Markku Mallatin murha

Peppone

Oletteko hokanneet että tätä tutkitaan taas!!
Olis omaisille helpotus kun asia ratkeaisi.
Tietääkö kukaan huhuja vai uskaltaako kertoa?!?!

19

1279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyykö ratkaisu

      Markulla oli aina kova hinku kapakasta jatkoille Koskenmäkeen. Hän kertoi, että siellä on paikka, jossa saa orgasmeja ilman seksiä. Minulle ei koskaan selvinnyt mitä hän tällä tarkoitti, koska ei tullut ikinä asiaa kysyttyä häneltä. Tietääkö joku muu asiasta paremmin? Ja jutteliko hän muille tällaista?

    • tulipa mieleen

      90-luvun lopulta on uutisten perusteella paljon homomurhia/pahoinpitelyjä selvittämättä Etelä-Suomen alueella. Jokatapauksessa useita yksinäisten miesten muilutuksia, joissa joko on vietetty todistettavasti aikaa homobaarissa (DTM, Mikxei, ...) tai sitten ei.
      En tunne Mallatia, joten en sano, että tämä olisi suora yhteys häneen. En edes asunut seudulla siihen aikaan. Mutta kannattaisiko selvitellä vähemmistövastaisia henkilöitä? Tekijä voi hyvinkin olla kaappihomo. Rankaisee itseään homoseksillä ja sitten rankaisee homoja/homoksi luulemiaan seksistä. Kai "piireissä" on tiedossa, jos jossain päin Etelä-Suomea tällainen outolintu löytyy

    • Ei enään

      Antakaa Markun jo levätä rauhassa.

      • Jessicafletcher

        Uhri lepää rauhassa, sen jälkeen kun surma on selvitetty. Nyt (vuonna 2016) onkin toiveita siitä, että tekijä saataisiin edesvastuuseen rikoksestaan.


    • ommoohommoo

      tais silloin olla tutkijoissakin päivräsäsmäisinen asenne, että tapettu homo on paras homo

    • repeän ratkeamaan

      "...helpotus kun asia ratkeaisi."

      Moni ratkeaisi silkasta onnesta nauruun, jos asia ratkeaisi.
      Moni voisi myös ratketa liitoksistaan. Ja mistä liitoksistaan?
      No avioliitoksistaan. Mitähän aviopuolisot sanoisivat,
      jos kuulisivat, että heistä halutaan avioerota liitoksistaan
      murhan ratkeamisen vuoksi? Moni asia ratkeaisi, jos murha
      ratkeaisi. Toivottavasti kukaan ei ratkeaisi ryyppäämään.

    • tiedetään paskiais !

      JOs ei selviä, poliisit murhasivat - kosto ?

      • löprtr

        piireissä tiedetään että suurin osa poliiseista homoja...ne on niin karskeja


    • kävelykeppi

      Eräs konstaapeli kertoi, että kokemattomat keskusrikospoliisin tukijat hävittivät taitamattomuuttaan johtolankoja. Paikallista tietämystä vähäteltiin ja kielletiin puutumasta rikostukintaan.

      • pelle

        Miksi poliisi väittää jatkuvasti että uusia vihjeitä satelee?!
        Huhuja?


    • kyllä kai

      joku jotakin tietää,olisi aika tutkia asia perin pohjin

      • halooooo

        Pelkääkö poliisi muka nokian idiootteja huumehörhöjä yms. ?


    • Huumeita ja diapam

      Viime viikonloppuna sai yks lihava ihminen puukosta ja joku hörhö löi puukolla.

    • löytäkää pian jotain

      "Markku Mallatin murha "

      Sehän ei ole murha, vaan asiaa tutkitaan tappona. Murha ei vanhene koskaan, mutta tappo menee vanhaksi 20 vuodessa. Mallatin tapon tutkimisella on siis enää kaksi vuotta aikaa.

    • arvuuttaja.,.

      tiedän vaan en kerro...mysteeri elää..

    • novoivuggu

      ei takuulla oo mikää homomurha enemmälti nyt pitäs kaivaa arkistoista sjödahlin. liukkosen ja aaltosen tapaukset

    • maalikko

      Tappaja tunsi hyvin Mallatin...joka ei osannut pelätä

      • Anonyymi

        Hetero


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe