37v mies ja vieläkin neitsyt

Game Developer

Lakkasin jo vuosia sitten edes yrittämästä. Olen jotenkin liian pehmeä luonne naisille vaikka olen komea ja pitkä ja hyvätuloinen insinööri miesvaltaisella alalla ei auta. Se, että varakkaat miehet olisivat jotenkin automaattisesti ja nimenomaan naisten suosiossa, on ihan hölynpölyä.

En kykene tarjoamaan sellaista mitä moni nainen hakee suhteeltaan missä rankka luonteinen äijä vie ja nainen vikisee. Narsisteilla ja muilla vakavasti mielenvikaisilla miehillä näyttää naisia riittävän. Tämä panee mielen möreäksi, mutta onneksi olen sentään työelämässä pärjännyt hyvin. Työni tulokset ovat tuoneet Suomeen useamman miljardin verotuloja, koska monet pelialan menestykset ovat osittain käsialaani.

Ehkä pitäisi pyrkiä hankkiutumaan neitsyydestä eroon, jotta itsetunto vastakkaisen sukupuolen suhteen kasvaisi. Rahasta se ei minulla ole kiinni enemmänkin siitä, että ei rohkeus riitä edes maksullisissa käymiseen.

31

1862

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+2

      Mun mielestä ei kannata maksullinen, kyllähän netistä löytyy jonkun verran naisia jotka tarjoaa seuraa(ilmaista) seksin merkeissä ns opetusmielessä, ei ehkä ole mitään malleja/missejä mutta kuitenkin parempi että edes haluavat sinua kuin että antaisivat vaan rahasta.

      • Game Developer

        Kun on ollut näin kauan neitsyt estot ja pelot asian suhteen ovat kasvaneet hyvin huomattaviksi. Pitäisi voida sopia yksinkertaista. Esimerkiksi pelkkää koskettelua ja vastaavaa ilman että menee liian pitkälle. En ole ikinä suudellut tai edes koskettanut ketään naista, enkä ole ollut ikinä yhdynnässä kenenkään naisen kanssa. Maksullinen lienee parempi, koska silloin jokainen tietää mistä siinä on kyse ilman taka-ajatuksia tai piilotettuja vaatimuksia.

        Raha ei ole ongelma paljon suurempi kynnys on uskalluksen puute edetä asian kanssa, koska eihän se normaalia ole, että tämän ikäinen mies on vielä neitsyt. Maksullisista voi itse valita sen kuka tuntuu sopivammalta, olen itse miettinyt mahdollisimman kiltin ja mukavan oloista. Jotta itsetuntoni ja estoni naisten suhteen vähenisivät.


      • 7+2
        Game Developer kirjoitti:

        Kun on ollut näin kauan neitsyt estot ja pelot asian suhteen ovat kasvaneet hyvin huomattaviksi. Pitäisi voida sopia yksinkertaista. Esimerkiksi pelkkää koskettelua ja vastaavaa ilman että menee liian pitkälle. En ole ikinä suudellut tai edes koskettanut ketään naista, enkä ole ollut ikinä yhdynnässä kenenkään naisen kanssa. Maksullinen lienee parempi, koska silloin jokainen tietää mistä siinä on kyse ilman taka-ajatuksia tai piilotettuja vaatimuksia.

        Raha ei ole ongelma paljon suurempi kynnys on uskalluksen puute edetä asian kanssa, koska eihän se normaalia ole, että tämän ikäinen mies on vielä neitsyt. Maksullisista voi itse valita sen kuka tuntuu sopivammalta, olen itse miettinyt mahdollisimman kiltin ja mukavan oloista. Jotta itsetuntoni ja estoni naisten suhteen vähenisivät.

        Voi maksuttomankin tavallisen naisen kanssa sopia mikä on homman nimi ilman vaatimuksia tai taka-ajatuksia.
        Yritä nettideittailua ja kerro naisille viestissä mikä on tilanne.


      • xgame
        7+2 kirjoitti:

        Voi maksuttomankin tavallisen naisen kanssa sopia mikä on homman nimi ilman vaatimuksia tai taka-ajatuksia.
        Yritä nettideittailua ja kerro naisille viestissä mikä on tilanne.

        Eivät lämpene. Ei nuoret eikä vanhat. En ole hän, mutta kokeiltu on.


      • Neitseeellistä!
        Game Developer kirjoitti:

        Kun on ollut näin kauan neitsyt estot ja pelot asian suhteen ovat kasvaneet hyvin huomattaviksi. Pitäisi voida sopia yksinkertaista. Esimerkiksi pelkkää koskettelua ja vastaavaa ilman että menee liian pitkälle. En ole ikinä suudellut tai edes koskettanut ketään naista, enkä ole ollut ikinä yhdynnässä kenenkään naisen kanssa. Maksullinen lienee parempi, koska silloin jokainen tietää mistä siinä on kyse ilman taka-ajatuksia tai piilotettuja vaatimuksia.

        Raha ei ole ongelma paljon suurempi kynnys on uskalluksen puute edetä asian kanssa, koska eihän se normaalia ole, että tämän ikäinen mies on vielä neitsyt. Maksullisista voi itse valita sen kuka tuntuu sopivammalta, olen itse miettinyt mahdollisimman kiltin ja mukavan oloista. Jotta itsetuntoni ja estoni naisten suhteen vähenisivät.

        Osittain samanlaisessa elämäntilanteessa olen minäkin. Siis suunnilleen samanikäinen nainen ja ei kokemusta vapaaehtoisesta seksistä. Jos kiinnostaa jutella/tavata, niin laitappa yhteystietosi.


    • bbbbbbbbbbbb

      Vaikea uskoa, että olisit mikään nero, kun et edes välimerkkejä osaa käyttää.

      • Game Developer

        Vaikka olen nykyään Suomen kansalainen, äidinkieleni ei ole Suomi. Suomi on viides kieli, jota olen opetellut puhumaan ja kirjoittamaan. Ammattini ei ole kirjoittaminen, niin ei tarvitse olla täydellistä. Täydellisyyteen pyrkiminen on mielenvika, koska sellaiset ihmiset eivät ikinä saa mitään valmiiksi asti eivätkä pysy aikataulussa vaikka satojen ihmisten työ olisi kiinni siitä, että he ovat aikataulussa kiinni.

        Kenenkään ei tarvitse olla nero se riittää, että on riittävän hyvä. Ei kenenkään tarvitse olla nero tehdäkseen mestariteoksia, koska asiat ovat kiinni paljon muusta. Jos luulet, että sillä pääsee elämässä eteenpäin, että etsii vikoja muiden tekemistä asioista, erehdyt.


      • hombe
        Game Developer kirjoitti:

        Vaikka olen nykyään Suomen kansalainen, äidinkieleni ei ole Suomi. Suomi on viides kieli, jota olen opetellut puhumaan ja kirjoittamaan. Ammattini ei ole kirjoittaminen, niin ei tarvitse olla täydellistä. Täydellisyyteen pyrkiminen on mielenvika, koska sellaiset ihmiset eivät ikinä saa mitään valmiiksi asti eivätkä pysy aikataulussa vaikka satojen ihmisten työ olisi kiinni siitä, että he ovat aikataulussa kiinni.

        Kenenkään ei tarvitse olla nero se riittää, että on riittävän hyvä. Ei kenenkään tarvitse olla nero tehdäkseen mestariteoksia, koska asiat ovat kiinni paljon muusta. Jos luulet, että sillä pääsee elämässä eteenpäin, että etsii vikoja muiden tekemistä asioista, erehdyt.

        Ehkä syy mikset saa pillua on että pädet kokoaja


    • 27 neitsyt wee

      37 vuotta on jo kyllä aika korkea ikä neitsyeksi. Onko tullut ajatus, että et ikinä harrastaisi seksiä?

      Sää et varmaan kovinkaan suureen ääneen mainosta neitsyyttäsi. Kyllä monella sun tuntemalla miehellä varmaan suu loksahtais auki, jos paljastaisit olevasi vielä neitsyt. Mut ymmärrän kyllä tilanteen itsekin neitsyt edelleeen, mutta kymmenen vuotta nuorempi.

    • NäinMeillä

      "En kykene tarjoamaan sellaista mitä moni nainen hakee suhteeltaan missä rankka luonteinen äijä vie ja nainen vikisee. Narsisteilla ja muilla vakavasti mielenvikaisilla miehillä näyttää naisia riittävän. Tämä panee mielen möreäksi"

      Tuo on kyllä oikeasti ihan puppua. Valtava määrä aivan tavallisia miehiä on päässyt parisuhteeseen ja valtaosalle naisista kelpaa ihan tavallinen mies.
      Jos kaltaisesi mies ei ole koskaan saanut niin kyllä se on jostain muusta kiinni kuin siitä että et olisi tarpeeksi "äijä"
      Tavallisimmin kyse on vain sosiaalisten taitojen puutteesta tai sitten siitä että et osaa tarpeeksi heittäytyä. Jos haluat päästä lähelle naista, sinun pitää osata olla avoin ja antaa myös paljon itsestäsi. Ole rento ja vastaanottavainen, älä mieti onnistuuko vai ei. Et voi olla varautunut tai varovainen koska se antaa sinusta torjuvansa kuvan.
      Sinun täytyy myös osata viedä asiaa eteenpäin. Et voi vain jutella mukavia loputtomiin, aika pian pitää mennä ainakin vähän eteenpäin. Edes koskea vähän, tanssia lähekkäin tms. Anna ymmärtää että olet kiinnostunut. Nainen kyllä antaa signaalia takaisin jos lähestymisesi om hänelle mieluista.
      Itse opin vasta aika myöhään, yli 25 vuotiaana, miten naisten kanssa ollaan. Mutta kun sen tajusi, ei se sitten niin vaikeaa ollutkaan.

    • hfffffffffffffffffff

      Kannattaa niitä maksullisia harkita jos muuten ei meinaa löytyä ja jos asia alkaa liikaa ahdistamaan. Tietysti sekin jännittää mutta joskus ne pelot nyt vain on pakko kohdata jos haluaa jotain saavuttaa.

      Itse pyrin ajattelemaan maksullisia naisia palveluammatin harjoittajina siinä missä hierojia sun muita, ei se heitä haittaa vaikka seksi ei olisikaan mitään mahtavaa kun rahastahan siinä vain on kyse.

      • Game Developer

        Olen melko introvertti ja mieluummin kuuntelen muita ihmisiä kuin puhun itse. En oikeastansa ikinä sano mitään asioista mistä en tiedä. Vaikka tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, siitä ei ole apua naisten suhteen.

        En oikeastaan tiedä jaksanko kovinkaan kauan olla mukana enää työelämässä, koska en pelkästään itseäni varten näe vaivaa tehdä. Minulla on jo kaikki tavara mitä kaipaan ja pikkuriikkisen enemmänkin kuin mitä suurimmalla osalla Suomalaisista on. Ehkä minulla on hölmöjä liiankin herkkiä kuvitelmia ihmisten välisistä suhteista, koska en ole niitä itse koskaan kokenut, sekä seksistä ja muusta läheisyydestä.

        Minulta puuttuu joku kyky kohdata naiset oikealla tasolla, kultainen, haaveileva, herkkätunteellinen sydämeni ei vain tule esille samalla tavalla kuin äänekkäämmillä miehillä.


      • ryjedhtbsgfrvda
        Game Developer kirjoitti:

        Olen melko introvertti ja mieluummin kuuntelen muita ihmisiä kuin puhun itse. En oikeastansa ikinä sano mitään asioista mistä en tiedä. Vaikka tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, siitä ei ole apua naisten suhteen.

        En oikeastaan tiedä jaksanko kovinkaan kauan olla mukana enää työelämässä, koska en pelkästään itseäni varten näe vaivaa tehdä. Minulla on jo kaikki tavara mitä kaipaan ja pikkuriikkisen enemmänkin kuin mitä suurimmalla osalla Suomalaisista on. Ehkä minulla on hölmöjä liiankin herkkiä kuvitelmia ihmisten välisistä suhteista, koska en ole niitä itse koskaan kokenut, sekä seksistä ja muusta läheisyydestä.

        Minulta puuttuu joku kyky kohdata naiset oikealla tasolla, kultainen, haaveileva, herkkätunteellinen sydämeni ei vain tule esille samalla tavalla kuin äänekkäämmillä miehillä.

        Tsemppiä sulle. Itse olen monessa suhteessa kaltaisesi. Ensimmäisen kerran harrastin seksiä 34-vuotiaana. Se suhde kesti pari vuotta, ja sen jälkeen oli useita yhden illan, muutaman illan ja vähän muitakin suhteita. Nyt olen 43v ja onnellisesti avoliitossa :)


    • VapautunutPariskunta

      Hmm,

      Vaikea tilanne, tunnen useampi samassa tilanteessa, mutta ne ovat vielä parikymppisiä. Naiseni auttoi itse asiassa kerran toista miestä eroon neitsyydestään (en ole lainkaan mustasukkainen), juuri asteittaisesti kuten kuvasit. Mies oli hyvinkin älykäs ja koki neitsyyden esteenä normaalille elämälle. Ensin keskustelua, sitten toisena kertana koskettelua jne pikkuhiljaa ilman paineistusta. Ei mennyt kun muutamia kuukausia ensimmäisten kokemusten jäkleen niin mies oli jo saanut toisen kokemuksen "omillaan", kun itseluottamusta oli kertynyt.

    • sexguru

      Kyse selvästi ei ole vain seksikokemuksen saamisesta, vaan tarvitset oppia siitä, miten naisten kanssa ollaan ylipäätään ja etenkin, miten kaveritasolta edetään intiimimpään suuntaan. Kun ei ole seurustelukumppania löytynyt, et ehkä ole asiaa pitänyt vielä riittävän tärkeänä, koska jos on tavoitteet ja myös motivaatio, silloin yleensä myös alkaa tapahtua asioita jotka vie maalia kohti.

      Mainitset olevasi kurinalainen ja pysyt aikatauluissa ja tavoitteissa. Sehän on jo aivan loistava lähtökohta! Pitää vain ottaa oikea tavoite ja ratkoa keinot jotka vie tavoitteeseen plus sopii juuri sinulle! Sitten vain aikataulu kiinni ja muistaa sama kuin työelämässä, täydellistä ei tarvita, tavallinen riittää (niin nainen kuin sinun suoritustasosikin) ja epäonnistuakin saa, aina voi yrittää uudestaan. Jokainen niistä mainitsemistasi äänekkäistä äijätyypeistäkin saa pakkeja ja epäonnistuu välillä ja se äijämäisyys ei olekaan se ulkoinen käytös, vaan enemmänkin se periksiantamattomuus, pistää itsensä yhä uudelleen pokaamaan seuraavaa naista, kun edellinen ei innostunut. Sinnikkyys palkitaan!

      Niin, raha ei välttämättä auta asiassa, mutta helpottaa kuitenkin tavoitteiden toteutusta.

      Niin, niitä keinoja... Tästä et ehkä pidä, mutta suurin osa keinoista liittyy itsesi kehittämiseen. Luonnettasi et voi muuttaa, karisma on ominaisuus kuten temperamenttikin. Introvertti-extrovertti akselilla voi kyllä kehittää paljonkin harjoittelemalla. Rohkeuttakin tulee, kun laitat itsesi toteuttamaan asioita joita asetat tavoitteeksi.

      Miten iso projekti tehdään? Etukäteen speksaamalla ja palasiksi hajottamalla, osatavoitteet täyttämällä ja pysymällä aikataulussa (tarvittaessa ominaisuuksista tinkimällä). Juup, tuttua kauraa sinulle?

      Keinoja lupasin, tässä niitä:

      Päätä lopullinen tavoite. Jollekin se voi olla rakastelu naisen kanssa, toiselle seurustelusuhde tai jopa avioliitto. Suosittelen sen olevan enemmän kuin vain seksiä.

      Kun lopullinen tavoite on asetettu, kynä käteen ja listaamaan itsellesi sopivia välitavoitteita. Tässä muutamia esimerkkejä:

      Oppia tanssimaan, tanssiessa pääsee naista lähelle luontaisesti, on eroottistakin ja ei painetta viedä sänkyyn asti heti. Tanssikurssilla voi löytyä se "oikea" ihan vahingossa.

      Käydä treffeillä, sovi vaikka netissä treffit, ihan vain syömään tms ja tässä siitä varakkuudesta on helposti etua, kun voit tarjota hieman parempaakin ja tehdä vaikutuksen. Pelkkä treffeillä käynti ei riitä, vaan pitää olla joka treffille joku tavoite: päästä hiljaisuudesta irti, kehua vastapuolta nätiksi, saada suudella, sopia uusi tapaaminen, siirtyä jatkoille jomman kumman luokse,... Ja jos et keksi itse puhuttavaa, kysele daamin juttuja, ei kuulustellen, vaan osoittaaksesi kiinnostuksesi :)

      Ehdottaa tutustumista baarissa. Saada pakit ja yrittää uudelleen seuraavan kohdalla. Tanssiravintolassa tanssitaitoisena helppoa, kun siellä muutenkin haetaan naisia tanssilattialle. Kun lattialle tai lasin ääreen päästään, keskustelun aloittaminen, naisen kehuminen, kuulumisten kysely, itsestä kertominen, treffeistä sopiminen...

      Moni ujo ihminen on hakeutunut näyttelijäksi, jos ei aivan ammattitasolle, johonkin harrasteteatteriin. Samalla kun näyttelee, oppii vuorovaikutusta ja pääsee kehittymään enemmän extroverttiin suuntaan.

      Tässä oli vain muutama esimerkki, uskon että osaat jatkaa listaa!

      Huorissa käymällä opit käymään huorissa, et löytämään ja valloittamaan naista itsellesi!

    • Jamppa T.

      Oletko miettinyt työurallasi kertyneen mammonan sijoittamista itseesi ja juuri niiden ominaisuuksien kehittämiseen, joita naiset arvostavat? Naisten palvoman ulkokuoren saa kuntosaleilta personal trainereiden ohjauksella. Päälle solariumilla alkuun autettu etelän rusketus, muodikkaat, hyvin istuvat vaatteet ja uusi hiustyyli kerran kuukaudessa riittävät nostamaan jo useimpien itseluottamusta.

      Matkustele, hanki kiinnostavia harrastuksia ja kokemuksia small talkin aiheiksi sekä kulkupeliksi päitä kääntävä avoauto. Pidä töistä sapattivuosi ja lähde maailmalle hankkimaan kokemuksia. Monessa muussa maassa vaalean, suomalaisen miehen ujous voidaan kokea kiinnostavan eksoottiseksi.

      Rahalla saa ja hevosella pääsee! Jos elämäsi on 37-vuotiaana niinkin hyvin hallinnassa, kuin annat ymmärtää, mitään ei ole vielä menetetty - kaikki on vain itsestä kiinni.

      P.S. Äläkä vain vahingossakaan nosta piparia jalustalle, koska se on The Juttu vain "neitsytpojille". Et tule vahingossakaan paljastaneeksi kokemattomuuttasi, jos työnnät ajatuksesi Siitä taka-alalle, ja elät jokaista päivää kuin viimeistäsi.

      • mies..

        Miehen on todella vaikea nostaa tasoaan samalla tavoin kuten naisten.

        Ei miehen taso juuri nouse lihaksista ja rusketuksesta ja vaatteista..
        puhun kokemuksesta.


      • sexguru
        mies.. kirjoitti:

        Miehen on todella vaikea nostaa tasoaan samalla tavoin kuten naisten.

        Ei miehen taso juuri nouse lihaksista ja rusketuksesta ja vaatteista..
        puhun kokemuksesta.

        Riippuu sit kanssa ihan lähtötasosta! Hyvä vaatetus, lihakset, rusketuskin (jiuksia unohtamatta) vaikuttaa naisten mielikuvaan lähestyjästä, vaikka kyllä kai ne jutut menee monen edelle.

        Jamppa T. esitti mielestäni tosi hyviä ideoita mammonan sijoittamisesta itseen ja erityisesti tuo matkustelu, kun on maailmaa kierrettynä on helpompi löytää sitä jutusteltavaakin ja aina voi törmätä ulkomailla niihin kuumiin naikkosiinkin

        Sellaisen vinkin vielä heittäisin, että moottoripyörä ja sen kuski saa monen naisen kiimasta märäksi, en tiedä mistä se johtuu, mutta niin vain käy. Joku "vaarallisen" tai "kesyttömän" leima kai siinä on. Takavuosina jenkkiauton kyytiin oli aina halukkaita naisia, nyt taitaa olla mersut ja bemarit kovempaa valuuttaa ja tosiaan avomallit rules näin kesällä. Venekin lienee kovaa valuuttaa, jos siellä mahtuu yöpymään ja naiskentelemaan.


      • ex-Game Developer
        sexguru kirjoitti:

        Riippuu sit kanssa ihan lähtötasosta! Hyvä vaatetus, lihakset, rusketuskin (jiuksia unohtamatta) vaikuttaa naisten mielikuvaan lähestyjästä, vaikka kyllä kai ne jutut menee monen edelle.

        Jamppa T. esitti mielestäni tosi hyviä ideoita mammonan sijoittamisesta itseen ja erityisesti tuo matkustelu, kun on maailmaa kierrettynä on helpompi löytää sitä jutusteltavaakin ja aina voi törmätä ulkomailla niihin kuumiin naikkosiinkin

        Sellaisen vinkin vielä heittäisin, että moottoripyörä ja sen kuski saa monen naisen kiimasta märäksi, en tiedä mistä se johtuu, mutta niin vain käy. Joku "vaarallisen" tai "kesyttömän" leima kai siinä on. Takavuosina jenkkiauton kyytiin oli aina halukkaita naisia, nyt taitaa olla mersut ja bemarit kovempaa valuuttaa ja tosiaan avomallit rules näin kesällä. Venekin lienee kovaa valuuttaa, jos siellä mahtuu yöpymään ja naiskentelemaan.

