musta tuntuu että mul on adhd

hukassavähänjotenki

koulussa opettajat valitti et koulussa luokassaki sotkin ja "valtasin" tilaa mun tavaroilla, kaikki vaan levis käsiin ja ohjeet ei menny oikein perille :( Vaikka olin tosi kiltti ja yritin kauheesti ja luin tosi paljon kokeisiin yms niin ei silti koulu menny hyvin vaikka kai ihan normiälykäs ainakin oon joskus meni vaan hermo jo koetilanteessa niin vein tyhjän paperin opettajalle ja lähdin luokasta ja vaikka oon kiltti ja suht hiljanen niin suutun helpolla ja nopeasti mut lepyn sit n5min. tavarat lenteli lapsena helposti kun suutuin. Ja kun koitin lukea kokeisiin kouluun niin revin useasti kirjoja kun meni hermo kun vanhemmat pakotti lukemaan mutten jaksanu jotenki tai pystyny keskittymään.. öö no en muuta nyt muista mut tuommmosii oireita ollu koko elämän :s ihan niinku pikku vauveliinista lähtien ja heiluttelin lapsena jalkoja niin paljon äitin mukaa et tuolit hajos ja mulle aina piti ostaa uusia :D ku aina ku söin tms heilutin jalkoi vaik en ollu hermona kai tai mitää ja naksuttelenn sormia tai nypläilen aina jotaki vaik paidan helmaa tms ihan yksin ollessaniki melkein aina O_o ja univaikeuksia on kun menee semmoset 8h saada unta nykysin kun en vaan jaksa pitää silmiä kii ja sit saan ideoita mitä voisin tehä mieluummi mut yritän vaa pitää silmiä kii ja sit menee hermoki siihe ja sit poltan tupakin tai katon tv ja yhtäkkii alkaa jo stressaa ku kello on aamu kuus :s vaik oon yrittäny makaa siin sängys mont tuntia ja saada unta mut se on niin hankalaa. vähän on auttanu et kuuntelen jotain sävelmii illalla koneelta ja koitan keskittyy niihin niin nukahan helpommin. ku muute pyörin ja hyörin ja rapsutan jalkaa naamaa selkää yms ja hermostun :s :D

adhd t muut kuulostaako tutulle kun ite oon epäilly että oisko se kun en ihan jotenkin tavallinen oo ollu ja joteki tuntunu muutamat asiat että näyttäs muilla ihmisillä sujuvan paljon helpommin ja ihmettelin että miten pienenä jouduin aina vaikeuksiin että vaikka mun kaverin äiti väitti mua varkaaksi kun unohin aina palauttaa kaverille ala-asteella sen kynän takasin :s vaik ei ollut tahallista yhtään ja sain samasta syystä yläasteella jälki-istuntooki ku unohin palauttaa opettajalle kynän tunnin lopussa ku olin unohtanu oman kotiin :( ja ala-asteella ain unohin kirjoja kotiin vaik yritin kaikkeni ja jossaki vaiheessa pakkomielteisesti tarkistin aina aamulla monta kertaa että onko ne nyt siellä vai ei! ja silti aina unohin jotai :( ja tapaamisii unohtelen ja muitaki asioita kyllä et ku muistan jotai tehtävää ni mun pitää tehä se heti tai sit unohan sen ja vaikee miettii tulevaisuutee tapaamisia tai ruokia kun voiki olla et mieli muuttuu niin nopeasti et yhtenä päivänä aattelen joo salaattea vaan tai kyllä se maanantai sopii mut seuraavan päivän haluunki syyä jotai iha muut tai oon unohtanu taas jotaki ostaa ja sit joudun kavereille sanomaa aina että muistuttaa mua edellisenä päivänä jos sovin näkemisestä :s ja oon parikymppinen jo... :s ja tein mensan sivuilla kuitenkin äo testin ja sain 128 tulokseks että en mä oo mikää vajakki et ei se siitä oo ku jotenki tuntuu että on joku häiriö tiellä tai sillai, vaikea selittää :D kun pohdin kuitenkin tosi syvälisesti asioita yms.. ja monet sanonu tosi älykkääks ja näin mut joissain asioissa vaikutan tosi tyhmälle kai ku en kerkiä miettiä mitä suustani päästän ja joskus tuntuu et jotkut häpeää mua ku huudan joskus kaupassa vahingossa toiselta puolelta kauppaa jolleki myyjälle jotaki asiaa tai sille seuralle mikä on mukana ja sit mua hävettää itekin :s must tuntuu et en uskalla tutustua kavereiden kavereihin oikei siks ku aattelen et sanon kuitenki jotaki tyhmää tai jotai ja sit se kaveri joutus häpeemää. yksin tutustun silti helpolla uusiin ihmisiin ku ei tarvi aatella et joku joutus häpeemää mua :s

2

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+12

      Ei tunnu kauaa: www.adhdfraud.net

    • ap:o

      a immikä tunnu? en osaa enkkuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe