Ryhmä X:n 5. filmatisointi on saanut Brian Singerin takaisin ohjaajaksi.
Monimutkainen juonikuvio kertoo mutanttien olevan sukupuuton partaalla,vastustajien kehitellessä voittamattoman tuhoojan mutanttien päänmenoksi,joten sitä uhkaa pitää mennä estämään menneisyyteen.
X-Men elokuvat ovat kieltämättä mukaansa tempaavia toiminnallisia pläjäyksiä.
Vaikka näitä ollaan jo nähty joka vuosi jatko-osina valkokankaalla,ei näy loppua näille Marvelin filmatisoinnille.
Ohjaaja Brian Singer tekee mojovaa jälkeä tässäkin jaksossa,tosin mitään yllättäväviä juonen käänteitä ei pahemmin nähdä,mutta tämä tarina kiehtoo mielikuvituksellaan.
Lopputekstien jälkeen odottaa kylläkin yllättävä visio siitä,miten Kheopsin pyrämidit todellisuudessa rakennettiin.
Tähtiä ¤¤¤¤
X-Men: Days of Future Past (2014)
Veteranfan
2
233
Vastaukset
- ghkjghjgjhgj
Sehän rakentaja on Apocalypse niminen mutantti joka on suomeksi nimellä Tuho..
- Tönkköjahuono
Tämä oli enemmänkin wolverine elokuva.. ylivoimaisesti huonoin x-men elokuva.. huonosti näytelty ja sai kuvan et olivat kyllästyneitä ja kiire vain kotiin.. juoni oli todella yksinkertainen ja tönkkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3083044Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233