Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyväksikäyttö 80-luvulla. Kohtalotovereita?

Satsuma

Jouduin vuonna 1985 kiuruvetisen miehen uhkailun sekä seksuaalisen kiristyksen ja hyväksikäytön kohteeksi. Olin tuolloin 16-vuotias ja minua uhkaillut mies vähän yli 40. Koskaan en uskaltanut tapahtuneesta (useita kertoja) kenellekään kertoa. Näin vuosikymmeniä jälkeenpäin ei voi mitään tehdä oikeusteitsekään. Uskon kuitenkin, että samalla miehellä on ollut muitakin teini-ikäisiä uhreja. Itse asuin tuolloin Iisalmessa. Onko muita, joilla vastaavia kokemuksia tuolta aikakaudelta?

10

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • John Wayne

      No myö Kiuruveen ukot tykätään nuoresta lihasta ja ollaan välillä hurjina. Ei kai siinä mitään pahaa ole?

      • Teppo Yhtylästä

        Minä en kyllä henkilökohtaisesti ymmärrä tuon nimimerkki "John Waynen" sutkautuksia. Tässä on kuitenkin vakavasta asiasta kyse! On kyllä ikävä kuulla tuommoisesta. Onkohan tämä ihan oikea paikka tuollaiseen keskusteluun...:/


    • John Wayne

      Tuo 80-luku oli hurjaa aikaa täällä Kiuruveellä, ns. vapaan rakkauden aikaa. ihan yleisiä orgioita järjesttiin tuttava piireissä ja mustasukkaisuutta ei tunnettu. Kaikkien kanssa sai hässiä. silloin itsekin pääsin poikuudestani eroon, vuonna -84 juuri yleisissä orgioissa tuttavaperheen kesähuvilalla runnilla.

      • Lukiluke

        Oliko sulla samaa ikäluokkaa oleva vai vanhempi mies partnerina?


    • john Wayne

      Enpäs kerrokkaan.....Ettei vaan kukaan minua tunnista kirkonkylällä. Heh.

    • sonni-sakkia kait...

      Kiuruvesi- palsta on juuri oikea paikka tällaiseen keskusteluun varsinkin jos aloittaja olisi laittanut ko henkilön nimenkin !!!

    • 18+18

      hmm...millä kirjaimella sukunimi alkaa?meinaan tiedä vaikka muitakin uhreja.

    • Billie Jean Kisiksel

      Oliko Michael Jacksonilla konserttia Kiuruvedellä vuonna -85?

      • China Girl

        Eipä tainnu olla mutta David Bowie kävi vetäsemässä yhen kipaleen sillon-85.


    • Satsuma

      Hei! Olen tuo aloittaja... miehen nimikirjaimet ovat R.L. On nyt siis jo aika vanha patu ja toivottavasti jättää tyttöset rauhaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2217
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe