Moips.
Oon 17-vuotias poijjankloppi ja minulla on ongelmia jalkojeni kanssa. Minulla on ilmi selvä vaivaisenluu kummassakin jalassa ja oudot patit kummankin jalan jalkaterässä. Olen menossa näyttämään noita lääkäriin, koska ne ovat kipeät. Ovat pahentuneet ja kengät hankaa. Kysymyksiä ois sit muutama.
1. Rupeaako ne kovin hyvin leikkaa näin nuorelta?
2. Mikä auttaisi NYT tähän hätään näihin jalkakivuihin, muu kuin särkylääke?
3. Miten kauan joutuu kävelemään keppeillä?
4. Kuin nopeaa paranee?
Ja haluaisin leikkauksen ajan nukkua. En vain voi kestää lekureiden poran ääntä ja niiden höpötystä :D Ensinhän tarkoitus on leikata toinen jalka, sitten vasta toinen. Muuten joudun olemaan vain sänky potilas.
Jalkaterästä ja vaivaisenluusta asiaa.
3
64
Vastaukset
- jotain tietävä
1. Selvitä ensin itse lääkäriltä, leikataanko. Leikkauspäätös on aina yksilöllinen eikä siihen täältä saa apua.
2. Kysy lääkäriltä, yksilöllinen asia.
3. Keppejä ei tarvita kuin korkeintaan tueksi alussa, kantapäällä voi varata.
4. Muutama viikko tai pari kuukautta.
Vuodepotilaaksi et joudu, vaikka molemmat jalat leikattaisiin yhtä aikaa.- Nuorikloppiisotprob.
Kiitoksia vastauksesta.
Jännä vaa, että olen kuullut, että nimenomaan jalalle ei saa asetta minkäänlaista painoa, edes kantapäälle. Joten siinä tapauksessa, jos molemmat jalat leikataan, niin ei silloin voi kävellä.
- jotain tietävä
Jos painoa ei voi asettaa kantapäälle, kyseessä eivät ole vaivaisenluut eikä mainitsemasi vaivat.
Ja jos olet kuullut jotain varauskiellosta, ja olet vasta menossa lääkärille, on syytä kyseenalaistaa tiedonlähteesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448259Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde442244Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262122- 951718
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811667- 321427
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081083Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 531005
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28870