Olen joskus erehtynyt ostamaan valmiiksi maustettuja,kaikki aina saman
makuisia. Toinen tuo minulle ärsytystä valmiina viipaleina,,mausteröppöä noin 30% punnitsi aivan,koska ei grilliin niin liejuisia mun mielestä ei voi laittaa.
Yksi vähän onnistuneenpi keino ,kokonainen kaslerpaisti pakastan ja sitten on helppo viipaloida..
Totesin kuitenkin,että ei enää valmiiksi maustettuja- maustan itse -näin olen edellisinä vuosinakin tehnyt,mutta vanhetessa meinasin laiskistua.
Jutellaanko vaikka eihän tämä tälle kanavalle kuulu,pitänyt ruoka-osioon säveltää.
Nyt alkanut grilli-aika haluaisin mielipiteitä.
7
94
Vastaukset
- krillaaminen sopii
alueelle jossa naapurit asuu kaukana,
Monelle naapurin krillikausi on kauhistus,
varsinki jos tuuli tu kaikki hajut naapuriin, ja parvekkeella grillaaminen vielä hirveempää,
aikoinaan ku oli rivitalo se oli kauhistus, pyykki pihalla haisi savulle, ja muutenki haju oli kauhistus,
en koskaan uskaltaisi alkaa krillaamaan semmosissa oloissa jossa naapuri asuu aivan vieressä, - lounaanparras
Ainakin Lidlin siipikarjatuotteet ovat siinä marinaadiliemessään ihan syötäviä kunhan ne pataan kannen alle laittaa hiljalleen kypsymään.
Grillattavat varmaan eri pakkauksessa. Kyllä niitä työmies syö kun ne kanat ensin voissa pannulla ruskistaa, riisiä tai ohrariisiä erikseen kasarissa keittää.
Olen kuullut, että taitamaton grlillauskesä on jopa terveysriski ellei osaa sitä lievempää kypsennyslämpöä valita. Grillailu ei ole meikällä hallussa vaikka laite on. Heta jatkaa- mies meilläkin grillaa, vaihteeksi grillattu onkin hyvää, minä laitan folionyssyköitä lisukkeeksi,pieneksi paloitelta perunaa ja sipulia sekä maustettua sulate juustoa ja menen sitten vamiiseen pöytään.
Kiitos muuten mielenkiinnosta.- 5000 ja kuus
Meillä on oikeastaan mauste kielto, jokainen on kyllästynyt valmiiksi maustettuihin.
Itselleni on suorastaan vastenmielisiä muutamat mausteet, joten parasta maustaa ihan itse hiukan ennen grillaamista ja valmiin pihvin päälle sitten mitä kukin tahtoo. - pidän mausteista
Hyvä valinta. Ostava yleisö uskoo, että marinoimalla lihatuotteita, tulee vähemmän hävikkiä. Marinointi lisää lihan säilymistä.
Maustamalla itse, saa mieleisensä makuisen aterian.Mielestäni itsemaustetut ovat parasta, pitää vain olla kotona niitä mausteita joista itse pitää. Tuloshan on tietysti kokeilujen ansiota. Voi ensin mennä vähän pieleen, mutta kokeilu tekee mestarin.
- se lohi..
Aina muistan ne sytysnesteelle maistuneet lohet! Ei malta polttaa hiiliä tarpeeksi kauan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?1446232Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1933864PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4792743- 312741
- 2012365
- 1852033
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1341495- 581314
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.371294Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?891064