Millainen ihminen on luonteeltaan, jos sillä on kuumerkkinä skorpioni..?
Onko täällä ketään, jolla olisi?
Kuumerkkinä skorpioni..
6
801
Vastaukset
- mä76
Mulla on kuu skorpparissa ja ainakin itselläni se ilmenee ihan ylitsevuotavana tunteellisuutena!!! olen todella kiihkeä rakkaus asioissa ja tunteet todella hallitsee kaikkea. olen myös aika mustasukkainen...en osaa muuta sanoa
- minä_
Mäkin olen kai aikas romanttinen, mut en kauheen mustasukkainen...:)
- Aurinkoleijona
Minä myös olen ja mielestäni tunteellinen mutta peitetysti. En näytä sitä "parempaa" herkkyyttäni muille paitsi negatiiviset tunteet jotka on jostain syystä helpompi ilmaista.En halua paljastaa todellista minääni kenellekkään, mutta en osaa sanoa miksi. Minusta liiallinen tunteellisuus ja sen näyttäminen muille on huvittavaa. Osaan tarvittaessa myös "karjua" tai pistää sanalla niin että loukkaan muita vaikka juttu olis vaan joku läppä, mitä se ei suinkaan aina ole. Mietin juuri tietääkö tai ymmärtääkö edes lähipiirini millainen todella olen. Olen myös tutkiva luonne; etsin ja kerään kaikenlaista tietoa ja saatan hautautua jonnekin tutkimaan ja tuumailemaan. Mun on helppo oppia uusia asioita ja hahmottaa isoja kokonaisuuksia. Sitten sopivassa tilaisuudessa täräytän tietoni pöytään. Olen tutkinut skorppariosaston juttuja ja siellä toi himopuoli on tullut esille usein. Mä näytän aina tahtomattanikin saavan joka paikasta mies-seuraa mutta EVVK. Ajatusleikki on itseasiassa parempaa.. No tässähän tuli jo monta juttua, ehkä joku muu jatkaa vielä niin saadaan kuuskorppareista hyvä kuvaus. Nää mitä mä kerroin on kai aika huonoja ominaisuuksia mutta what a hell, tää oli vaan se pimeä puoli. Siis kun aurinko paistaa niin se tosiaan paistaa...
- Tellu
Karkeasti ottaen mielestäni se mitä Kuu on Skorpionissa selviää ihan lukemalla juttuja Skorpionista noin yleensä, ja sitten pohdiskelemalla miten nämä skorpionitaipumukset tulevat esiin nimenomaan emootioiden puolella.
Ihmisen perusenergiahan ilmenee Aurinko-merkistä ja hänen sosiaalinen, pinnallisempi puolensa (persoona-naamionsa) tulee esiin nousumerkissä, mutta kun liikutaan niillä alueilla mihin on vaikeampi tietoisesti vaikuttaa, niin sen hoitelee Kuu.
Omalla kohdallani harmittavan usein huomaan Skorpioni-Kuun tulevan esiin melko negatiivisella tavalla. Tunteet ovat syviä ja voimakkaita, loukkaantumista ja loukkaavuutta (=itsesuojelua?) esiintyy. Hyvänä puolena voisi kai pitää syvällisyyttä. Vaikka ei se kyllä järin ihanalta aina tunnu, sekään.- minä_
Aurinkoleijona, mulla on ihan samantapanen "luonteentyyli" kun sulla! tunnistin jotenkin itteni sun tekstistä:)
- Aurinkoleijona
minä_ kirjoitti:
Aurinkoleijona, mulla on ihan samantapanen "luonteentyyli" kun sulla! tunnistin jotenkin itteni sun tekstistä:)
skorpparimeininkiä varmaankin, mutta niinkun sanoin onhan niitä hyviä puoliakin paljon, ja eikä kaikki kuuskorpparin ominaisuudet ole pelkästään huonoja, eiks niin?! Tietäisköhän joku mitä ne mahtais olla...heheh, läppä!Terkkuja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760