        Nyt muutin elämääni kertaheitolla oikein kunnolla. Irtisanouduin töistäni. Myin asuntoni ja ostin rahalla kolme yksiötä, jotka vuokraan. Vuokratuotoilla ja säästöillä pärjään ihan hyvin maailmalla.

        Sitten kun ansiosidonnainen alkaa juosta pärjään enemmän kuin hyvin. En ole varma miten pääomatulot vuokra-asunnoista vaikuttaa ansiosidonnaiseen, mutta olen laskenut, että vaikka vaikuttaisi, ei haittaa. Pitkä karenssi tulee kyllä. Vuokraamisen hoidan Vuokraturvan kautta, niin ei itse tarvitse olla Suomessa hoitamassa käytännön asioita.

        Olen alkanut treenata joogaa ja muutamaa kamppailulajia. Sillä ei tule lihaksia, mutta minulle riittää kiinteytyminen ja se, että saan painosta viisi kiloa pois. En ole koskaan ollut lihava, jos saan viisi kiloa, pois olen ihanne painossa. Solariumiin en kyllä mene on sen verran melanooma kammoa, mutta olen ajatellut mennä tanssikurssille. Jos tanssikurssit ei auta aina voi kokeilla muuta.

        Erosin töistäni, koska minulla on jo pitkään ollut olo, että tässä on yli puolet elämästä eletty ja en ole saanut aikaan mitään oikeasti tärkeää ja se alkoi pelottaa pikkuhiljaa kokoajan enemmän, että kuolen pian ja koko elämä on ollut vain työtä ja suorittamista. Minulla ei ole motivaatiota enää hankkia vain itseäni varten lisää omaisuutta. Ohjelmistoala on ammattina sellainen, että se muuttaa psyykettä ihan huomaamatta, eikä se ole introverttiudelleni hyväksi. En osaa kunnolla keskustella muusta kuin tietokoneista ja tiedejutuista, sekä ohjelmoinnista jos en tiedä jostain asiasta en yleensä puhu mitään.

        Lomamatkalle olen myös lähdössä etelään ja paikkaan missä ei toivoni mukaan ole yhtään tietokonetta tai älypuhelinta lähelläkään, jotta voin pakottaa itseni tekemään jotain kokonaan ihan muuta minkä parissa on suurin osa elämästä mennyt. Olen jopa riippuvainen erilaisista elektroniikka laitteista, ne täytyy nollata, kokonaan pois elämästä ei ehkä ikuisesti, mutta toistaiseksi.


      • nainen40
        ex-Game Developer kirjoitti:

        Nyt muutin elämääni kertaheitolla oikein kunnolla. Irtisanouduin töistäni. Myin asuntoni ja ostin rahalla kolme yksiötä, jotka vuokraan. Vuokratuotoilla ja säästöillä pärjään ihan hyvin maailmalla.

        Sitten kun ansiosidonnainen alkaa juosta pärjään enemmän kuin hyvin. En ole varma miten pääomatulot vuokra-asunnoista vaikuttaa ansiosidonnaiseen, mutta olen laskenut, että vaikka vaikuttaisi, ei haittaa. Pitkä karenssi tulee kyllä. Vuokraamisen hoidan Vuokraturvan kautta, niin ei itse tarvitse olla Suomessa hoitamassa käytännön asioita.

        Olen alkanut treenata joogaa ja muutamaa kamppailulajia. Sillä ei tule lihaksia, mutta minulle riittää kiinteytyminen ja se, että saan painosta viisi kiloa pois. En ole koskaan ollut lihava, jos saan viisi kiloa, pois olen ihanne painossa. Solariumiin en kyllä mene on sen verran melanooma kammoa, mutta olen ajatellut mennä tanssikurssille. Jos tanssikurssit ei auta aina voi kokeilla muuta.

