Vielä kasvoille laukeamisesta

Tintti6

Laitetaan nyt vielä tällekin osiolle kysymys..

Hep!

Minulla tuli mieleen luettuani näitä miesten laukemisiin liittyviä keskusteluja palstalta vielä tämä paljon puhuttu kasvoille tuleminen.

Itse naisena olen kovin ihmetellyt mikä asiassa on niin kovin vastemielistä meille naisille? Jos olet siis parisuhteessa rakastamasi miehen kanssa ja miehesi sitä haluaa, niin miksi ei? Itse kun olen ajatellut nämä asiat siten, että mikäli se mieheni kiksit saisi siitä jos seisoisin käsilläni, niin tottakai yrittäisin hänelle niin tehdä.. Samalla tosin odotan häneltä valmiutta tyydyttämään omat eriskummalliset haluni (enemmän tai vähemmän villeihin..).

Kommentteja!
Tintti76

3

567

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Facial

Juuri näin. Tosin oma vaimoni tuntuu jopa pitävän siitä. Perimmäinen syy ehkä kuitenkin se, että itse nautin siitä.

Seuraava kysymys onkin mikä siinä miestä viehättää. ;)

• Tintti7

Oma ukko sanoo, että se visuaalisuus sekä se, että tuntee sen myös läheisemmäksi/ minun antavan "hyväksynnän" ko jutulle. Kuulemma tuntuu kuitenkin paremmalta laueta sisälle :-) Naisena ko juttu kiihottaa kun näkee oman rakkaan runk**** silmieni edessä.. Hmm

• Anonyymi

Onhan se nyt mahtavaa kun tyttöystävä on ensin saanut orgasmin joko suuseksissä tai takaapäin nussiessa, käskeä hänet selälle ja mennä hajareisin rintakehän päälle. Sitten penistä suuhun ensin hitaasti ja sitten nopeammin. Kun orgasmi lähestyy tyttöystäväni nuolee ahnaasti kiveksiä ja runkkaa melaa samalla sitä tietää että loppuhuipennus on lähellä.

Muutaman kerran kieli käynyt välilihassa ja anuksessa eikä se ainakaan menoa haitannut.

Kun sitä sitten yrittää pidättää ja viivyttää, tuntuu että se kestää minuutteja kunnes spermat lentää kaunille kaulaan, kasvoille ja hiuksiin 5-7 sykäyksessä. Ja sitä kamaa tulee... Aivan sairaan irstaan kaunista katsottavaa.

Viime kerrat mennyt niin että puoliso runkkaa itseään dildolla, samalla kun runkkaa meikäläisen meisseliä ja ottaa spermat lopuksi naamalleen.

Kerran kävi niin että tyttöystävä ei saanut orgasmia ekana, ja hoiti asian loppuun isolla dildolla samalla kun sperma valui kasvoilta alas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      103
      1747
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1551
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      140
      1474
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1430
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      78
      1361
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      118
      1215
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      274
      1121
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1021
    9. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      38
      992
    10. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      985
    Aihe