirjoitti:

        "Pari vinkkiä"

        Mut ei mies saa aina "laiskotella" alla. Mulle tulee ainakin kyllästyminen. Pitää molempien olla aktiivisia!

        Pysyy suhde virkeenä, kun kumpikaan ei makaa kuin lahna, sitä pitää varoa kuin tautia. Tiedän! =)

        joo pitää panna vastaan molempien


    • Ota selvää!

      Olen se "Pari vinkkiä"

      Polvet ovat omien olkapäideni vieressä, olen pitkä ja notkea!

      En näin koneella kirjottaen ihan tarkkaa kohtaa muista, kun saan ne kainaloista olkapäiden taakse! Mutta kyllä ne omat asennot aina löytyy oman notkeuden ja molempien yhteensopivuuden myötä. Mietin jälkeen sitäkin, että, kun minulla on pitkät jalat myös, niin siksi toi sivuttainen liike onnistuu niin mainiosti.

      Mulla on onneksi erittäin innostunut mies, joka on aina valmis kokeilemaan lähes kaikkia uusia keksintöjäni. Olen vähän sellainen kyllästyjä, että kauhukuva olisi , että aina joku vaikka lähetyssaarnaaja-asento.

      Lähetyssaarnaaja-asentoonkin vaihtelua saa, kun nainen makaa selällään alla, mutta jalat toiselle sivulle. Minun mieheni ainakin tykkää, kun polveni ovat yhdessä. Selitinkö ymmärrettävästi. Mies on päällä kuten olisi muutoinkin, mutta tarjoilu on taka-asento sivuttain! ÖÖÖh! Heh!

    • sexguru

      No, eipäs nyt yllytetä siellä, ei ehditty tuota edellistäkään testaamaan ja sinä heität lisää löylyä vain! Siis tuo viimeinen on ihan loistava ja pakko testata. Johan tuo siippa alkaa illalla ihmetellä mikä akrobatiaviikko nyt alkoi taas.

      Meillä on kokeiltu melkein samaa, mutta laitan ylemmän jalkani naisen jalkojen väliin ja olen hieman kuin sivuttain siinä takana. Siitä kun väännän omaa takapuolta ylöspäin, on jo liiankin herkku näin miehenä ja kalunvarsi osuu kuulemma sopivasti klitalle. kai tälläkin joku nimi on, mutta ei jaksa etsiä mikä.

      Mitäs tykkäät nainen vatsallaan asennosta, onko liian tylsää olla siinä vain pantavana vai keksitkö siihenkin jotain extraa?

      • Juppeli!

        Tää "Pari vinkkiä" halus eilen sen nainen vatsallaan asennon ja kyllä, molemmat vaan tykkäs joo!

        En mä mitään paljastanut miehelle, en sanonut näistä täällä, menin vaan niin ja kyllä kyllä! Hyvää oli!


      • sexguru
        Juppeli! kirjoitti:

        Tää "Pari vinkkiä" halus eilen sen nainen vatsallaan asennon ja kyllä, molemmat vaan tykkäs joo!

        En mä mitään paljastanut miehelle, en sanonut näistä täällä, menin vaan niin ja kyllä kyllä! Hyvää oli!

        Tuo on itselle näin miehen näkökulmasta niitä kaikkein maukkaimpia asentoja, ellei jopa ihan paras tähän asti koetuista, nainen ei kovin helposti voi olla enempää pantavana/antautuneena miehen käytettäväksi kuin juuri tässä.

        Pistää oikein murisemaan kun laukean ja oikein varpaita kipristää. Jotenkin se pillu vain on ihan liian kiimaisen tuntuinen ja tiukka kuin mikä.

        Kokeiles seuraavalla kerralla ottaa käsillä tukea seinästä tai sängynpäädystä, vaste työnnöille on vileäkin hieman parempi. Sulle vois olla extraa jos mies vaikka puraisee hiukan niskasta/kaulalta sopivasti.. Toisaalta jos tykkäät kädellä itse hyväillä itseäsi sieltä, ei jää kuin toinen käsi enää tueksi eteenpäin käyttöön.


      • Anonyymi
        sexguru kirjoitti:

        Tuo on itselle näin miehen näkökulmasta niitä kaikkein maukkaimpia asentoja, ellei jopa ihan paras tähän asti koetuista, nainen ei kovin helposti voi olla enempää pantavana/antautuneena miehen käytettäväksi kuin juuri tässä.

        Pistää oikein murisemaan kun laukean ja oikein varpaita kipristää. Jotenkin se pillu vain on ihan liian kiimaisen tuntuinen ja tiukka kuin mikä.

        Kokeiles seuraavalla kerralla ottaa käsillä tukea seinästä tai sängynpäädystä, vaste työnnöille on vileäkin hieman parempi. Sulle vois olla extraa jos mies vaikka puraisee hiukan niskasta/kaulalta sopivasti.. Toisaalta jos tykkäät kädellä itse hyväillä itseäsi sieltä, ei jää kuin toinen käsi enää tueksi eteenpäin käyttöön.

        annoin niin syvälle kuin pystyin nainen tuuppas sormen mun peppuun silloin tulin


      • Anonyymi
        sexguru kirjoitti:

        Tuo on itselle näin miehen näkökulmasta niitä kaikkein maukkaimpia asentoja, ellei jopa ihan paras tähän asti koetuista, nainen ei kovin helposti voi olla enempää pantavana/antautuneena miehen käytettäväksi kuin juuri tässä.

        Pistää oikein murisemaan kun laukean ja oikein varpaita kipristää. Jotenkin se pillu vain on ihan liian kiimaisen tuntuinen ja tiukka kuin mikä.

        Kokeiles seuraavalla kerralla ottaa käsillä tukea seinästä tai sängynpäädystä, vaste työnnöille on vileäkin hieman parempi. Sulle vois olla extraa jos mies vaikka puraisee hiukan niskasta/kaulalta sopivasti.. Toisaalta jos tykkäät kädellä itse hyväillä itseäsi sieltä, ei jää kuin toinen käsi enää tueksi eteenpäin käyttöön.

        niin se pitäis mennä että nainen saa nautinnon mies on kuin elävä sauva


    • Rohkeasti vain!

      Täällä taas se "Pari vinkkiä"

      Toi oli hauska toi "akrobatiaviikko"! Heh! kyllä mäkin kiehnäsin illalla miehen ympärillä, kunnes..! =)

      Minä ainakin tykkään olla vatsallani, se on todella kiihottavaa jostain syystä. Minä yleensä vielä laitan käteni sinne ja annan itselleni lisäkyytiä, miestäni se tuntuu kiihottavan lisää!

      Jos nyt avaan vielä, raotan; niin etsikää joku miehen jaloille sopivan korkuinen tukeva pöytä, saunan lauteet, tms. missä on mukava naisen olla pehmukkeen, vaikka tyynyn päällä, tarjoilu voi olla edestä tai takaa. Siinä voi nainen vähän painaa itseään pöytää vasten, miten tykkää ahdistaa. Tietysti pitää olla vähän pylly reunan yli.

      • Käsitöitäkin!

        Täällä taas "Pari vinkkiä"

        Kohta kerron kaikki! Hips!

        Mökin saunassa on kiva leikkiä suihkugeelillä. Teen ihan käsitöitä. Mies makaa lauteilla selällään, minä huuhtelen ensin vehkeet, sitten laitan suihkusaippuaa reilusti ja alan "pesemään" huolellisesti rauhallisin liikkein. Pesen hyvin reisien sisäpuolet läheltä munia. Pesen munat ja avaan pääsyä kaikkeen ja pesen huolellisesti kaiken, jotta on puhdasta, rauhallisesti ja miellyttävästi. Huuhtelen välillä hyvin. Sitten laitan uudelleen suihkusaippuaa reilusti ja jatkan kaksin käsin. Toinen käsi harhautuu liukkaalle kalulle ja toinen käsi pyörittelee pyllyreiän ja munien välistä aluetta, joka on miehelle aika namu paikka, kun on tarpeeksi liukasta, se on miellyttävää, kun liukas käsi pyörii siellä ja toinen kalulla kiihottavasti, rytmikkäästi. Näyttäisi saavan aika hurjan orgasmin.


    • Itsevarmuutta!

      "Pari vinkkiä" taas kirjoittelee.

      Luin muitakin juttuja täällä äsken ja tajusin, että tosiaankin olen pitkä ja notkea ja olen koko ikäni harrastanut liikuntaa. Sählyä säännöllisesti, sulkapalloa, lenkkeilyä, yms. yms. Joku kirjoitti, että kun ei ole pitkiä sääriä.

      Mutta ei kaikkiin asentoihin varmasti tarvitse olla pitkä ja notkea, mielikuvitusta vain kehiin ja pitkämielityyttä ja asioiden hyväksymistä sellaisina kuin ne ovat.

      Toki taustani varmasti helpottaa kaikkea tekemistä. Ottaa sammakko asennon makavan miehen päälle ja alkaa leikittelemään, onhan se helpompaa, kun ei tarvitse puhista jaksamista, mutta mutta, tekee niin kuin itse pystyy, eiks je!

      Tän pitää olla kivaa eli mukavaa ja gutaa, ei mielipahaa ja sen miettimistä mitä ei pysty, kun on kuitenkin niin paljon mitä pystyy. Ja oikealla tavalla itsevarma nainen on miehestä kiihottava. Ylimielinen ei saa olla pätkääkään, mutta tyytyväinen itseensä pitää olla vaikka on minkälainen, hyväksyä itsensä sellaisena kuin on. Ota vaikka oppia koirista, ei haittaa yhtään mikään, ei ulkonäköpaineita! =)

    • naisenkipeä

      Moikka joo kyllä mun mielestä kans paras asento on mies alla ja nainen päällä
      kivalta tuntuu kun samalla pussaillaan ja lemmiskellään.
      ja kun miespuolisella on samalla molemmat kädet vapaana,voi naista vielä silitellä siinä sitten samaan aikaan,

    • Mitenkäköhän

      Se on sellanen laiskan miehen asento, ja tykkäisin että mies olisi aktiivisempi! Eli en tykkää olla päällä yhtään, se ei tunnu miltään, ja tuntuu että joudun vaan hoiteleen hommat toisen puolesta! Hyviä vinkkejä siis kaivataan ;)

    • naisenkipeä

      Niin no joo on se kyllä myönnettävä että hiukan laiskan miehen asento se on kyllä.

      Kun en oo nainen niin hankala sanoa mikä naisesta oikeen parhaalta tuntuu.
      No mitäpä jos Nainen makaa selällään ottaa rennon ja mukavan asennon ,laittaa tyynyn pään alle ja ihanaa musiikkia hiljaa soimaan, niin ja kynttilä palamaan.
      Sitte nainen voi vaikka laittaa silmät kiinni ja antaa miehen helliä ja silitellä itseään
      rauhallisesti isoilla ja lämpimillä käsillään kauan ja pitkään.
      Nainen saa olla vaan selällään ja antaa miehen pidellä.käsillään ja suullaan.
      miehen pitää varoa ettei paina eikä satuta naistaan millään lailla
      No kun nainen on lopulta läpimärkä ja kuuma niin sitten?
      Mies tulee naisen päälle ja kannattelee itseään vahvoilla käsivarsillaan, ja pitää kehonsa naisesta hiukan irti, niin että naisella on väljät tilat ja kiva olla
      ja mies alottaa aluksi hyvin hyvin varovasti ja jos nainen näyttää tyytyväiseltä niin sitten pikkuhiljaa lisää tahtia, välillä vähän taukoja ja pusuja ja sillei
      Aikaa paljon.

      • Anonyymi

        Ite tykkään enemmän olla alla ku päällä ja mun nykyinen kumppani kyl ymmärtää kosk oon sen verran lyhyempi ja hänki nauttii enemmän ku saa ite määrätä tahdin


    • ratsastaja

      Ehkä mun kohdalleni on vaan sattunut semmonen mies joka ei tosta asennosta tykkää, koska vaikka kuinka yrittäisin eri tekniikoita ym niin ainoo mikä kelpaa on kun oon kyykkyasennossa jalkapohjat maassa ja nostelen itteeni siittä. Ja se taas ei tunnu musta niinkään ja on viä raskastakin. Kaippa sitä tarttee sitten tyytyä siihen mitä saa, kun on se muuten hyvää. Vaikka ois se päällä oleminenkin kivaa..

    • Suoraan sanoakseni

      harvalta naiselta päälläolosta tulee oikein mitään. Näyttää kyllä helpolta leffoissa mutta todellisuudessa ei ole minkään valtakunnan rytmitajua miten sitä liikettä pitää tehdä. Ei pitäis olla vaikeaa mutta melkoisen kulmikasta nytkimistä ja paikallaan nujuamista (ei sisäänulos eikä edestaakse) on ainakin minun kohdalle sattunut, sanalla sanoen lahnaratsastusta.

      • Ja taas pamahti!

        Se varmasti riippuu niin paljon ratsastajasta.

        Minä sanon, että jos on liikunnallinen ja muutoinkin hallitsee vartalonsa, niin kyllä tulee, kun siinä voi tehdä vaikka mitä.. ..mutta mutta, jos on tosiaan löysän laiskan pulskea, niin mitäpä siinä.

        En ole koskaan ollut sellaisen lyllerön miehenkään kanssa, en oikein tiedä mitään, sillä oma mies on jaksava liikunnallinen myös.

        Kerran laivalla kun mieheni lähti vessaan, samalla viereeni tuli joku mies istumaan, käskin hänen lähteä, ei tehonnut, joten työnsin hänet pois ja hyi olkoon miten käteni painuivat hänen "kylkiläskeihinsä". Käteni siis upposivat pitkän matkaa ennenkuin tavoittivat kylkiluut, eikä mies edes ollut isokokoisen näköinen. Se mielikuva painui kauhuna mieleeni, muistan hyvin vaikka siita on nyt jo varmasti yli 10 vuotta. Mietin nyt, että ei tuollainen olisi jaksanut sängyssäkään juuri mitään, tosin, en halua hänta sänkyyni miettiä.

        Jospa katsoisit itsellesi sellaisen pirteän reippaanoloisen pimusen seuraavaksi, jos sinun rahkeesi sellaiseen vain riittävät. Hänen kanssaan voi olla mahottoman pirtsakkaa touhua myös makuukammarissa, en tiedä!

        Minun mieheni ainakin vaikuttaa erittäin tyytyväiseltä ratsastukseeni, eikä pysty sitä kauaa kuuntelemaan, jos olen sillä tuulella, että annan hänen laueta pian. Joskus taas minua huvittaa kiusata piiiiitkään ja hitaaaasti naaautinnoooollisesti, eikä hän taaskaan kestä. No höh! =)


      • Kyllä senverran
        Ja taas pamahti! kirjoitti:

        Se varmasti riippuu niin paljon ratsastajasta.

        Minä sanon, että jos on liikunnallinen ja muutoinkin hallitsee vartalonsa, niin kyllä tulee, kun siinä voi tehdä vaikka mitä.. ..mutta mutta, jos on tosiaan löysän laiskan pulskea, niin mitäpä siinä.

        En ole koskaan ollut sellaisen lyllerön miehenkään kanssa, en oikein tiedä mitään, sillä oma mies on jaksava liikunnallinen myös.

        Kerran laivalla kun mieheni lähti vessaan, samalla viereeni tuli joku mies istumaan, käskin hänen lähteä, ei tehonnut, joten työnsin hänet pois ja hyi olkoon miten käteni painuivat hänen "kylkiläskeihinsä". Käteni siis upposivat pitkän matkaa ennenkuin tavoittivat kylkiluut, eikä mies edes ollut isokokoisen näköinen. Se mielikuva painui kauhuna mieleeni, muistan hyvin vaikka siita on nyt jo varmasti yli 10 vuotta. Mietin nyt, että ei tuollainen olisi jaksanut sängyssäkään juuri mitään, tosin, en halua hänta sänkyyni miettiä.

        Jospa katsoisit itsellesi sellaisen pirteän reippaanoloisen pimusen seuraavaksi, jos sinun rahkeesi sellaiseen vain riittävät. Hänen kanssaan voi olla mahottoman pirtsakkaa touhua myös makuukammarissa, en tiedä!

        Minun mieheni ainakin vaikuttaa erittäin tyytyväiseltä ratsastukseeni, eikä pysty sitä kauaa kuuntelemaan, jos olen sillä tuulella, että annan hänen laueta pian. Joskus taas minua huvittaa kiusata piiiiitkään ja hitaaaasti naaautinnoooollisesti, eikä hän taaskaan kestä. No höh! =)

        pitää miehessä lihaa olla ettei näe heppiään mahan alta kun takaa päin lykkelee.


    • Namia! =)

      Tää "pari vinkkiä" on todella tyytyväinen, että oma kulta on lihaksikas, vaan ei lihaisa! =)

      Ihana lihaksikasta miestä sivellä sieltä täältä, tunnustella ja puristella, hieroskella ja hmm.

      On ihana touhuta hierontaöljyn kanssa silloin tällöin, kun on rauha ja aikaa. Laittaa mukavaa rauhallista musiikkia soimaan ja antaa viettien viedä. Pitää vain laittaa sänkyyn ne siihen tarkoitukseen varatut froteepyyhkeet alle, ettei koko sänky ui öljyssä ja muissa satunnaisissa ja mielellään vaikka saunaan sen jälkeen pesemään öljyt pois. Joskus käyn koko vartalon ensin läpi varoen "niitä" paikkoja kuitenkin edeten sinnepäin ja lopulta päätyen niihin. Olen ollut hieronnoissa Kiinassa ja otan mallia heidän touhuistaan siellä. Näin miten miestä hierotaan eri tavalla kuin minua naisena, minä sain asiallisen vanhemman "oikean" hierojan, kun mies sai nuoren naisen. Kiinaa puhuva mieheni oli jutellut siellä, niin hierojat vaikka (osa?) tyydyttävät miehen käsin lopuksi, jos mies sen sallii. Se on heille luonnollista. Mutta kun minä olin mukana, niin sitä ei tehty.

    • Aisankannattajaaa

      Tuntuu oikein hyvältä mun mielestä. Ja alla ollessakin pystyy kyllä tökkimään ihan hyvin.

      • jötökkäpaskamaha

      • ville -99

    • Naisen nautintoja

      Minun tyttökaverini kiipeää heti kiihotuttuaan päälleni kuin pikku orava. Hän saa omien sanojensa mukaan kokeilla siinä eri asentoja, missä milloinkin tuntuu pillussa hyvältä. Välistä vaan työvälineeni on siinä pillun "eteisessä", välistä oikein syvällä "olohuoneen" perällä, että spermat lentää.
      Tässä asennossa jäykistynyt kyrpä vaan lepsahtaa aika pian eikä siitä ole enää sinä iltana mihinkään. Ehkä tässä syy. että muut asennot kiihottavat enemmän, koska ne eivät laukaise yhtä pian.

      • petrahanna

        Minä tykkään kun levitän jalkani auki tytön edessä ja se saa tehdä gynen mulle.siis olen 17v likka.harrastetaan aika usein toisen pillujen tutkiskelua.


    • raplaaja

      Jos ratsastelee hieman sivuittain, voipi alla olija raplailla qlitorusta välilihaa ja pakoputkea. Tätä ratsastaja ei kestä kauaa ja silmät kääntyy niin, että näkyy vain valkoista.

      • make love not war

        Jos nainen on mahallaan niin miten se nsunen on siinä panon aikana? Nostaako pyllyä, tyyny lantion alla? Ja miten mies pääsee sisääni jos makaan mahallani vai nostanko pyllyä kuten takaapäin asennossa? Olen meinaan tiukka


      • Anonyymi
        make love not war kirjoitti:

        Jos nainen on mahallaan niin miten se nsunen on siinä panon aikana? Nostaako pyllyä, tyyny lantion alla? Ja miten mies pääsee sisääni jos makaan mahallani vai nostanko pyllyä kuten takaapäin asennossa? Olen meinaan tiukka

        minä pääsen kyllä naiseni sisään tuosta, oli hän kuinka tahansa, riippuu tietysti kalusta ja on mies pullea ym


    • pc-jumpalle

      Eli siis voisko joku kertoo että onko se niin että sen pitää olla ylös alas liikettä että se joltain tuntuu?

      Toinen vaihtoehto on jumpata pc-lihaksesi hyvään kuntoon. Silloin ”tuntuu” missä asennossa tahansa. Jos osaat ”lypsää” niin sinun ei tarvitse edes liikkua.

    • asuuo

      nainen päällä ehdottomasti. oisitpa mun vaimo

    • kyllä kelpaisi kun ratsastaisit päälläni

    • Nainen87_

      Itselle on toi eteen-taakse liike ollut aikasemmin ihan varma orgasmin tuoja. Jostain syystä lapsen saamisen jälkeen se ei enää vaan joka kerta toimi, ei vaan tunnu klitorikseen enää samalta.
      Hieron itseäni ees taas miehen päällä ihan just niin kun ite tykkään. Se on mun hetkeni ja haluan vaan sen ihanan orgasmin. Tykkään napata miehen kädet ja puristaa ne rinnoilleni. Tuntuu niin ihanalta ja housut kostuu, kun ajattelenkin sitä. Ei se miehelle liikkeenä niin ihmeellinen ole, mutta monesti tullaan samaan aikaan, kun mies nauttii niin siitä, kun mä kiimaisena vaikeroin ja supistelen orgasmiani.

