Mutta kun se kerran katkeaa ja siihen vaaditaan melkoisen paljon toisen taholta, se katkeaa lopullisesti. Pari ihmistä on tämän kokenut vuosien varrelta ja ei auta enää mitkään anteeksipyynnöt, ei sovinnonyritykset. Välit menee lopullisesti, koska luottamus on mennyt. Olkaa kanssaihmisiä ja kohdelkaa toisianne kuten haluatte itseänne kohdeltavan! Tämä tänne, koska niin paljon inhottavia viestejä täällä.
Minulla on pitkä pinna
21
1586
Vastaukset
- pidänpä tämän
mielessä
- voisin vaikka tykätä
Ihanan ehdoton ihminen olet.
- Ihminen ihmiselle
Päinvastoin! Liian paljon annan anteeksi.
- voisin vaikka tykätä
Ihminen ihmiselle kirjoitti:
Päinvastoin! Liian paljon annan anteeksi.
Pitkävihainen olen itse. :) Mutta enpä enää. Njä njä njää. :D
- pelkään pahoin
Jos sun pinna on kiinni palstalla, olet pahasti pulassa ja tarvitset hoitoa.
- elikkäs
et ymmärtänyt viestin pointtia ollenkaan !!
- Ihminen ihmiselle
Ei. Yleiseksi ohjenuoraksi vain kaikille. Miettikää omaa käytöstänne, sillä kukaan ei kestä p...aa loputtomiin.
- voisin vaikka tykätä
Ei. Yleiseksi ohjenuoraksi vain kaikille. Miettikää omaa käytöstänne, sillä kukaan ei kestä p...aa loputtomiin.
Suoraan sanottuna...suurinpiirtein: sellaista elämä on. -Junnu Vainio
- Joku jostain
voisin vaikka tykätä kirjoitti:
Suoraan sanottuna...suurinpiirtein: sellaista elämä on. -Junnu Vainio
Helppo tykätä, niin kauan kuin ei kohdistu itseen välien meneminen.
- todellisuus
Ei pinnan kannata antaa katketa tuntemattomien henkilöiden kommenttien takia. Se ei ole reilua käytöstä sekään, jos et ole varma ja silti tuomitset ja hikeennyt.
- missä ymmärys ??!!
hänhän kirjoitti irl elämästä eikä täällä olevista kommenteista, lue niin kauan että ymmärrät ja kommentoi vasta sit.
- Ap oikeassa
Moni on v....mäinen irl ja palstalla, yhtä väärin aina
- Ihminen ihmiselle
missä ymmärys ??!! kirjoitti:
hänhän kirjoitti irl elämästä eikä täällä olevista kommenteista, lue niin kauan että ymmärrät ja kommentoi vasta sit.
Kiva kun joku ymmärsi. Kiitos siitä.
- ap oikeassa
Näin on kusipäät kannattaa jättää kokonaan eikä tuhlata niihin yhtään aikaa.
- voisin vaikka tykätä
kusipäihin just kannattaa tuhlata aikaansa
- miäs
itse asiassa sun pinnas tuntuu kyllä olevan pikemminkin harvinaisen lyhyt...
- mistä voit tietää_
tuntemattoman ihmisen pinnan pituudesta mitään? kerroppas vai oletko näitä jotka tuntevat joka kirjoittajan?
- Ihminen ihmiselle
Jos olet yksi tietty ihminen, niin sulle olisi pitänyt laittaa rajat jo paljon aiemmin. Nykyään useimmiten valuu piruilut kuin vesi hanhen selästä, niin turtunut olen, sääli sinänsä, että pitänyt kovettaa itsensä. Mutta tuskin olet hän.
- Ihminen ihmselle
Jos olet yksi tietty ihminen, niin sulle olisi pitänyt laittaa rajat jo paljon aiemmin. Nykyään useimmiten valuu piruilut kuin vesi hanhen selästä, niin turtunut olen, sääli sinänsä, että pitänyt kovettaa itsensä. Mutta tuskin olet hän.
Edellinen meni Miäs-vastaajalle
- asia linjalla
Ihmeen paljon täällä puretaan kiukkua ja vihaa ja muita negatiivisia tunteita ikävä palstalla. Olisiko palstan nimi valittu väärin? Kaipaus vois olla parempi.
Ihmetellyt myös näitä kysmyksiä täällä. Suurin osa viesteistä tällä palstalla ei kuulu tänne.
Aloitukseen sen verran että pinnan katkeaminen pastan takia on turhaa.
Eri asia toki jos saa tarpeekseen jostain ihmisestä oikeassa elämässä niin sitten pitää jatkaa ilman tätä ihmistä elämää eteenpäin.
Voihan se olla että sen toisenkin ihmisen paha olo johtuu siitä että on saanut liikaa paskaa niskaan ja purkaa sen juuri sinuun. Jos ei vaikka ole muita kehen sitä purkaa. Ei nämä asiat aina niin yksiselitteisiä ole. Toki tällaisessa tapauksessa et ansaitse sitä paskaa niskaasi. Mutta voisi olla hyvä kuitenkin selvittää asiat puhumalla. Toki jos se tuntuu turhalta niin miksi pitäisi. Kysymys sitten kuuluu välititkö kyseisestä ihmisestä oikeasti jos et halua selvittää asiaa.
Aina se menee niin että seuraukset on hyväksyttävä. Elämä jatkuu kuitenkin.
Anteeksi voi pyytää ja katua tekojaan. Kuitenkin on hyvä muistaa ettei se tarkoita sitä että saisi anteeksi. Itselleen on hyvä antaa anteeksi.
Tämäkin aloitus vain ruokkii noita negailijoita tällä palstalla. Koska he saavat nautintonsa siitä että pilaavat toisten positiiviset ikävä tunteet täällä.
Miksi muuten palsta olisi täynnä näitä viestejä?- Vaihtoehot vähissä
Niinhän se on, että aina ei toinen halua selvittää asioita vaikka itse haluaisi. Siinä vaiheessa ei jää paljon vaihtoehtoja, sitten ollaan niissä luuloissa ja uskomuksissa mihin jäätiin. Ei puhuta eikä selvitetä. Minä en ollut selvittämisen arvoinen, mutta se tuntuu vain surulliselta. Minun virheeni oli se, että kyseenalaistin toisen sanoman asian. Tämä aiheutti kai hänessä suojareaktion ja hän ahdistui. Tähän luuloon minä jäin. En tiedä mitä kaikkea hän uskoo minun tehneen, mutta tuota kaikkea pyysin anteeksi irl.
Tämä palstailu on kuin olisi sokeana sorsametsällä. Kuka teki mitä teki kuka sanoi mitä sanoi kenelle sanoi. Ei ihme että tulee tunne vuoristoradasta kun vuoroin luulee jonkun sanoneen jotain ja vuoroin jotain toisenlaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle743990Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1963275Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖473006Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle762657Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3792398- 1812072
- 781595
- 361576
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231408Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.391392