Vastaus:
Pikku kakkonen
hoohhoohohhoohohhoooooohhohhoohohoho kiva naureskella persujen apinalauman kustannuksella hhoohohohohohohoooooohohohhohohoohhoohhohoo
Arvatkaa mikä on persujen mieliohjelma?
11
63
Vastaukset
- TästäOnKysymys
Miksi majava persu imee pas.kaa?
-Koska hän on eläimiä nus.siva aivokuollut hint.ti.- tuntuu hyvältä
Päässyt siis persujen kakkospuolelle ja näköjään myös ykköspuolelle. Ja persut tykkää kuten persuasiantuntijan lausunnosta voi päätellä. Persujen toiminnassahan on juuri homoista kysymys kuten hän toteaa.
- miksi persu
raiskaa
- Persu persua persuun
Ei kai kukaan täysjärkinen nainen ryhdy seksiin persun kanssa. Siksi viihtyvät poikaporukassa. Persut: " Ei me olla homoja, me vaan nusastaan toisiamme".
Homous on luonnollinen asia persut! Miksi se pitää kieltää! - minäkin katson
Persun lemppariohjelma on myös Ketä tänään vihattaisiin
- anuspöristin persu
kuuminta hottia on nyt anuspöristin
- tilaa toimistosta
Pöristin rentouttaa mukavasti ja pitää suoliston massan pehmeänä !!!
- puskamölypersu
Pallipesis puulastalla kuuluu myös kesän peruSSleikkeihin ja tietysti vain poikain kesken??
- apina.persu
Milloin majava.persusta tulee aikuinen??
Vastaus:
Silloin kun pikku kakkonen vaihtuu isoon kolmoseen!!!
Ja sitähän saadaan odotella....
hiihhaaahooohiihaaaaa ja mikä on niin tyhmä että saa apinalaumankin raikuviin nauruihin.... hiihaahhhhahhhahhaoohhoo ... no vielä tyhmempi majava hiihhhehhhehhoohhoo - Iloinen maksaja ps
K: Mitä elokuvaa persut katsovat, sen jälkeen kun ovat jäsenmaksunsa puolueelle maksaneet?
V: Soinin viemää - Timo Seteliselkä
"Minua ei painosteta, tää on mun puolue!"
isä timo
http://m.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/soini-ottaa-etaisyytta-puolueen-torttoilijoihin/3139728
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.359814- 415354
- 434993
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk2033841- 133373
- 443158
- 312926
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise692582- 442573
- 562473