Luotsiasiaa

Huomasin, että re_po on ainakin tällä hetkellä poistunut luotsivastuusta.

Ikävää, koska näkemyksemme ongelmaviestien käsittelystä olivat pääpiirteittäin samat.

Töitä tehtiin yhdessä, ja samoilla linjoilla tulen jatkamaan tästä eteenkin päin.
(Kunnes noutaja saapuu. :)

Luotsit eivät ole julkkiksia, heitä koskevat keskustelut eivät kuulu Julkkisfoorumille. (Ne Suomi24:n säännöt.)
Luuta tulee heilumaan.

Luotsin asiattomasta käytöksestä ja poistoista voi valittaa kaavakkeella:
http://www.suomi24.fi/palaute/lomake/

Eiköhän Ylläpidolla ole kaikki faktat tallessa, että virheet saadaan oiottua.

Pidetään foorumi siistinä.

T. fooruminikki

17

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä pahaa repo muka teki, et se poistettiin? Kimpaantuko Suomen häviöstä? En ollu sillon palstalla, niin en tiiä.

Fooruminikille: Uskon, ettet ole Lothar tai hänen spammaajakaverinsa, koska puolustit minua, kun minua väittettiin sinuksi (josjokusaiselvää), mutta olen silti "repolaisia", eli jos jompi kumpi teistä pitäs poistaa, niin se oot sä!

Toivon mukaan Repo on vaan luovuttanu(niin minäkin tekisin!) , eikä poistettu!

• Napoleon syndrooma

Fooruminikin päiväunia, että
        joku arvostaisi. Ei arvosteta,
        ei tarvita. Leiki jumalaa yksin.

• Haista kuule sie----

Ai, mistä sie tiijätt jot se poistettii, tuollee ku puhut ?? Kyllähän luotsi voi ite ilmottaa, että oikeudet SAA poistaa, jos on kyllääntynyt taikka aika ei riitä. Miksi sie sanot, jotta poistettiin ? Mitä tää nyt on ? Normaali ihmisell kesäll o nii paljo kaikelaist hommaa, jott en ihmettele, jos aika ei riittäntkää enää vahtimaa tätä paskapalstaa ja onha ihmisill oikeesti harrastuksiikii, on matkailu, mökkeily, veneily, luonto, puutarha yms. Siis normaali ihmiisill , tää juorupalsta ku ei oo normaaleill mikkää elämä.

Ja sit o taas monta plussaa... eipä oo ihime, tää on nähty.

• Hyvä mode!!!!!

Kiitos tyhjennyksestä!
      RailiSuomisen törkypostaukset ainakin katosivat bittiavaruuteen.
      Toivottavasti tul bannikin.
      Rauhottaisi taas tilannetta hiukkasen...

• Mitkä törkypostaukset? Jos pidät törkypostauksina sitä, että räksytän Johannallakin olevan ihmisarvon, niin sinunko mielestä ne ovat törkypostauksia?

• Poistetut ovat nyt
        RailiSuominen kirjoitti:

Mitkä törkypostaukset? Jos pidät törkypostauksina sitä, että räksytän Johannallakin olevan ihmisarvon, niin sinunko mielestä ne ovat törkypostauksia?

Ne jotka poistettiin.
        Tiedät kyllä ihan itse mitä olet kirjoittanut ja jos olet niin sekaisin ollut, ettet muista.niin kannattaa pitää taukoa...........

• Poistetut ovat nyt kirjoitti:

Ne jotka poistettiin.
        Tiedät kyllä ihan itse mitä olet kirjoittanut ja jos olet niin sekaisin ollut, ettet muista.niin kannattaa pitää taukoa...........

Ei mua haittaa poistot. En edes tiedä mitä on poistettu. En selaa kirjoituksiani läpi ja ala pähkäilemään, jotta puuttuuko joku. Jos joku ottaa kantaa vastineeseeni, niin se nousee ylös ja siten tulee huomattua ja ehkä vastattua.

Onhan se tosin naurettavaa, kun et voi sietää mun kirjoituksiani, niin lähetät automaattisesti poistopyynnön bannivaatimusten kera ylläpitoon. Noinkin sairaaksi se bnäätäily voi toisilta mennä. Olet juuri sellainen, miksi Johannaa haukut. Minä, minä ja kukaan ei saa olla toista mieltä, vaadin, että toisinajattelijoiden viestit poistetaan.... minä, minä ja minä olen oikeassa....jne..

• On kuule huomattu :)
        RailiSuominen kirjoitti:

Ei mua haittaa poistot. En edes tiedä mitä on poistettu. En selaa kirjoituksiani läpi ja ala pähkäilemään, jotta puuttuuko joku. Jos joku ottaa kantaa vastineeseeni, niin se nousee ylös ja siten tulee huomattua ja ehkä vastattua.

Onhan se tosin naurettavaa, kun et voi sietää mun kirjoituksiani, niin lähetät automaattisesti poistopyynnön bannivaatimusten kera ylläpitoon. Noinkin sairaaksi se bnäätäily voi toisilta mennä. Olet juuri sellainen, miksi Johannaa haukut. Minä, minä ja kukaan ei saa olla toista mieltä, vaadin, että toisinajattelijoiden viestit poistetaan.... minä, minä ja minä olen oikeassa....jne..

Se on huomattu, ettei sulla ole järjenhäivää päässäs...mitä näppikseltä on suollettu.
        Saati siitä, mitä on sitten poistettu......
        Kun niitä juttuja sitten kritisoi, alkaa nimittely ja haukkuminen.
        Milloin ollaan aineissa tai kännissä. Vajaita, sekaisin, ainakin JOSSAIN aineissa.
        Vaaditaan näyttöjä SUN OMIIN KIRJOITUKSIIS, kun et NYT OMIEN SANOJES MUKAAN , EDES T I E D Ä, mitä kirjoittelet.
        Huolestuttavaa....erittäin huolestuttavaa.....ei normaalin ihmisen toimintaa alkuunkaan....järkyttävää, itseasiassa.

Sulle kun laittaa samanlaista tekstiä, mitä ITSE näppikseltä lataat, pahenee kielenkäyttö heti.....

Täysin asiatonta, epäasiallista käyttäytymistä kaikenkaikkiaan. Työelämässä olisit saanut jo monta varoitusta EPÄASIALLISESTA KÄYTTÄYTYMISESTÄ.
        Tätähän et tunnu lainkaan haluavan sisäistää.....

Samanlaista roskasakkia olet kuin tukianenkin. Netissä tavatkin aivan samanlaiset!
        Koiras ilmeisesti hoidat paremmin, mutta muuten täysin ala-arvoista tekstiä tulee näppikseltä.

• On kuule huomattu :) kirjoitti:

Se on huomattu, ettei sulla ole järjenhäivää päässäs...mitä näppikseltä on suollettu.
        Saati siitä, mitä on sitten poistettu......
        Kun niitä juttuja sitten kritisoi, alkaa nimittely ja haukkuminen.
        Milloin ollaan aineissa tai kännissä. Vajaita, sekaisin, ainakin JOSSAIN aineissa.
        Vaaditaan näyttöjä SUN OMIIN KIRJOITUKSIIS, kun et NYT OMIEN SANOJES MUKAAN , EDES T I E D Ä, mitä kirjoittelet.
        Huolestuttavaa....erittäin huolestuttavaa.....ei normaalin ihmisen toimintaa alkuunkaan....järkyttävää, itseasiassa.

Sulle kun laittaa samanlaista tekstiä, mitä ITSE näppikseltä lataat, pahenee kielenkäyttö heti.....

Täysin asiatonta, epäasiallista käyttäytymistä kaikenkaikkiaan. Työelämässä olisit saanut jo monta varoitusta EPÄASIALLISESTA KÄYTTÄYTYMISESTÄ.
        Tätähän et tunnu lainkaan haluavan sisäistää.....

Samanlaista roskasakkia olet kuin tukianenkin. Netissä tavatkin aivan samanlaiset!
        Koiras ilmeisesti hoidat paremmin, mutta muuten täysin ala-arvoista tekstiä tulee näppikseltä.

Ketä olen (sano nimi) nimitelly ja haukkunu?

• On kuule huomattu:)
        RailiSuominen kirjoitti:

Ketä olen (sano nimi) nimitelly ja haukkunu?

Joko se taas alkaa?
        Suosittelen nyt ihan aikuisten oikeasti perhehtymään NETIKETTIIN.
        Sekä artikkeleihin EPÄASIALLISESTA käyttäytymisestä.

SINÄ ET voi nimitellä kirjoittajia miten haluat, vaikka heillä ei ole rekattua nikkiä. Se ei tee nikittömistä lainsuojattomia, joille voi kirjoittaa ihan mitä näppikseltä vaan tulee. Juttu nyt ei vain mene niin, vaikka kuinka haluaisit olla lain yläpuolella ja tehdä miten haluat.

MINä en enää jaksa asiasta vääntää kanssasi. Valitettavasikin Toisille ihmisille ei vain järkipuhe mene jakeluun ja sen on vain hyväksyttävä silloin ja todeta, että kyseiset ihmiset ole täydellä järjellä varustettuja.
        Näin tulee pääsemään itse paljon helpommalla....

Tulen kyllä jatkossakin ilmiantamaan kaikki nimittely postisi modelle.....siitä voi olla varma.
        Tulostahan jo syntynytkin...joten mode on ollut samaa mieltä asiattomasta nettikäyttäytymisestäsi. Sehän tässä onkin hieno tunnustus!!!!

• Voisitko luotsi vastata, että miksi tälläinen ketju, kuin:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12206080

...saa olla täällä? Se ei ole edes törkeä kunninanloukkaus vaan paljon pahempi. Tuossa Johannaa syytetään taposta/murhasta. Tollanen syyttely on Suomen rikoslaissa rangaistavaksi määrätty teko.

• Ai, niinku mikä?

Mikä siinä oli väärin? Juliahan jätettiin yksin perjantai iltana....
        Sisko oli ensin kertonut olevansa julian omahoitaja. Miksi omahoitaja silloin jätti siskonsa yksin 3 päiväksi?
        Vaikka tiesi, ettei siskoa saa jättää yksin???

Ymmärrän suorat tappopuheet, ne voisi poistaa...muutoin tuossa ketjussa on paljon asiaakin.
        Osa vielä selvinnyt viikkoja julian poismenon jälkeen......Immonen mm.laukonut muutaman totuuden.....Jasminesta puhumattakaan.mm.koirien hoidosta. Ja siitä, että ne oli jätetty ruuatta ja juomatta Jollakseen, eivät muuten olisi olleet "dehydrated", niinkuin Jasmine kertoi.
        Julian kuolema olisi ollut vältettävissä. Siitä varmaan lukioiden raivo. Sairasta kun ei jätetä yksin!!!!

• Ai, niinku mikä? kirjoitti:

Mikä siinä oli väärin? Juliahan jätettiin yksin perjantai iltana....
        Sisko oli ensin kertonut olevansa julian omahoitaja. Miksi omahoitaja silloin jätti siskonsa yksin 3 päiväksi?
        Vaikka tiesi, ettei siskoa saa jättää yksin???

Ymmärrän suorat tappopuheet, ne voisi poistaa...muutoin tuossa ketjussa on paljon asiaakin.
        Osa vielä selvinnyt viikkoja julian poismenon jälkeen......Immonen mm.laukonut muutaman totuuden.....Jasminesta puhumattakaan.mm.koirien hoidosta. Ja siitä, että ne oli jätetty ruuatta ja juomatta Jollakseen, eivät muuten olisi olleet "dehydrated", niinkuin Jasmine kertoi.
        Julian kuolema olisi ollut vältettävissä. Siitä varmaan lukioiden raivo. Sairasta kun ei jätetä yksin!!!!

Jos noin on tapahtunut, niin se on poliisiasia. Jos taas noin ei ole tapahtunut, niin sekin Johannan niin halutessa on poliisiasia.

• ygfhgfhgfhgh

Miksi Raili edes puolustelet tuota sekakäyttäjää?Onko oma elämäsi niin tylsää ja onnetonta?

• ygfhgfhgfhgh kirjoitti:

Miksi Raili edes puolustelet tuota sekakäyttäjää?Onko oma elämäsi niin tylsää ja onnetonta?

En puolusta Johannan tekoja. Mä en voi sietää tollasta jatkuvaa ryyppäämistä ja yleensäkään kokopäiväistä päihteiden väärinkäyttöä. Tollanen elämä tuhoaa ihmisen ja kaikki läheiset joutuvat kärsimään. Mulla niskakarvat nousee pystyyn sen eläinten "hoidosta".

Puolustan ihmisarvoa. Johannallakin ihmisarvo on, vaikka se on ihmisenä mikä sitten onkaan. On hirvittävä vääryys, että se joutuu kantamaan sitä kaikkea shittiä mukanaan, mitä sen päälle kaadetaan. Kirjoittajien pitäisi ymmärtää, että ihan kaikkea, vaikka kuinka vihaisi Johannaa, ei kannattaisi päästää näppikseltään ulos.

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Täällä ja monella muulla forumilla on niin törkeitä kirjoituksia Johannasta, että oikeesti hämmästelen ihmisen raakuutta toista ihmistä kohtaan.

• Oma on vikansa
        RailiSuominen kirjoitti:

En puolusta Johannan tekoja. Mä en voi sietää tollasta jatkuvaa ryyppäämistä ja yleensäkään kokopäiväistä päihteiden väärinkäyttöä. Tollanen elämä tuhoaa ihmisen ja kaikki läheiset joutuvat kärsimään. Mulla niskakarvat nousee pystyyn sen eläinten "hoidosta".

Puolustan ihmisarvoa. Johannallakin ihmisarvo on, vaikka se on ihmisenä mikä sitten onkaan. On hirvittävä vääryys, että se joutuu kantamaan sitä kaikkea shittiä mukanaan, mitä sen päälle kaadetaan. Kirjoittajien pitäisi ymmärtää, että ihan kaikkea, vaikka kuinka vihaisi Johannaa, ei kannattaisi päästää näppikseltään ulos.

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Täällä ja monella muulla forumilla on niin törkeitä kirjoituksia Johannasta, että oikeesti hämmästelen ihmisen raakuutta toista ihmistä kohtaan.

Johanna itse tekee niin älyttömiä ja hirveitä tekoja joita normaali ihminen ei tekisi,,mitäs väkisin halusi julkisuuteen..kannattaa myös sitten kestää.

• Haloo???????

Tää ketju on ihan seko, jos mikä........ miks ei luotsi poista tätä ketjua ??????????

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      131
      3099
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2971
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1926
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      77
      1559
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1427
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      972
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä