Onko joku käynyt Mikkolan ratsastuskoulussa leireillä tai tunneilla?
Olisi kiva kuulla kokemuksia sieltä, esim. millainen opetus, millaiset hevoset jne.
Olen menossa tänä kesänä 2. estepainoitteiselle yleisleirille, onko joku tulossa samalle? :D
Mikkolan ratsastuskoulu
102
5895
Vastaukset
- ILM
minä olen tulossa samalle leirille:D
- lhd
En oo tulossa kyseiselle leirille, mut joo. Oon ollut Mikkolassa yhellä leirillä ja kivaa oli ;) Tänä vuonna oon menossa 6. leirille. :D
- innkannnn
Mä tuun samalle leirille! Olis kiva tutustua ennen leiriä jos käy :)
- jokuvaaaaaaa
ratsastan mikkolassa ja käyn joka viikko, melkeinpä joka toinen päivä.hevoset ovat ihania ja opetus hyvää.olen menossa ite 2 eli estepainoitteiselle leirille.ja olen meilkeinpä koko heinäkuun sielä avustamassa kaverin kanssa:)
- Taidantuntea
Jenna? :D
- mursuilija
Olen Mikkolan vakio ratsastajia. Mikkola on hyvä paikka hevoset ihania tallin omistaja kiva ja ei tallin omistajan lapsi ole mikään kauhukakakara. Opetus on laadukasta.
- Montaerimielipidettä
En suosittele. Olin kait 2016 tai 2015 vuonna yleisleirillä ja jalka murtui, kun oliko se nyt Graffit potkaisi siihen. Yritti potkaista kai Nickyä. Vai onko se Nicki? No mutta kuitenkin, oli mun eka ratsastusleiri ikinä, ja leiri oli ihan kesäloman alussa, ja oli sit saapaskipsi (sellai et alkaa varpaist loppuu nivusiin) koko loppukesän. Jee. Mut sen leirin leiriporukka oli muistaakseni hyvä ja kerkesin mennä yhen tunnin, eli Graffit potkaisi mua siis ekana päivänä, ja menin Kurrella, joka oli muistaakseni tosi kiva!
- Anonyymi
Vaikka kommentistasi on jo kauan haluan sen sanoa, että Graffi eli poni, joka sinua potkaisi on huono näköisempi taaksepäin katsoessa kuin muut hevoset ja tuntee helposti itsensä uhatuksi, jos hänen takanaan liikkuu. Uskon että sinulle mainittiin asiasta ennen leiriin alkua tai ainakin itse kun olin leirillä Graffiin huonosta näöstä kerrottiin ja annettiin ohje pysyä kauempana turvallisuus syistä! Kuljit luultavasti siis tämän takana ja Graffi tunsi itsensä uhatuksi.
- Anonyymi
Ihan mahtava paikka! :D Emma eli opettaja siellä on tosi mukava!! Ja kaikki ponit on ihania meen ite huomenna sinne leirille❤️
- Anonyymi
Mikkolassa on super ihania hevosia! Olin siellä viime kesänä leirillä ja oli super kiva leiriporukka ja laadukasta opetusta! Suosittelen❤️
- Anonyymi
en ole varma, mietin että tulenko kaverini kanssa siihen vai sitten numeron 4 leirille, ei olla aiemmin käyty mikkolan ratsastuskoululla.
- Anonyymi
suosittelen 8. este leiriä ja 1. yleis leiriä itse olen ollut molemmilla ja oli super hauskaa ja kivaa hyvää opetusta ja ihanat ponit ja hevoset! onko täällä ketään tulos 8. este leirille 2024?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suosittelen 8. este leiriä ja 1. yleis leiriä itse olen ollut molemmilla ja oli super hauskaa ja kivaa hyvää opetusta ja ihanat ponit ja hevoset! onko täällä ketään tulos 8. este leirille 2024?
mä jos saisin kavereita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onks sul snp? haluuks tutustuu💗
- Anonyymi
onks hyvä paikka? mietin et kui vanhoi hevosii siel on ja kuinka hyvin pidetään hepoista huolta?
- Anonyymi
On hyvä paikka! Hevoset ovat jotkut nuoria jotkut vanhoja, muttei liian. Hevosista ja poneista pidetään hyvin huolta! :D
- Anonyymi
ja onks sivuil kaikki hevoset,oisin menossa tänä kesänä tai viimeistään ens kesänä leirille!
- Anonyymi
Ei ole kaikkia hevosia, kesän aikana tulee kaksi uutta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kaikkia hevosia, kesän aikana tulee kaksi uutta!
Mitkä kaks heppaa sinne tuli!? 😲
- Anonyymi
Itse käynyt kerran ja menin Graffi ponilla ja siirtyi heti top 3 poniksija minullekkin kerrottiin että tuntee olonsa uhkaavaksi ja saattaa potkaista
- Anonyymi
En oo käyny mut meen sinne leirille
- Anonyymi
ketä on tulossa mikkolan estepainoitteiselle leirille nro. 6? mä oon ite menos🤙🏼🤙🏼
- Anonyymi
Joo oon tulos💞💞
- Anonyymi
Oon tulos💞Mut poistins joku sen mu ekan viestin ja jos joo nii miks
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oon tulos💞💞
Tuutko vai samalle!!😍😍
Tuutko nro. 6????😲 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuutko vai samalle!!😍😍
Tuutko nro. 6????😲Joooooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joooooo
haluisks tutustuu ennen leirii?? 🤞🏽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joooooo
Mäkin tuun sinne😍😍😍😍💗❤💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
haluisks tutustuu ennen leirii?? 🤞🏽
No joo mut en oo varma mite
- Anonyymi
Saako tuolla leireillä toivoa hoitohevosta?
Minkälaista opetusta?
Millaset majoitukset?
Onko hyvää ruokaa?
Onko mukavia heppoja?
Kuinka pitkä matka rannalle on?
Onko Graffi kiva? Haluisin sen mun hoitoponiks leirin ajaks!
Toivon että joku vastaa tähän ainakin ennen kesää!! :)- Anonyymi
Muista en tiiä ku en oo siel leiril käyny mut pidän ite tosi paljon Graffist mut oon kyl menny sil vaa esteit mut nii toivo vaa( jos saa) se on kiva
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista en tiiä ku en oo siel leiril käyny mut pidän ite tosi paljon Graffist mut oon kyl menny sil vaa esteit mut nii toivo vaa( jos saa) se on kiva
uu millanen se leiripaikka on?
mietin vaan niitä sänkyi ku ne näytti kuvis aika oudoilta...
- Anonyymi
Meen tonne leirille oisko ollu numero 6 en malta odottaa ja toivon et saan kavereita jos ootte käynyt tarviiko lakanat ottaa mukaan?? Kertokaa jos ootte tulossa haluisin tutustua ennen kun tuun sinne<3
- Anonyymi
Mä oon tulos ainaki 6.leirille🤍🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon tulos ainaki 6.leirille🤍🤍
Jess mahtavaa ootko hypännyt paljon ite oon aika paljon mut en oo hirveen taitava🥲 mut oon myös kilpaillu huonolla menestyksellä entä sä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jess mahtavaa ootko hypännyt paljon ite oon aika paljon mut en oo hirveen taitava🥲 mut oon myös kilpaillu huonolla menestyksellä entä sä?
Joo en oo hirveen hyvä mut oon hypänny 60cm ja ratana 50cm ja en oo ikinä harrasatnu missää tallilla nii en oo päässy kisaamaankaan🫶🏻🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo en oo hirveen hyvä mut oon hypänny 60cm ja ratana 50cm ja en oo ikinä harrasatnu missää tallilla nii en oo päässy kisaamaankaan🫶🏻🥲
Noni mut leiri kisoissa sitten🤞 mulla suunnilleen samat enkat
- Anonyymi
Toivottavasti tutustutaan leirillä🤍🤍
- Anonyymi
Niiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiii
Ootko innostunu siitä leiristä? Arvioi 1-10 sun innostus. Itellä 10 en siis malta oottaa😝✌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko innostunu siitä leiristä? Arvioi 1-10 sun innostus. Itellä 10 en siis malta oottaa😝✌
10!!Mut jännittää vaa et oon varmaa jo sillo liian pitkä Graffille🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et oo liian pitkä haluaisitko sen sun leiri hoitsuks? Ite haluisin Heikin😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko käyny siellä ikinä? Mä en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et oo liian pitkä haluaisitko sen sun leiri hoitsuks? Ite haluisin Heikin😍
Joo tai sit kans Heikin ku se on niinn söpö😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko käyny siellä ikinä? Mä en.