    • juurikin

      Meillä tuossa asennossa noin liikkumisessa se tuntuminen tulee ensisijassa siitä miten nainen käyttää pc-lihaksiaan

    • vaimoni haluaa myöskin olla päällä ja tehdä eteen-taakse liikettä koska kuulemma siinä asennossa saa mahtavan orgasmin villiintyy vielä entisestään kun alan puristella rintoja itsekin laukean usein samaan aikaan vaimoni kanssa

    • Anonyymi

      U­­­u­­­s­­­i s­­­ek­si­­teatteri avautuu Su­ome­­en! Ku­­tsu­­­mme kai­kk­i. Ilmo­­it­tau­­­tumine­­­n ry­hmäämm­­­e tä­­­äl­l­­ä - http://9999936.com/H/5DsO 👈

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­ts­­­um­­me sinu­t kä­­ym­­­ään u­ude­­­ss­­­a cha­­­tis­sa! Meitä on yli mil­­jo­­­ona! 👉 http://9311333.com/H/2YrQ 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­­i! Ku­­­ts­­um­­me sinu­­t kä­­­ym­ään u­ude­­ss­a chatissa! Meitä on yl­­­i miljo­­ona! 👉 http://9311333.com/H/G9y20 👈

    • Anonyymi

      H­­­e­i! Ku­ts­­umme sinu­t kä­ym­­ään u­­ude­ss­a chatissa! Meitä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://asianpr-usa.info/H/dZ8qR 👈

    • Anonyymi

      olen 43v ja naiseni 55v tykkää myös olla päällä, ensin hankaa pimppiä kaluun ja vasta sitten ottaa sisään, hän nauttii hulluna tuosta, minulla tulee kyllä koska kiihotun hänen villiydestä tuossa asennossa, selkä kasvoihin päin ja peppu ihan kiinni minussa tuntuu hiton hyvälle, voin myös katsella ja puristella samalla, hän laukeaa useasti, kaikissa tyyleissä ratsastus ei minullakaan tunnu paljoa

    • Anonyymi

      Meillä on pitkään totuttu siihen et nainen on päällä, siinä saa oman mielensä mukaan rytmittää panemista omien tuntemuksien siivittämänä, tässä asennossa saan katsella kun Dtissit tanssii kun vaimo rytmikkäästi panee parastaan kunnes saavuttaa hekuman huipun ja voimakkaasti laukee suorastaan kiljuen, kun tuntuu tosi hyvältä. Sen jälkeen osat vaihtuu vaimo menee polvi asentoon ja saan panna takaapäin kunnes vaimo kääntyy selin makuulle jalat koukussa pimppi avoinna, siinä saan jatkaa panemista tuntemuksieni mukaan kunnes tunne on sellainen että pitää ottaa loppukiri jalat voimakkasti sängyn päätyä vasten ja muutamat voimakkaat sisään työnnöt laukeemisen kynnyksellä siinä saa kokea sen kun siemensyöksy voimakkaina sysäyksinä purkautuu syvälle pimppiin, tässä olemme kokeneet et molemmat on ja saanut toteuttaa seksuaalisia haluja ja tullut tyydytetyksi.

    • Anonyymi

      kyllä tuntuu hyvältä pitää muistaa myös olla pohjassa paikallaan ja puristella ittekki miehenä ratsastellu ja puristelemalla saa äkkiä tulemaan mutta myös uudestaan kovettumaan ei tarvi suihin ottaa

    • Anonyymi

      Kumma tyyppi sulla. Tyttöystäväni viihtyy ja kiihtyy enemmän mun naamalla kuin keppini koska mulla tulee aika nopeesti ja laakista väsähtää. Ite viihdyn hyvin tyttöni alla, niin että meillä ei ole ongelmia seksin kanssa. Onneksi hän rakastaa suuseksiä ja olemme kehitelleet monia variaatioita siitä ja ehkä teemme yhdessä siitä käsikirjan "Näin tyydytät naisen puhelimen välityksellä" koska porno on täynnä vain suihinottoa, pakarareikää ja lesboilua ja koemme että naiset ovat siinä jääneet kynnysmatoksi ja jolle pitäisi jonkun tehdä jotain.

    • Anonyymi

      Meillä vaimon lempi asento on olla päällä, siinä hän voi oman mielen ja tuntemuksen mukaan panna omaan tahtiin niin pitkään kuin haluaa, kunnes saavuttaa hekuman huipun ja laukeaa orgasmiin.

      • Anonyymi

        Joskus saan olla päällä ja sitten mua pannaan takaapäin, mutta suuseksi kruunaa kaiken, kun klitorista nuollaan ja imetään siitä olen aivan hulluna ja odotan seuraavaa kertaa.


    • Sun lempiasento paras. Haluaisin sinun kanssa sen kokea.

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe