Toverit, minulla on teille ilmoitus.

Olen tauolla suolistosta ajalla 31.5-8.6. Palaan suolistoon maanantaina 9.6. Kiitän ja kuittaan.

-kiekkoilija94

21

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinosti ku kilo paskaa

ps. suomi voittaa tänää

• motari

ei tuu ikävä. kaikki narsistit ny vittuu täältä lopullisesti! lintu pois jo, kiekkohomo pois jo... next!

• Okei...

Täällä kaikki ovat pessimistejä ja ajattelevat Suomen häviävän...

• Suomi voittaa!

• kiekkoilija94 kirjoitti:

Suomi voittaa!

XD
        Minä en katso peliä, niin voittaa varmasti. Niin kävi Tsekinkin kanssa....

• kurpizza

"Toverit, minulla on teille ilmoitus"

Olen itsekin alkanut käyttää sanaa toveri, kiitos erään nimeltä mainitsemattoman kasiluokkalaisen suolistolaisen...

• Eipä kestä, en nyt jaksa kirjautuu sillä tunnuksella, mutta ymmärrät idean ainakin.

• israelin-tukija kirjoitti:

Eipä kestä, en nyt jaksa kirjautuu sillä tunnuksella, mutta ymmärrät idean ainakin.

No hehheh.... Älä vittuile Sahlbergille...

• Mie taas luulin aloitusta Suwastikan kirjoittamaksi.

Toveriksi puhuttelen edelleen satunnaisesti vitsailumielessä joitakin tuttuja, mutta Nassen myllytyksen jälkeen lopetin товарищ-sanan käytön mahdollisten lipsahdusten välttämiseksi.

• icepicked kirjoitti:

Mie taas luulin aloitusta Suwastikan kirjoittamaksi.

Toveriksi puhuttelen edelleen satunnaisesti vitsailumielessä joitakin tuttuja, mutta Nassen myllytyksen jälkeen lopetin товарищ-sanan käytön mahdollisten lipsahdusten välttämiseksi.

Myllytys?

• kurpizza kirjoitti:

Myllytys?

Ääh, Nasse haukkui minut lyttyyn товарищ-sanan käytöstä eräässä keskustelussamme.

• icepicked kirjoitti:

Ääh, Nasse haukkui minut lyttyyn товарищ-sanan käytöstä eräässä keskustelussamme.

Niin minä ehkä muistelinkin... Myllytys sanan lukee herkästi "muilutus" sanaksi... (Taas aloin käyttämään kolmea pistettä. Kiitti hitosti, IT...)

• kurpizza kirjoitti:

Niin minä ehkä muistelinkin... Myllytys sanan lukee herkästi "muilutus" sanaksi... (Taas aloin käyttämään kolmea pistettä. Kiitti hitosti, IT...)

Tietäjät tietää... Muistajat muistaa...

• israelin-tukija kirjoitti:

Tietäjät tietää... Muistajat muistaa...

Tämä onkin oivallinen keino virkistää muistejamme lähinnä perimätiedon muodossa kulkevasta Suolistoeepoksestamme.

• icepicked kirjoitti:

Tämä onkin oivallinen keino virkistää muistejamme lähinnä perimätiedon muodossa kulkevasta Suolistoeepoksestamme.

Jälleenkö joku viittaus maagiseen viime kesään, josta me muut vain kuulemme juttuja ja urbaaneja legendoja? (Kuulostaa ihan joltain sadulta..)

• kurpizza kirjoitti:

Jälleenkö joku viittaus maagiseen viime kesään, josta me muut vain kuulemme juttuja ja urbaaneja legendoja? (Kuulostaa ihan joltain sadulta..)

Tämä nimenomainen keskustelu käytiin kyllä talvella, mutta kesän ikimuistoisimmat keskustelut ovat luultavasti Piste, Pesu--Karhu, Piecen kesäleirikeskustelu ja Tässä Teille Totuus. (tassateilletotuus on Lomiksen vanha nikki) HETKINEN! Voisiko Veh olla ihastunut Pesu--karhuun?

• Taas minä ja Trotski aloimme keskustelemaan aiheen vierestä... XD

• HeKeKee'd

Oikeasti, toi offtopicaus on helvetin ärsyttä ää! >:( xD

• HeKeKee'd kirjoitti:

Se on elämäntyöni, olenhan mie disinformaatioagentti.

• HeKeKee'd kirjoitti:

Sori HeKeKee... Tule sinäkin painajaiskeskusteluun arvaamaan, kehen VeH on ihastunut...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1418
    2. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      225
      1377
    3. Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta

Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav
      Ikävä
      166
      1128
    4. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      31
      1001
    5. Kaipaan mies sun katsetta

Ootko hylännyt mut?
      Ikävä
      50
      886
    6. Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_
      Maailman menoa
      183
      821
    7. Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?

Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks
      Pyhäjärvi
      8
      815
    8. Joo joo kumpikin on rakastuneita

Mitäs nyt tehdään vai ollaanko vaan niin kuin ei oltaiskaan
      Ikävä
      64
      806
    9. Kristinuskon arvot käyttöön

Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric
      Luterilaisuus
      248
      766
    10. Millainen nainen kaipaa minua ?

Millainen nainen kaipaa minua ? Kerro nainen sinä se.
      Ikävä
      45
      750
    Aihe