En siel leiripaikal mut oon siel mis ne on syksyn talven ja kevään🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toivon sitä ihan sikana🐷😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siel leiripaikal mut oon siel mis ne on syksyn talven ja kevään🤍
Okei mä en oo koskaan käyny siel koska asun ylöjärvellä😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut käytännössä mulla ei oo välii koska Teemukin vaikuttaa kivalta ja Vilma ja muut mut Heikki on mun ykkös toive 😍😍🤞💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei mä en oo koskaan käyny siel koska asun ylöjärvellä😅
Aa mä Helsingis mut meil on mökki sen niitte normitallipaikan lähel tai nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut käytännössä mulla ei oo välii koska Teemukin vaikuttaa kivalta ja Vilma ja muut mut Heikki on mun ykkös toive 😍😍🤞💕
Niih😻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin toivon sitä ihan sikana🐷😍
Ja vähä random mut minkä ikäne oot tai nii jos haluut sanoo🤍🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sovitaaks joku aika millo tullaa molemmat tänne ja sit voidaa sillee jutella et ei tarvii oottaa joati kaht päivää et toine vastaa tai nii ja ei tarvii 🫶🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon noin 12 vuotias mu mua on luultu 14 vuotiaaks🤣🤣 entä sä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sovitaaks joku aika millo tullaa molemmat tänne ja sit voidaa sillee jutella et ei tarvii oottaa joati kaht päivää et toine vastaa tai nii ja ei tarvii 🫶🏻
Joo no mä oon ny tullu tänne joka ilta mut keksitään joku hyvä aika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aa no kätevää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo no mä oon ny tullu tänne joka ilta mut keksitään joku hyvä aika
Pitäiskö kertoo meidän nimet koska sillee sit leirillä tiedetään keitä me ollaan ja ite voin puhuu aamusin ja ilta päivisin käviskö jos puhuttais neljältä. Kerro mitkä ajat sulle käy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö kertoo meidän nimet koska sillee sit leirillä tiedetään keitä me ollaan ja ite voin puhuu aamusin ja ilta päivisin käviskö jos puhuttais neljältä. Kerro mitkä ajat sulle käy?
Mä alan nyt käyttäjän nimi merkkiäkoska se ois kätevämpää joten laitan tälleen ~🦋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 013 eli täytän 12 tänä vuon
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ansa ja neljä varmaa käy nyt ainaki pari päivää mut sori jos en joka päivä muista tulla💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä alan nyt käyttäjän nimi merkkiäkoska se ois kätevämpää joten laitan tälleen ~🦋
Okk no mä laitan vaik ~💓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 013 eli täytän 12 tänä vuon
Aa joo sama mut oon siis vielä 11 mut täytän pian12
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, en löydän enää sitä mun vanhaan nimimerkkiä koska oon siis kirjoittanut mun padilla mut nyt puhelimella niin vaihdan mun nimimerkin 🍒 tohon ja mun nimi on ella
~🍒 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, en löydän enää sitä mun vanhaan nimimerkkiä koska oon siis kirjoittanut mun padilla mut nyt puhelimella niin vaihdan mun nimimerkin 🍒 tohon ja mun nimi on ella
~🍒En tajunnu et laitoin ite ton mihin kommentoin eli oon🦋tää en oo 🍒 joo mut oon siis ella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tajunnu et laitoin ite ton mihin kommentoin eli oon🦋tää en oo 🍒 joo mut oon siis ella
Mut voitais nyt käyttää vaan meidän nimiä🤍
~ella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ansa ja neljä varmaa käy nyt ainaki pari päivää mut sori jos en joka päivä muista tulla💓
Toivotaan et saadaan syhteinen leiri huone!🤍💗
~ella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan et saadaan syhteinen leiri huone!🤍💗
~ellaJepp🙏🏼🙏🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä asun espoos😯😯
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mäki oon 12👸🏻
- Anonyymi
Muuten kiva tutustua jo etukäteen 🤍 oon niin innoissani!
~ella- Anonyymi
Nii ja sama🤍🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ja sama🤍🤍
Luin 2007 vuoden ruokalistaa ja mun mielestä ihan hyviltä ruuilta vaikuttaa mulla on kala allergia niin pitää varmaa ilmoittaa siitä jollekin🥲. Ootko allerginen jollekin?✌🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii ja sama🤍🤍
Tykkäätkö schleichsseistä tai keppareista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin 2007 vuoden ruokalistaa ja mun mielestä ihan hyviltä ruuilta vaikuttaa mulla on kala allergia niin pitää varmaa ilmoittaa siitä jollekin🥲. Ootko allerginen jollekin?✌🏻
En oo mut oon aik nirso nii en syö oikee mitäö🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkäätkö schleichsseistä tai keppareista?
Schleich iha ok ja kepparot iha kivoi mut mul on ollu 10kk liikuntataukoo nii en ol päässy tekee niitte kaa mitää🥹Mut mitä harrastat ratsastuksen lisäks(jos harrastat jotai)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo mut oon aik nirso nii en syö oikee mitäö🥲
Oikeesti mäki oon vähän nirso!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Schleich iha ok ja kepparot iha kivoi mut mul on ollu 10kk liikuntataukoo nii en ol päässy tekee niitte kaa mitää🥹Mut mitä harrastat ratsastuksen lisäks(jos harrastat jotai)
Harmi et sul on ollu taukoo. Ite en harrasta mitään muuta kun ratsastusta🩷 Mut kuinka kauan oot harrastanu ratsastusta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi et sul on ollu taukoo. Ite en harrasta mitään muuta kun ratsastusta🩷 Mut kuinka kauan oot harrastanu ratsastusta ?
No sillee aktiivisesti en ekana mut 5-9vkövin ehk kerran vuodes ja sen jälkee oon käyny sillee vähä alle 10krt vuodes+leiri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sillee aktiivisesti en ekana mut 5-9vkövin ehk kerran vuodes ja sen jälkee oon käyny sillee vähä alle 10krt vuodes leiri
Mä käyn tallilla joka torstai ja oon harrastanut 2,5 vuotta + kisat
- Anonyymi
Tykkäätkö uimisesta? Ite joo. Ja ootko ikinä uittanu mä en mut aattelin pyytää et voidaanko joku tunti mennä uittaan 🫶🏻 mä haluisin jo alkaa pakkaan!!
- Anonyymi
No sillee jörvis ja meris joo mut uimahalleis en🥲Ja oon 3krt viime leirillä🫶🏻Samaaaa🥹🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sillee jörvis ja meris joo mut uimahalleis en🥲Ja oon 3krt viime leirillä🫶🏻Samaaaa🥹🥹
Ite en tykkää uida meressä🥲 ja okei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin kiva päästä samalle leirille😍💞💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niin kiva päästä samalle leirille😍💞💖
Niiii!!Haluisin et se leiri alkais jo jonku parin päivän pääst😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiii!!Haluisin et se leiri alkais jo jonku parin päivän pääst😍😍
samaa<33
- Anonyymi
Onks sulsnp🤍vähä random mut nii
- Anonyymi
Ei oo mut ei ees ollu niin random mut tää on random onks sul pinterest käyttäjää koska siellä voi keskustella.✌🏻💕
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo mut ei ees ollu niin random mut tää on random onks sul pinterest käyttäjää koska siellä voi keskustella.✌🏻💕
Ei🥲🥲Mut jos lataan pinterestin nii miten voin tehä käyttäjän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
okei no sun pitää väittää pinterestille et oot 13 koska se on 13+ mut joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa pyytää apua sun vanhemmilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
okei no sun pitää väittää pinterestille et oot 13 koska se on 13 mut joo
Sit sun pitää laittaa sun sähköposti
- Anonyymi
https://pin.it/1vhnlXx1N
Tos on mun pinterest käyttäjä- Anonyymi
Mut jos sul ei muuten oo pinterestiä niin lataa se niin sit voidaan jutella helpommin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos sul ei muuten oo pinterestiä niin lataa se niin sit voidaan jutella helpommin
Joo latasin mut en osaa tulla juttelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo latasin mut en osaa tulla juttelee
https://pin.it/61bXIb0hB Nii voiks tulla juttelee mulle
Toi on se mun käyttäjä homma
- Anonyymi
moi oon isla 12v eli 013!
oon kans tulos tolle leirille nii haluuteks tutustuu etukätee? ✨
Laitoin noi 3edellist viestii
harrastan ridaa Espoon tallil- Anonyymi
Okei no kiva tutustuu
- Anonyymi
Siis onks sul pinterest käyttäjä? oon siis ella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei no kiva tutustuu
Juu:)
- Anonyymi
Laitatko sun pinte käyttäjän tänne??
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992617
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1152301En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761638Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911139- 471058
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va491043- 99971
- 46783
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6783- 102737