Paljonko pitäisi olla tuollaisen 3-vuodenajan tunneliteltan vedenpitävyys? Käytettäisiin lapinvaelluksilla syys-marraskuussa, keväällä sekä kesällä etelässä.
Hyvissä teltoissa pohja on 10 000 mm luokkaa ja muu teltta 5 000 mm. Eikö ole kuitenkin liian vähän jos kaatamalla sataa, kun esimerksi gore-vaatteet on se vähintään 28 000 mm. Noissa 10 000 mm pohjateltoissa tulee kyllä kosteus helposti läpi.
Telttojen vedenpitävyys
Pro telttaa vailla
3
193
Vastaukset
- fgdhrnj
Sinä ostaa kyllästysspraytä ja kyllästää sillä teltta, jopa pysyy vesi ulkopuolella.
- ftt
Mulla on Hillebergin Nallo 2 ja on pitänyt kyllä kaikki sateet ulkopuolella, myös ne koko yön kestävät kaatosateet. Ollut käytössä ympäri vuoden, niin lapissa kuin etelässäkin. Suosittelen, on hintansa väärtti.
- kujhkjh
Eipä tarvitse nykyteltoissa millejä spekuloida, kaikki pitää vettä jos ehjiä ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233