Lisää aloittelijan kysymyksiä. Jos tarpeen on paklata kannen vanhoja ruuvinreikiä tmv, että saa uuden ehjän saranan paikalleen, niin minkälaista ainetta siihen pitäisi käyttää?
Onko oikea aine esim. tämä: http://biltema.fi/fi/Veneily/Kemikaalit/Polyesteri-ja-epoksi/Epoksitayte-30628/
Reikien paklaus
3
1425
Vastaukset
- 10+6
Minä olen käyttänyt Hempel Epoxy Filler -nimistä tuotetta, joka on kätevästi pakattu kahteen hammastahnatuubin tapaiseen pakkaukseen. Tuo linkkaamasi on varmaan vastaavaa, mutta eri lailla pakattua, litrahinnaltaan halvempaa. Litrahinta ei ole mielestäni tässä tilanteessa relevantti valintakriteeri.
Varmaan tuo linkkaamasi tuote on OK. Muitakin on, Plastic Padding Marine Epoxy Filler jne.- 20+1
Aluksi poraa reijän aavistuksen isommaksi kartioporalla ja puhaltaa roskat pois. Itse pakkeloin suoraan oikean värisellä topparilla. Saa kerralla hyvän kun levittää lastalla, eikä pensselillä. Alle butyyliteippiä, ettei tule läpi.
- epoksi
20+1 kirjoitti:
Aluksi poraa reijän aavistuksen isommaksi kartioporalla ja puhaltaa roskat pois. Itse pakkeloin suoraan oikean värisellä topparilla. Saa kerralla hyvän kun levittää lastalla, eikä pensselillä. Alle butyyliteippiä, ettei tule läpi.
Epoksi on parempi vaihtoehto koska se on täysin vedenpitäväå ja lujempaa kuin toppari. Reikä pitää tosiaan porata aavistuksen verran isommaksi kuin ruuvi jotta saadaan reikään se vedenpitävä seinämä eikä kosteus pääse lasikuituun sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4306221Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1183544Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?892408Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251879Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091165Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921134- 631045
- 621028
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76930- 41924