Vastaus:
Pikku kakkonen
hoohhoohohhoohohhoooooohhohhoohohoho kiva naureskella persujen apinalauman kustannuksella hhoohohohohohohoooooohohohhohohoohhoohhohoo
Arvatkaa mikä on persujen mieliohjelma?
11
83
Vastaukset
- TästäOnKysymys
Miksi majava persu imee pas.kaa?
-Koska hän on eläimiä nus.siva aivokuollut hint.ti.- tuntuu hyvältä
Päässyt siis persujen kakkospuolelle ja näköjään myös ykköspuolelle. Ja persut tykkää kuten persuasiantuntijan lausunnosta voi päätellä. Persujen toiminnassahan on juuri homoista kysymys kuten hän toteaa.
- miksi persu
raiskaa
- Persu persua persuun
Ei kai kukaan täysjärkinen nainen ryhdy seksiin persun kanssa. Siksi viihtyvät poikaporukassa. Persut: " Ei me olla homoja, me vaan nusastaan toisiamme".
Homous on luonnollinen asia persut! Miksi se pitää kieltää! - minäkin katson
Persun lemppariohjelma on myös Ketä tänään vihattaisiin
- anuspöristin persu
kuuminta hottia on nyt anuspöristin
- tilaa toimistosta
Pöristin rentouttaa mukavasti ja pitää suoliston massan pehmeänä !!!
- puskamölypersu
Pallipesis puulastalla kuuluu myös kesän peruSSleikkeihin ja tietysti vain poikain kesken??
- apina.persu
Milloin majava.persusta tulee aikuinen??
Vastaus:
Silloin kun pikku kakkonen vaihtuu isoon kolmoseen!!!
Ja sitähän saadaan odotella....
hiihhaaahooohiihaaaaa ja mikä on niin tyhmä että saa apinalaumankin raikuviin nauruihin.... hiihaahhhhahhhahhaoohhoo ... no vielä tyhmempi majava hiihhhehhhehhoohhoo - Iloinen maksaja ps
K: Mitä elokuvaa persut katsovat, sen jälkeen kun ovat jäsenmaksunsa puolueelle maksaneet?
V: Soinin viemää - Timo Seteliselkä
"Minua ei painosteta, tää on mun puolue!"
isä timo
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soini-ottaa-etaisyytta-puolueen-torttoilijoihin/3139728
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652242Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2182119- 1171428
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711190Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161183- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73949Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki84930Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78899Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933875