Lisää aloittelijan kysymyksiä. Jos tarpeen on paklata kannen vanhoja ruuvinreikiä tmv, että saa uuden ehjän saranan paikalleen, niin minkälaista ainetta siihen pitäisi käyttää?
Onko oikea aine esim. tämä: http://biltema.fi/fi/Veneily/Kemikaalit/Polyesteri-ja-epoksi/Epoksitayte-30628/
Reikien paklaus
3
1144
Vastaukset
- 10+6
Minä olen käyttänyt Hempel Epoxy Filler -nimistä tuotetta, joka on kätevästi pakattu kahteen hammastahnatuubin tapaiseen pakkaukseen. Tuo linkkaamasi on varmaan vastaavaa, mutta eri lailla pakattua, litrahinnaltaan halvempaa. Litrahinta ei ole mielestäni tässä tilanteessa relevantti valintakriteeri.
Varmaan tuo linkkaamasi tuote on OK. Muitakin on, Plastic Padding Marine Epoxy Filler jne.- 20+1
Aluksi poraa reijän aavistuksen isommaksi kartioporalla ja puhaltaa roskat pois. Itse pakkeloin suoraan oikean värisellä topparilla. Saa kerralla hyvän kun levittää lastalla, eikä pensselillä. Alle butyyliteippiä, ettei tule läpi.
- epoksi
20+1 kirjoitti:
Aluksi poraa reijän aavistuksen isommaksi kartioporalla ja puhaltaa roskat pois. Itse pakkeloin suoraan oikean värisellä topparilla. Saa kerralla hyvän kun levittää lastalla, eikä pensselillä. Alle butyyliteippiä, ettei tule läpi.
Epoksi on parempi vaihtoehto koska se on täysin vedenpitäväå ja lujempaa kuin toppari. Reikä pitää tosiaan porata aavistuksen verran isommaksi kuin ruuvi jotta saadaan reikään se vedenpitävä seinämä eikä kosteus pääse lasikuituun sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638