En valinnut s-crossia

Nissu

Vertailin s-crossia, asx:ää ja uutta qashqaita.

Kaikki olivat kohtuu hyviä ja isoja eroja en huomannut lyhyiden koeajojen jälkeen.

Valitsin tutun ja turvallisen qashqain. Uusi turbo bensiinimoottori oli riittävän ponteva tähän autoon, sisustus on näistä autoista elegantein ja vanhat hyvät kokemukset edellisestä kassusta. Toki halvemmalla olisin päässyt jos olisin ottanut jonkun muun näistä mutta kassu oli itselleni paras. Lisävarusteita en ruksinut tällä kertaa kun alkaen hintakin on jo kohtuullisen korkea. Katsotaan miten tämä uusi kestää käyttöä ja miten pitää hintansa.

9

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dassu

      Minä taas en valinnut noista mitään, vaan otin uuden Dusterin, on saman konsernin peli kuin Qashqai, kone on sama 1.2Tce mutta tehokkaampi (125hv) ja auto maksaa 18100€.

    • sdjfioiore

      Entä Mazda CX-5? Aito laadukas Japanilainen Skyactive moottorilla.

    • Sussu 2

      Minäkin vertailin pitkään ja koeajoinkin S Crossin ja Qashqain ja valitsin S Crossin bensa koneella ja GLX varustuksella.

      Valitsin laadukkaan Suzukin. Sisustus on näistä kahdesta elegantein ja tuttu turvallinen 120 heppainen 1.6 moottori. Suzuki oli ehdottomasti oikea valinta.

    • qnn

      Eikö muovirakenteisen alustarakenteen kestävyys pakkasella arvelluttanut?

      • Sussu 2

        Nyt ei vertailussani ollut tojotaa eikä skotoraa, joissa arvelluttavan heikko ABS muovipohja. Qassussa ja Sussussa pohja pelti-levua.


    • Pasia buster

      Minun valintani oli dacia duster.

      On näistä laadukkaimman oloinen ja sisätiloiltaan selkeän yksinkertainen, ei liikaa nappuloita. Luotan myös dacian laatuun eniten ja maavaraa on näistä kaikista eniten.

      Moottoripuolella dacian turbo on nykyaikaisin. Samoin hinta oli kaikista edullisin joten valinta oli helppo. Parhaan sai halvimmalla!

      • heh heh hee

        TM:n testikin todisti dusterin laadun.Kun auto purettiin 90 tuhannen ajokilometrin jälkeen, oli se monilta osin täysin loppuunkulunut, mitä ei MIKÄÄN MUU testattava auto ole ollut ikinä. Eli laadukas on, heh.
        Tojotissa ja skoodissa taas laatu puoli muilta osin kunnossa, mutta muovinen pohjarakenne heikentää ne dusterin kanssa samaan kastiin, heh.

        Suzuki on ainoa oikea valinta, piste.


      • Dusse
        heh heh hee kirjoitti:

        TM:n testikin todisti dusterin laadun.Kun auto purettiin 90 tuhannen ajokilometrin jälkeen, oli se monilta osin täysin loppuunkulunut, mitä ei MIKÄÄN MUU testattava auto ole ollut ikinä. Eli laadukas on, heh.
        Tojotissa ja skoodissa taas laatu puoli muilta osin kunnossa, mutta muovinen pohjarakenne heikentää ne dusterin kanssa samaan kastiin, heh.

        Suzuki on ainoa oikea valinta, piste.

        Olen ajanut dusterilla nyt 3000 km ja hyvin toimii.

        Kuluttaa vähän bensiiniä ja on hyvä ajaa. Paras citymaasturi ja mielestäni myös parhaan näköinen. Ei mitään turhaa mutta kaikki oleellinen sekä halpa hinta.


    • CX-5

      Onnittelut, onhan se melkoinen saavutus Dusterille jos 3000 km toimii....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      182
      1981
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      274
      1499
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1305
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1097
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      72
      1082
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      77
      1017
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      180
      1010
    8. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      3
      848
    9. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      825
    Aihe