pojat, mistä ostatte teijä alusvaatteet? :D

kyselijä

niin että mistä? :)

34

2975

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teemuboy

      Äiti ostaa ja siinä ongelma onkin ettei se tajuu että on jo miehen munat. En oke kehdannut sanoo et älä osta niin pieniä.

      • hboy

        Olis kiva nähdä sut niiden liian pienten kalsarien kanssa,voin vaan kuvitella kun kivekset näkyy sieltä lahkeista.....nam


      • teemuboy
        hboy kirjoitti:

        Olis kiva nähdä sut niiden liian pienten kalsarien kanssa,voin vaan kuvitella kun kivekset näkyy sieltä lahkeista.....nam

        No ei se niin nätiltä näytä kun kivekset pursuaa esiin. Onko sulla sama ongelna?


      • Anonyymi
        hboy kirjoitti:

        Olis kiva nähdä sut niiden liian pienten kalsarien kanssa,voin vaan kuvitella kun kivekset näkyy sieltä lahkeista.....nam

        Mulle on käynyt noin olin kiimainen teini poika ja piti kokeilla kaikenlaista pippelillä (runkkaaminen osasin jo) oli muutamia pieniä kalsareita siellä takaa laatikossa niitä otin päälle ja tunsin pusseissa ett yks niistä kiveksistä liikkui hitaasti ja plops se ploppas uloos vähän kalsareitten reunasta


    • ssass

      no kaupasta, mistä yleensä ostetaanki vaatteita?

      Ja ihan tyhmää ku oon jo 15 v niin äitini silti ostaa minulle jotakin tyttöjen vaatteita eikä se vittu älyä edes muotia! osti kerran sellaset housut mulle mitä parit meijän luokan tytöt käytti... että oli noloa... mutta siihen on ratkaisu: roskis ;). no voivoi, sen ongelma et ostaa mulle vaatteita vaikka oon sanonu miljoona kertaa että käyn itse jos tarvitsen! eilenki rikoin sen silmien edessä sellaset rumat sortsit ja tuli raget mut oli sen arvosta, saa miettiä, että kannattaako mulle enää ostaa vaatteita jos kerran rikon ne.

      • varo

        Olet tuhma. Voit saada vitsaA.


      • hobidee

        ssass joskus sinäkin mietit että olisitko voinut toimia järkevämmin kuin repiä ne vaatteet. Voisit vaan sanoa äitilles että et sen ostamia vaatteita tule käyttämään ikinä vaikka miten läjäpäin niitä ostaisi.


    • skrupputaböö

      Mikä on alusvaate? Saako sitä kaupasta? Voiko sitä syödä?

    • kokoo 160 nyt,,,,,,

      okei hyvä kyssäri!!! mä olen 15 kundi ja äiti ostaa vielä mulle alushousut ja aluspaidat siis kerrastot. Mut eilen käytiin yhessä ekaa ostaa päättäjäisiin bokserit ja farkut, sain ite päättää mitkä bokserit, otin valkoset sloggit, Joo on vähä noloo ite ostaa alushousuja vielä.

      • nbvhu

        Mun mielestä kyl nolompaa äitin kans.


      • hehhehhehhe

        Oon tyttö, mutta kun olin noin 13v niin sain vanhemmilta rahaa ja sain ihan itse käydä ostamassa vaatteeni. Ihmettelen vain kun täällä on näitä 15 vuotiaita poikia jotka käyvät äitinsä kanssa ostoksilla, ja ei, ei siinä mitään pahaa ole, ihmettelen vain.


    • böyyy

      Dressmann, JC, Jack&Jones ja mistä ny sattuu kivoin tulee vastaa :)

    • oi ei

      Saan äitiltä aina. Haittaakse?

    • poika 15

      Jack&jones

    • alushousut

      Kaupasta.

    • poika 13v

      h&m

    • ysi poitsu

      No äiti ostaa yleensä mun vaatteet, mutta eilen ostin itse, vähän noloo kun olin poikien alusvaate osastolla, ja myyjä tuli kysyy että, mitä kokoo etsit, ja minkälaiset olisi kivat. sanoin että, 150 ja 160cm olen pitänyt. otin sitten nopeesti sellaset punaset ja oranssit bokserit.. Kassalla oli sellanen nuori tyttö ja se hymyili. Joo tosi noloo mieluimmin pissaan housuun kuin meen ostamamaan alushousuja.

    • äiti prkl

      Kaupasta.

      Ainoot kalsarit mitä voin pitää on mun itte ostamat ja äiti kantaa pinoittain mulle 130cm pikkareita ja ne mun bokserit on 170cm. Kiva niitä äitin ostamia käyttää ku pallit/kivespussi tursuaa ulos

      -13v poika

      • 4590856

        Käske se ostamaa miesten S tai M. Sama juttu pitkis kalsareis.


    • juudas24

      Tuoltahan saa aikaste kivan näkösii, itekki ostanu tuolt muutamat
      www.cazaro.fi

    • pikku boksut 150cm

      Oon 13v. poika ja mun äiti ostaa mulle alushousut, en itse vielä ole kehannut . Mutta kun oon 15 ja sit kun murrosikä alkaa niin sitten ostan itse. Mulla on bokserit kokoa 150cm ja 160cm, pitkät alushousut kokoo 160cm. Kait se kaupasta ne ostaa.

    • jepulijee

      ottaako jätkät oikeasti mutsinsa mukaan alushousu ostoksille?

    • ai että ku naurattaa

      Kuinka noloja tyyppejä täällä oikeen on? Hei kakarat, ostakaa itse omat vaatteenne, vielä pahempi että meette äitinne kaa sinne kalsonki-ostoksille. Mutta kiitos kuitenkin; tuli tässä parhaat naurut saatua pitkään aikaan.

      Ja alottajalle: kaupastahan noita löytyy. Mistä tytöt sitten ne ostavat, eh?

    • koko S

      Jepsis.. tänään kävin ekaa kertaa ostaa itse boksereita, yleensä äiti on ne ostanu. Samalla kun ostin uudet farkut, niin ostin kolmet bokserit, punaset, oranssit, valkoset, nää on tosi hyvät tiukat. oon siis 15 poika. Ja ostin nää Jack&Jones kaupasta.

    • wkj

      Prisma,k Citymarket, ehkä dressman

      • wkj

        Mullakin on sellaset löysät bokserit. Siis on ihan omaa kokoa mut oon venyttäny niit kiveksien kohalta


    • spurdobenisebin

      Dressmannin boksereita. Mukavimmat itelle mitä on löytyny. En oikeastaan muita käytä.

    • Kaupasta

      Ostan

    • nauroin :Dd

      Mitä vittua ostatte äitin kanssa jtn alushousuja :DD mä oon 14v tyttö enkä koskaan osta äitin kanssa mtn alushousuja saatika iskän ::D

    • boys 15v.

      15v. täytin eilen. tänään kävin kaverin kanssa Prismassa, ostettiin kumpikin siniset urheilukerrastot, housut tosi hyvät tiukat, aluspaita tosi mukavan tuntuinen. nyt pitää odottaa et tulee pakkasta että, voi laittaa kerraston kouluun.

    • akFU2

      Itse en käytä alusvaatteita ollenkaan. Menen kommandona.

    • Anonyymi

      Netistä olen ostanut, siellä on montakin opiskelijaa myymässä alusvaatteita, minulla onkin jo valtaisa kokoelma.

    • Anonyymi

      Marketeista yleensä tai Tokmannilta.

    • Anonyymi

      Netistä kun tilaan sieltä muutenkin vaatteita.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      539
      3949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3070
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2362
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2220
    6. 227
      1678
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1417
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1319
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      96
      1309
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe