Jalkaterästä ja vaivaisenluusta asiaa.

Nuorikloppiisotprob.

Moips.
Oon 17-vuotias poijjankloppi ja minulla on ongelmia jalkojeni kanssa. Minulla on ilmi selvä vaivaisenluu kummassakin jalassa ja oudot patit kummankin jalan jalkaterässä. Olen menossa näyttämään noita lääkäriin, koska ne ovat kipeät. Ovat pahentuneet ja kengät hankaa. Kysymyksiä ois sit muutama.

1. Rupeaako ne kovin hyvin leikkaa näin nuorelta?
2. Mikä auttaisi NYT tähän hätään näihin jalkakivuihin, muu kuin särkylääke?
3. Miten kauan joutuu kävelemään keppeillä?
4. Kuin nopeaa paranee?

Ja haluaisin leikkauksen ajan nukkua. En vain voi kestää lekureiden poran ääntä ja niiden höpötystä :D Ensinhän tarkoitus on leikata toinen jalka, sitten vasta toinen. Muuten joudun olemaan vain sänky potilas.

3

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jotain tietävä

      1. Selvitä ensin itse lääkäriltä, leikataanko. Leikkauspäätös on aina yksilöllinen eikä siihen täältä saa apua.
      2. Kysy lääkäriltä, yksilöllinen asia.
      3. Keppejä ei tarvita kuin korkeintaan tueksi alussa, kantapäällä voi varata.
      4. Muutama viikko tai pari kuukautta.
      Vuodepotilaaksi et joudu, vaikka molemmat jalat leikattaisiin yhtä aikaa.

      • Nuorikloppiisotprob.

        Kiitoksia vastauksesta.
        Jännä vaa, että olen kuullut, että nimenomaan jalalle ei saa asetta minkäänlaista painoa, edes kantapäälle. Joten siinä tapauksessa, jos molemmat jalat leikataan, niin ei silloin voi kävellä.


    • jotain tietävä

      Jos painoa ei voi asettaa kantapäälle, kyseessä eivät ole vaivaisenluut eikä mainitsemasi vaivat.
      Ja jos olet kuullut jotain varauskiellosta, ja olet vasta menossa lääkärille, on syytä kyseenalaistaa tiedonlähteesi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4698
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4223
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2795
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      213
      1835
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1367
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1243
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1222
    Aihe