Toverit, minulla on teille ilmoitus.

Olen tauolla suolistosta ajalla 31.5-8.6. Palaan suolistoon maanantaina 9.6. Kiitän ja kuittaan.

-kiekkoilija94

21

220

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinosti ku kilo paskaa

      ps. suomi voittaa tänää

    • motari

      ei tuu ikävä. kaikki narsistit ny vittuu täältä lopullisesti! lintu pois jo, kiekkohomo pois jo... next!

    • Okei...

      Täällä kaikki ovat pessimistejä ja ajattelevat Suomen häviävän...

      • Suomi voittaa!


      • kiekkoilija94 kirjoitti:

        Suomi voittaa!

        XD
        Minä en katso peliä, niin voittaa varmasti. Niin kävi Tsekinkin kanssa....


    • "Toverit, minulla on teille ilmoitus"

      Olen itsekin alkanut käyttää sanaa toveri, kiitos erään nimeltä mainitsemattoman kasiluokkalaisen suolistolaisen...

      • Eipä kestä, en nyt jaksa kirjautuu sillä tunnuksella, mutta ymmärrät idean ainakin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Eipä kestä, en nyt jaksa kirjautuu sillä tunnuksella, mutta ymmärrät idean ainakin.

        No hehheh.... Älä vittuile Sahlbergille...


      • Mie taas luulin aloitusta Suwastikan kirjoittamaksi.

        Toveriksi puhuttelen edelleen satunnaisesti vitsailumielessä joitakin tuttuja, mutta Nassen myllytyksen jälkeen lopetin товарищ-sanan käytön mahdollisten lipsahdusten välttämiseksi.


      • icepicked kirjoitti:

        Mie taas luulin aloitusta Suwastikan kirjoittamaksi.

        Toveriksi puhuttelen edelleen satunnaisesti vitsailumielessä joitakin tuttuja, mutta Nassen myllytyksen jälkeen lopetin товарищ-sanan käytön mahdollisten lipsahdusten välttämiseksi.

        Myllytys?


      • kurpizza kirjoitti:

        Myllytys?

        Ääh, Nasse haukkui minut lyttyyn товарищ-sanan käytöstä eräässä keskustelussamme.


      • icepicked kirjoitti:

        Ääh, Nasse haukkui minut lyttyyn товарищ-sanan käytöstä eräässä keskustelussamme.

        Niin minä ehkä muistelinkin... Myllytys sanan lukee herkästi "muilutus" sanaksi... (Taas aloin käyttämään kolmea pistettä. Kiitti hitosti, IT...)


      • kurpizza kirjoitti:

        Niin minä ehkä muistelinkin... Myllytys sanan lukee herkästi "muilutus" sanaksi... (Taas aloin käyttämään kolmea pistettä. Kiitti hitosti, IT...)

        Tietäjät tietää... Muistajat muistaa...


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Tietäjät tietää... Muistajat muistaa...

        Tämä onkin oivallinen keino virkistää muistejamme lähinnä perimätiedon muodossa kulkevasta Suolistoeepoksestamme.


      • icepicked kirjoitti:

        Tämä onkin oivallinen keino virkistää muistejamme lähinnä perimätiedon muodossa kulkevasta Suolistoeepoksestamme.

        Jälleenkö joku viittaus maagiseen viime kesään, josta me muut vain kuulemme juttuja ja urbaaneja legendoja? (Kuulostaa ihan joltain sadulta..)


      • kurpizza kirjoitti:

        Jälleenkö joku viittaus maagiseen viime kesään, josta me muut vain kuulemme juttuja ja urbaaneja legendoja? (Kuulostaa ihan joltain sadulta..)

        Tämä nimenomainen keskustelu käytiin kyllä talvella, mutta kesän ikimuistoisimmat keskustelut ovat luultavasti Piste, Pesu--Karhu, Piecen kesäleirikeskustelu ja Tässä Teille Totuus. (tassateilletotuus on Lomiksen vanha nikki) HETKINEN! Voisiko Veh olla ihastunut Pesu--karhuun?


    • Taas minä ja Trotski aloimme keskustelemaan aiheen vierestä... XD

      • HeKeKee'd

        Oikeasti, toi offtopicaus on helvetin ärsyttä ää! >:( xD


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Oikeasti, toi offtopicaus on helvetin ärsyttä ää! >:( xD

        Se on elämäntyöni, olenhan mie disinformaatioagentti.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Oikeasti, toi offtopicaus on helvetin ärsyttä ää! >:( xD

        Sori HeKeKee... Tule sinäkin painajaiskeskusteluun arvaamaan, kehen VeH on ihastunut...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe