Voiko siis Suomesta ollenkaan myydä ebayssa?
Jossain oli, että monet myy ebay.co.uk, mutta yritin listata sinne, niin ei onnistunut kun pitää valita yksi kotimainen postitustapa - eli siis brittiläinen. Mutta eikös tuo tarkoita sitä postia, jonka kuljetettavaksi paketin jättää?
Tokihan se heidän päässä varmaan royal maililla menee, mutta ihan itellallehan se alunperin jätetään.
Eli siis valehteleeko suomalaiset myyjät surutta tuossa kohtaa, vai voiko siihen jotenkin saada lisää vaihtoehtoja?
Ei meinaan tuolla huuto.netissä tunnu juuri mikään menevän, vielä vähemmän keräilyesineet kun pitäisi kokoelmaa karsia... että voi ostaa uutta tilalle...
Entä tuo ruotsalainen Tradera? Voiko sitä käyttää myös suomalaiset, vai onko rajattu vain Ruotsiin?
Voiko suomalainen myydä ebayssa?
2
2899
Vastaukset
- EbayFIN1
Toki voi myydä, ainakin ebay.com kautta mutta siinä ei ole mitään järkeä koska Itella rohmuaa liikaa. eBay määrittelee maksi postihinnat jotka ovat USA / UK tasoa eli kohtuulisia, ei riistoa kuten suomessa eikä tuo riitä mihinkään
noi eBay maksimihinnat, myös vahvat kuoret maksaa jotka kestää matkan
Itellan koneiden läpi.
Itse olen myyynyt eBay.com kautta, mutta sitten Itella alkoi leikkiä turvatarkastajaa & tuhosi paketin ja siitä helvetinmoinen sotku. Kuluja tulee myös pakollisesta PayPal maksunvälityksestä eBay provikoiden lisäksi.
Koska tavara menee joko USA/Canada / Eurooppa / MUU niin kotimaan myyntiä ei ole. Itse en ole myynyt suomeen mitään koskaan eBayn kautta.
Suomalaisen verkkokaupan pahin muuri on ITELLA. - ebhuuto
juupelis, huomasin tuon saman nyt kun vihdoin sain pari tuotetta ebay.comiin...
eli säikäyttää kotimaiset ja eurooppalaisetkin ostajat kun on pakko pistää usahan postitus...
no mutta mun tavarat nyt yleensäkin lähtee jenkkeihin ja ausseihin niin ei sinällään haittaa :P
Nyt vaan jännätään, kun kirjeisiin/maksikirjeisiin ei saa edes lähetysseurantakoodia ilman hurjaa lisähintaa (joo kiva, euron kirjemaksu kahden euron tuotteeseen, otatko seurantakoodin 12 euron lisähinnasta?) että kuinka löytävät perille... ei kyllä mitään hirveän uniikkia viitsi lähettää, ellei sitten ole niin arvokas että ostaja innoissaan ne lisäpalvelut ostaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103419MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768