Kotkan persujen Levonen on jatkuvasti vakavista rikosasioista tutkinnassa. On ollut jo monta kuukautta ja yhä lisää on tulossa.
Miksi Levonen valitsi roiston tien? Ei olisi ollut tarvetta, vaan menikö pönttö sekaisin 200 kuntaäänestä?
Vesa Levosen rikosjutut veivät luottamuksen
2
129
Vastaukset
- Kymen Sanoma uutisoi
Kymen Sanomat on 8.6.2014 uutisoinut Kotkan perussuomalaisten Vesa Levosen aggressiivisesta politiikasta. Juonitteleva rikospoliisi Levonen ei saanut luottamusta eduskuntavaalin ehdokkuuteen. Epäluottamus Levoseen on ollut jo kauan tiedossa Levosen omavaltaisen ja syrjivän toiminnan takia.
Raskauttavaksi Levoselle kävi perättömien rikosnimikkeiden laatiminen oman puolueen jäsenelle ja aggressiiviset hyökkäykset Arto Hirvosen erottamiseksi. Rikospoliisina Levosen täytyy ymmärtää, ettei hänen kelpoisuusvaatimukset täyty kaupunginvaltuutetuksi eikä siten kansanedustajaehdokkaaksi.
Vesa Levonen on systemaattisesti vahingoittanut oman puolueensa jäsenen, Arto Hirvosen luottamustehtäviä ja omavaltaisesti pyrkinyt syrjäyttämään Hirvosen lautakunnista. Levonen ei ole kiistänyt tekojaan.
On selvää, ettei Levosella ei ole tarvittavaa luottamusta eduskuntavaalikierrokselle lukuisten rikosepäilyjen takia. Eduskuntavaaliehdokkaalla on syytä olla puhtaat jauhot pussissa, ennen kuin pääsee ehdokasseulan läpi. Tässä suhteessa perussuomalaiset ovat reagoineet oikein. - Good bye!
Nou hätä. Levosella ei ole luottamusta edes seuraavien kuntavaalien tiimoilta. Siitä voimme olla varmoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S605754- 1002991
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242266- 211948
Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911717Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3411699Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791626- 251452
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o661415Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2181345