Mitkä tonkkapunaviinit ovat parhaita? Mikä kohtuuhintainen punkku sopisi uunissa laitetun possun ja yrttilohkoperunoiden kanssa?
Tonkkaviinit
7
814
Vastaukset
- Jos minä
"Parhaat" hanapakkausviinit EIVÄT OLE parhaimmillaan uuniporsaan ja yrttilohkoperunoiden kanssa!
Kokeilisin lähinnä alle 25 euron chileläisiä: Viña Maipo Cabernet Sauvignon (sisältää myös Merlot'ta) (24,10 €) ja Santa Helena Gran Vino Merlot (23,90 €). - Lauri
niin että ruoan kanssa juodaan vettä ja sitä punkkua sitten perjantaina.
- A. Kivi
Lauri-poika metsäs häärii, katseleepi puita väärii, mäyränä nummia tonkii...
Vaan viinistä ja viininnauttimisesta se ei ymmärtä pisarankaan vertaa. - Huomattu on
A. Kivi kirjoitti:
Lauri-poika metsäs häärii, katseleepi puita väärii, mäyränä nummia tonkii...
Vaan viinistä ja viininnauttimisesta se ei ymmärtä pisarankaan vertaa.Ei ymmärrä monesta muustakaan asiasta. Eikä varsinkaan halua ymmärtää.
Nimimerkki "Lauri" tekee parhaansa pilatakseen palstan kuin palstan keskustelut lapsellisilla provoheitoillaan. Säälittävä tapaus. - toinen huomaaja
Huomattu on kirjoitti:
Ei ymmärrä monesta muustakaan asiasta. Eikä varsinkaan halua ymmärtää.
Nimimerkki "Lauri" tekee parhaansa pilatakseen palstan kuin palstan keskustelut lapsellisilla provoheitoillaan. Säälittävä tapaus.> Säälittävä tapaus.
Minä en tunne sääliä tuollaisia kohtaan.
- Asdfgh
Itse diggailen yleisviininä melkein minkä kanssa vaan JP Chenen Cabernet Syrahia mutta olen huomannut että sen säilyvyys on todella surkea. Mm. Juhannuksena avatun laatikon sisältö oli pilalla jo 3 päivää avauksen jälkeen. Sama ilmiö huomattu aiemminkin, en ole saanut JP Chenetä säilymään 5 päivää pidempään.
Kiva yleisviini on myös Viña Maipo.- Cellarmaster
...olen hieman yllättynyt että JP Chene ei ole "ylikypsää" jo seuraavana päivä vaikka kyseessä onkin laatikkoformaatti. Ko. viinihän on plonk-tasoa...;)
Chene taitaa olla litramäärästä riippumatta parasta juoda ensimmäisen tunnin aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938