Naiset ja intiimihieronta

kork

Mitä naiset ajattelette hierojan käynnillä saadusta intiimihieronnasta? Jos menette hierontaan, onko mielessä " vain " hieronta vai kävisikö joku muukin.....Aloittelen tässä hierojan uraa ja olisi mukava tietää, mitä naisten mielessä liikkuu hierontakäynnin aikana. Itse voisin kyllä tuottaa asiakkaalle nautintoa muutenkin kuin vain tavallisen hieronnan mukavuuksia.......

20

7318

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikealle hierojalle mennessä ajattelen ihan oikeaa hierontaa.
      Mut intiimihieronta on kyl ihanaa. Hierotaan pakarat ja jalat ja sit hieroja levittää jalkoja ja vaivihkaa lähestyy pillua, vähän sieltä hipaisee ja jatkaa pakaroiden hieromista. Sit vähän levittää rakoa pakaroita hieroessa. Etupuolella kun hieroo rintakehää ni eksyy hieromaan rintoja ja nipistää nänneistä. Ja sit toinen käsi meneekin haaroihin.

      Ooh, pelkkä ajatuskin kiihottaa

      • Anonyymi

        Kiihottaa.... Lahdessako?


    • M.tre

      Olisiko tampereelta/lähikunnista naista kiinnostunut intiimihieronnasta. 30V mies voisi tarjota palvelusta luottamuksella. [email protected]

      • Teen kanssa naisille intiimihierontaa uudenmaan, varsinais-Suomen ja Hämeen alueella.mies 45


      • volli001 kirjoitti:

        Teen kanssa naisille intiimihierontaa uudenmaan, varsinais-Suomen ja Hämeen alueella.mies 45

        Hierontaa [email protected]


    • Hellä kosketus

      Hierontaa Kuopiossa. Olen urheilullinen ja lihaksikas mies, teen hierontaa naisille toiveiden mukaan... Ammattitaitoa jo 20 v. Ajalta ! [email protected]

      • Savsul

        Itä-suomen alueella intiimihierontaa luottamuksella [email protected]. Luotettava, siisti, 40-vuotias mies. Mikäli kiinnostuit laitathan viestiä.


      • Anonyymi
        Savsul kirjoitti:

        Itä-suomen alueella intiimihierontaa luottamuksella [email protected]. Luotettava, siisti, 40-vuotias mies. Mikäli kiinnostuit laitathan viestiä.

        Mee niuvanniemeen hieromaan speden palleja buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mee niuvanniemeen hieromaan speden palleja buaahaa

        En voi kun sulla on ne speden pallit jo suussasi buahaaaa.


    • Hierontanautintoja

      Rentouttavaa, Intiimihierontaa naisille Oulu-Kemi-Rovaniemi alueella. Olen siisti, luotettava, tupakoimaton urheilullinen keski-ikäinen 170cm mies. Kotikäynnit ja myös minun luo voit tulla, jos niin sovitaan.

      [email protected]

    • nauttisin

      Jos menen hierojalle lihasjumien kanssa,haluan ammattitaitoisen hierontasession.Jos menisin intiimihierontaan,siis jos sellainen kelpohieroja löytyisi,odottaisin toki ihan muuta :)

      • Anonyymi

        Vaan ei edes rahasta sulle mätisäkki ja lopuksi HAISTA PASKA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ei edes rahasta sulle mätisäkki ja lopuksi HAISTA PASKA

        Vai sellainen sinä olet ja vielä haisetkin.


    • sivustaseuraajakin

      Usko vaan herra tai rouva löylykauha,jos himottaisit ketään,olisimme jo ottaneet tarjouksesi vastaan.Nyt se ei tunnu ketään kiinnostavan.Luulis sun hokaavan,että markkinakanavaasi pitäis vaihtaa,vaikka navetan puolelle:):):)

      • Anonyymi

        Mitäs et mene navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs et mene navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki

        Mutta sinäpä vajakki menit ja löytsit sieltä itsellesi paratiisin buaahaa


    • Anonyymi

      Koulutettu hieroja antaa elämää suuremman kokonaisvaltaisen hieronnan onnellisella lopulla. Vain naiselle.

      [email protected]

    • Anonyymi

      Kymmen vuotis hääpäiväksi varasin tanra hieronnan vantaalle, tunnettu mies joka vaimonsa kanssa kouluttaa myös tantraa. Maksoin kahdesta tunnista johon kuului saunominen hieronnan jälkeen. Kotiin tultua vaimo kuin aurinko silloin kysellyt tarkemmin, myöhemmin juteltiin mies kehunut miten tiukat paikat ja kosteet. Orgasmeja useita sormettaessa ja nuoltaessa, miehen hieroessa koko alastomalla keholla hyvin öljyttyä vaimon kehoa, vaimo itse pyytänyt nai mua kun miehellä kalu tikissään hiveli pillua. Pati 50v

    • Anonyymi

      Tuon uran tuolla tavalla hoitamalla ei sun tartti ainakaan parisuhteesta haaveilla lapsia noin kerkiät tehdä vieraan maksettavaks kasvattevaks jokusen sana tuosta nääs joissai tietyissä piireissä kiertää helposti mu si taas et useamminkin saat kun muutamalta tietyltä pitäs sun jotain osatakkin muutakin kun hieroa

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3573
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      162
      2191
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      209
      1891
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1782
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      362
      1211
    6. 80
      1185
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1125
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      134
      1051
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      53
      964
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      940
    Aihe