HILIRIMPSIS!
Kiitos kaikille,jotka ovat juttujani lueskelleet ja etenkin niille,jotka ovat jotain kommentoineet.
No niin,nyt on tasan kuukausi siitä kun alotin tämän mukavan roa-kuurin.Syön joka toinen päivä yhden ja joka toinen päivä kaksi tablettia.Tähän mennessä tapahtunutta:Pahenemisvaihe oli/on aika törkeää katseltavaa,eli niin kuin viimeksi kirjoitin,tilanteeni oli viime viikon paaaaljon pahempi kuin se oli kun aloitin kuurin.Mutta sateenkaaren päässä on finnitön iho,joten kyllä tämä tästä:)
Nyt tuntuu siltä,että pahenemisvaihe on lieventynyt huomattavasti ja finnejä tulee enää harvakseltaan.Iho on kuivunut paljon ja hilseilee suun ympäriltä ja huulista jos ei muista rasvata paljon!Toivonkin nyt,että iho jatkaa kuivumistaan ja pääsen viimeinkin sanomaan finneille adios!Voi tietenkin olla,että tämä on vain tilapäinen hyvä vaihe muuten pahenemisvaiheen keskellä...se jää nähtäväksi.Silmien kuivumisesta olen myös kärsinyt paljon,tänä aamuna silmät olivat kuivat koppurat.Oikein tunsin,kuinka ne liimautuivat silmäluomiin kiinni...yöks.
Olen koittanut pitää positiivisen mielen yllä,vaikka naama olikin viime viikolla aika karsea.Mies-rukka on joutunut muutaman kerran kuuntelemaan mun pillityksiä...
Olen myös yrittänyt panostaa hiuksiini ja urheilla paljon.(finneistä pois vie huomion tyrmäävän täydellinen kroppa;)
TSEMPPIÄ TAAS KAIKILLE ROA-KUURILAISILLE JA MUILLE FINNIEN SOTATANTEREEN UHREILLE!
Finnitöntä syksyn jatkoa ja koitetaan taas tsempata:)Minä ainakin yritän ajatella sitä,että kk jo takana,tästä on hyvä jatkaa!
terveisin:pian ehkä entinen akneneiti
FINNIPÄIVÄKIRJANI 4.osa
Amanda
1
569
Vastaukset
- Roaliina
Heipsis!!
Myös mä oon syöny nyt kuukauden roaa ja lähes samanlaisessa tilanteessa olen kuin Amanda. Huulet, posket ja silmät ovat kuivemmat kuin ennen kuuria, mutta finnejä pukkaa edelleen. Ainut hyvä asia, minkä oon tässä huomannut on se, että naama ei rasvotu enää kovinkaan paljon. Eipä tarvii enää lisätä puuteria joka toinen tunti ja se on kivaa se!
Jospa se pahenemisvaihe alkais tästä vähitellen helpottaa ja alkais näkyy odotettuja hyviä tuloksia!! Saa nähdä miten käy...
Tsemppiä vaan kaikille taistoon finnejä vastaan!
Roaliina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760