Minulla on Volvo Penta AQAD 41 200hv moottori. Ongelma on kun lähden kiihdyttämäään niin ottaa kieroksia , mutta kun nopeus nousee n.24 solmuun niin alkaa hiipumaan koneen käynti ja nopeus laskee . Ei pidä kieroksia yllä . puhdistin tankin sekä vaihdoin suodattimet . Tuntuu kuin ei saisi polttoainetta . Kysymys missä vika.? Saako ilmaa .?
Siirto pumppu vika ? Siirtopumppua ei saa auki , ei avattava malli. Olisiko Turbo vika ei minusta ainakaan siltä tunnu. Olisi mielestäni polttoaine puolelle. Jos laittaisin sähköpumpun syöttämään polttoainetta ei ainakaan mielestäni sittten ilma ongelmaa pitäisi olla.?? Onko tälläistä esintynyt muillakin , haluaisin vastauksia ja neuvoja.
Volvo Penta AQAD 41 käyntiongelma
Tapsa H
3
517
Vastaukset
- Ihmettelen vaan
Onko tämä Volvo Penta soutuveneessä vai kanootissa?
- Sepyöriisittenkin
En tiedä mitä tuo edellinen kanoottinpurija pohti. Olet varmaankin oikealla jäljellä.
2 vastaavaa ongelmaa on näkynyt. yhden aiheutti vioittunut siirtopumpun jousi => kovemmilla kierroksilla pumppaus hyytyi. Toinen oli ruiskutuspumpussa oleva korroosiovika.- KummassaPentaOn
Tämä kun on Soutuveneet ja kanootit foorumi niin onhan sen Volvo Pentan oltava jommassa kummassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit896052KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3365351Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222707Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512615Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852841885Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1051697- 1141581
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181543seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241464Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1351413