joo et on aika tythmä kysymys,mut et miten ton windowsin värin voi muuttaa(niinku tehtäväpalkin ja muut hopeiseks)en osaa selittää.oon luullu et hopean väriseks sais vaa windows xp prossa(?) mul on win xp home.kiitos kun autatte avutonta ressukkaa.jos nyt jotain ymmärsitte tekstistäni,oli aika sekava.
väristä *heh*
nyyyyyyyyyyyyypppä
3
262
Vastaukset
- Jepp
Klikkaa työpöydällä hiiren oikeata, valitse ominaisuudet, ja sitten valitse "ulkoasu".
- neropää
Valitse resurssienhallinta, ota hiiren oikealla. Viivan alta valitse reload, kirjoita aukevaan ikkunaan "color theme #ff0099" ja odota kunnes väripaletti asettui. Sitten ilmoitukseen "Format c:\ ?" vastaat "OK". Sori, vähä sekava vastaus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662169
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152156- 1091642
- 1301576
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741340- 871125
- 54961
- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234834Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa361832