Hei, sinä 40 - 45 v. seksistä pitävä nainen, vapaa tai varattu, kiinnostaisiko lähteä kesäiltana ajelulle ja harrastamaan englantilaistyylistä seksiä luonnossa.
Olen kohta 20 v. tilavan auton omistava kokeilunhaluinen nuorukainen ja haluaisin kokea kanssasi seksin saralta kaikkea kivaa ja hyvää.
Jos olet halukas seksiä todella kaipaava aikuinen nainen, niin laitapa tulemaan jotain vihjettä itsestäsi tänne, niin katsotaan miten voidaan edetä, et varmaan pety, ja teen kesästäsi ikimuistettavan. Tietysti vielä parempi on jos sinulla on vaikka oma mökki käytössä.....!
Etsin vanhempaa seksikumppania pk-seudulta..
villinuorimies19
3
496
Vastaukset
- kirsikkaista76
En oo ihan 40 mut 38 jos riittää ?? En oo vaan ollut itseäni nuoremman kanssa. Mut olishan pieni kesäleikki aina paikallaan♡
- villinuorimies19
Moi, ei se ikä ole niin tärkeä, miten me edettäisi, olisiko sinulla joku ehdotus, sp/ jokin muu, en haluaisi kaikkia häiriköitä mukaan...luukku olisi yksi vaihtoehto, saat vähän siihen lisää kun vastailet tähän...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 47750
- 40731
- 39698