        Erosin töistäni, koska minulla on jo pitkään ollut olo, että tässä on yli puolet elämästä eletty ja en ole saanut aikaan mitään oikeasti tärkeää ja se alkoi pelottaa pikkuhiljaa kokoajan enemmän, että kuolen pian ja koko elämä on ollut vain työtä ja suorittamista. Minulla ei ole motivaatiota enää hankkia vain itseäni varten lisää omaisuutta. Ohjelmistoala on ammattina sellainen, että se muuttaa psyykettä ihan huomaamatta, eikä se ole introverttiudelleni hyväksi. En osaa kunnolla keskustella muusta kuin tietokoneista ja tiedejutuista, sekä ohjelmoinnista jos en tiedä jostain asiasta en yleensä puhu mitään.

        Lomamatkalle olen myös lähdössä etelään ja paikkaan missä ei toivoni mukaan ole yhtään tietokonetta tai älypuhelinta lähelläkään, jotta voin pakottaa itseni tekemään jotain kokonaan ihan muuta minkä parissa on suurin osa elämästä mennyt. Olen jopa riippuvainen erilaisista elektroniikka laitteista, ne täytyy nollata, kokonaan pois elämästä ei ehkä ikuisesti, mutta toistaiseksi.

        Mielenkiinnolla luin tekstejäsi. Mielestäni olet sellainen mies, joita soisi olevan enemmänkin. Itse naisena arvostan sitä, että mies ei ole koko ajan tuomassa itseään esille. En pidä miehistä, joka rehvastelevat omilla seksikokemuksillaan.
        Nykyaikana seksiä tulee joka tuutista ja tuntuu, että kaikkien pitäisi sitä koko ajan harrastaa. Minusta on surullista, kun jo alaikäiset ovat huolissaan kun ovat vielä neitsyitä.


      • Neitonen1
        ex-Game Developer kirjoitti:

        Nyt muutin elämääni kertaheitolla oikein kunnolla. Irtisanouduin töistäni. Myin asuntoni ja ostin rahalla kolme yksiötä, jotka vuokraan. Vuokratuotoilla ja säästöillä pärjään ihan hyvin maailmalla.

        Sitten kun ansiosidonnainen alkaa juosta pärjään enemmän kuin hyvin. En ole varma miten pääomatulot vuokra-asunnoista vaikuttaa ansiosidonnaiseen, mutta olen laskenut, että vaikka vaikuttaisi, ei haittaa. Pitkä karenssi tulee kyllä. Vuokraamisen hoidan Vuokraturvan kautta, niin ei itse tarvitse olla Suomessa hoitamassa käytännön asioita.

        Olen alkanut treenata joogaa ja muutamaa kamppailulajia. Sillä ei tule lihaksia, mutta minulle riittää kiinteytyminen ja se, että saan painosta viisi kiloa pois. En ole koskaan ollut lihava, jos saan viisi kiloa, pois olen ihanne painossa. Solariumiin en kyllä mene on sen verran melanooma kammoa, mutta olen ajatellut mennä tanssikurssille. Jos tanssikurssit ei auta aina voi kokeilla muuta.

        Erosin töistäni, koska minulla on jo pitkään ollut olo, että tässä on yli puolet elämästä eletty ja en ole saanut aikaan mitään oikeasti tärkeää ja se alkoi pelottaa pikkuhiljaa kokoajan enemmän, että kuolen pian ja koko elämä on ollut vain työtä ja suorittamista. Minulla ei ole motivaatiota enää hankkia vain itseäni varten lisää omaisuutta. Ohjelmistoala on ammattina sellainen, että se muuttaa psyykettä ihan huomaamatta, eikä se ole introverttiudelleni hyväksi. En osaa kunnolla keskustella muusta kuin tietokoneista ja tiedejutuista, sekä ohjelmoinnista jos en tiedä jostain asiasta en yleensä puhu mitään.

        Lomamatkalle olen myös lähdössä etelään ja paikkaan missä ei toivoni mukaan ole yhtään tietokonetta tai älypuhelinta lähelläkään, jotta voin pakottaa itseni tekemään jotain kokonaan ihan muuta minkä parissa on suurin osa elämästä mennyt. Olen jopa riippuvainen erilaisista elektroniikka laitteista, ne täytyy nollata, kokonaan pois elämästä ei ehkä ikuisesti, mutta toistaiseksi.

        Itse olen nainen suunnilleen samanlaisessa elämäntilanteessa seksuaalisen kanssakäymisen kanssa kuin sinä. Ja melkein samanikäinenkin. Jos kiinnostaa, laita mailiosoite, niin viestitellään. Ehkäpä se johtaa tapaamiseen ja johonkin muuhunkin..


    • Ota rennosti

      Yksi vaihtoehto on, että hankit naispuolisia kavereita. Näin pääset turhista jännityksistä naisten suhteen ja ehkä jonkun kanssa kaveruus muuttuu joksikin muuksi. Jos et edes tutustu keneenkään naiseen, kuinka silloin voisit päästä poikuudesta? Älä kuitenkaan tutustu naisiin sillä ajatuksella, että siitä pitäisi välttämättä tulla seurustelusuhde. Ja unohda ne maksulliset naiset. Ajattele miten mukavaa on, kun joku kysyy oletko käynyt maksullisissa ja voit vastata rehellisesti.

    • Neitsyt24

      Itse olen 24-vuotias neitsyt mies. Aluks hieman ahdisti, mutta se on tavallaan myös ylpeydenaihe. Itseä etoo nämä yhdenillan suhteet (en oikeasti ole kiinnostunut niistä, olen kai outo?).

      Tuntuu että olen liian mukava, ja naiset etsivät aina näitä pahiksia. Taidan olla myös liian normaali. En edes käy ikinä baareissa (en ole itse asiassa ikinä käynyt) ja en juo kotonakaan. Olen siis täysin raitis. En edes pystyisi juoda kaljaa koska keliakia (vaikka onkin gluteeniton versio keksitty). Siideriä olen joskus juonut, mutta en paljoa ja moneen vuoteen. En ole myöskään ikinä polttanut, enkä voisi kuvitella seurustelevani naisen kanssa joka polttaa, se haju on siis aivan järkyttävä, enkä voi käsittää miksi sitä myrkkyä pitää hengittää. Keuhkosyöpä ei varmasti ole kiva juttu.

      Kyllä neitsyys pitää säästää sille oikealle, joka joskus tulee vastaan.

      • --------------------

        Ei se tule koskaan vastaan. 10 vuoden päästä tuskin enää ylpeilet asialla.


    • nolona neitsyt

      Neitsyys ei ole ainakaan omasta mielestä ylpeydenaihe vaan suuri häpeä. Siis jos on kyse yli 20 vuotiaasta. Itse 30 vuotias mies ja en kyllä kehtaisi kenenllekkään ikinä paljastaa että olen neitsyt ja sellaiseksi luultavasti jäänkin :(

    • sfafafsafs

      Itse olen 21v ja neitsyt. Vaikka sikäli tilaisuuksia saada on ollut useampia, niin jotenkin vaan paineet ovat kasvaneet sen verran, että ei vain yksinkertaisesti uskalla.

      Kuten sanoin, tilaisuuksia on ollut, mutta aina syystä tai toisesta jäänyt hommat suorittamatta. Joko ei ehkäisyä (suhtaudun semivakavasti tuntemattomien kanssa), on ollut turhan kännissä, niin ei ole onnistunut tai vaihtoehtoisesti selvinpäin, jolloin ei ole rohkeus riittänyt tai sitten toinen osapuoli on ollut sen verran sekaisin, että ei ole kehdannut.

      V*tuttaa ihan perkeleesti, kun nään jo sieluni silmin itseni 30-vuotiaana ja poikuus tallessa. Toisaalta onhan tilanne jo sen verran koominen, että melkein tekisi mieli nauraa.

    • Kaljamaha69

      Menetin 12 v neitsyyden ja tulin 14v isäks, nakertaaks olla tommonen fabu ja neitsyt hahaha :D

    • tosiasiamies

      Pliis vittu mikä luuseri oot yritä ny saada sitä pilluu :D raiskaat viel jonkun pikkutytön ku tekee nii paljo mieli

    • huhu

      Vitun tuhkamuna hoida jo sitä pillua itelles...

    • boyy

      Niin, täällä kans 37v ja poikuus tallella... ei oikeen taho rohkeus riittää ees enää yrittää... muuten olen kai ihan ok... liian kiltti vaan :( :) joten neidot pistää viestii vaan mammuttimainen(at)gmail.com Kiitos!

    • Ei auta sano nauta

      27v syy pieni mulkku ja työttömyys,sosiaaliset pelot jne... Työttömyys on kyl semmonen et yhtäkään naista ei sit enää kiinnosta ikinä mut näin mennään hautaan asti ja kyllähän maapallokin aikanaan tuhoutuu ja sit on kaikki kuollut! Elämä paska, dna halpa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe