Mikkolan ratsastuskoulu

Nora 01

Onko joku käynyt Mikkolan ratsastuskoulussa leireillä tai tunneilla?
Olisi kiva kuulla kokemuksia sieltä, esim. millainen opetus, millaiset hevoset jne.
Olen menossa tänä kesänä 2. estepainoitteiselle yleisleirille, onko joku tulossa samalle? :D

21

4426

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ILM

      minä olen tulossa samalle leirille:D

    • lhd

      En oo tulossa kyseiselle leirille, mut joo. Oon ollut Mikkolassa yhellä leirillä ja kivaa oli ;) Tänä vuonna oon menossa 6. leirille. :D

      • innkannnn

        Mä tuun samalle leirille! Olis kiva tutustua ennen leiriä jos käy :)


    • jokuvaaaaaaa

      ratsastan mikkolassa ja käyn joka viikko, melkeinpä joka toinen päivä.hevoset ovat ihania ja opetus hyvää.olen menossa ite 2 eli estepainoitteiselle leirille.ja olen meilkeinpä koko heinäkuun sielä avustamassa kaverin kanssa:)

      • Taidantuntea

        Jenna? :D


    • mursuilija

      Olen Mikkolan vakio ratsastajia. Mikkola on hyvä paikka hevoset ihania tallin omistaja kiva ja ei tallin omistajan lapsi ole mikään kauhukakakara. Opetus on laadukasta.

    • Montaerimielipidettä

      En suosittele. Olin kait 2016 tai 2015 vuonna yleisleirillä ja jalka murtui, kun oliko se nyt Graffit potkaisi siihen. Yritti potkaista kai Nickyä. Vai onko se Nicki? No mutta kuitenkin, oli mun eka ratsastusleiri ikinä, ja leiri oli ihan kesäloman alussa, ja oli sit saapaskipsi (sellai et alkaa varpaist loppuu nivusiin) koko loppukesän. Jee. Mut sen leirin leiriporukka oli muistaakseni hyvä ja kerkesin mennä yhen tunnin, eli Graffit potkaisi mua siis ekana päivänä, ja menin Kurrella, joka oli muistaakseni tosi kiva!

      • Anonyymi

        Vaikka kommentistasi on jo kauan haluan sen sanoa, että Graffi eli poni, joka sinua potkaisi on huono näköisempi taaksepäin katsoessa kuin muut hevoset ja tuntee helposti itsensä uhatuksi, jos hänen takanaan liikkuu. Uskon että sinulle mainittiin asiasta ennen leiriin alkua tai ainakin itse kun olin leirillä Graffiin huonosta näöstä kerrottiin ja annettiin ohje pysyä kauempana turvallisuus syistä! Kuljit luultavasti siis tämän takana ja Graffi tunsi itsensä uhatuksi.


    • Anonyymi

      Ihan mahtava paikka! :D Emma eli opettaja siellä on tosi mukava!! Ja kaikki ponit on ihania meen ite huomenna sinne leirille❤️

    • Anonyymi

      Mikkolassa on super ihania hevosia! Olin siellä viime kesänä leirillä ja oli super kiva leiriporukka ja laadukasta opetusta! Suosittelen❤️

    • Anonyymi

      en ole varma, mietin että tulenko kaverini kanssa siihen vai sitten numeron 4 leirille, ei olla aiemmin käyty mikkolan ratsastuskoululla.

      • Anonyymi

        suosittelen 8. este leiriä ja 1. yleis leiriä itse olen ollut molemmilla ja oli super hauskaa ja kivaa hyvää opetusta ja ihanat ponit ja hevoset! onko täällä ketään tulos 8. este leirille 2024?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suosittelen 8. este leiriä ja 1. yleis leiriä itse olen ollut molemmilla ja oli super hauskaa ja kivaa hyvää opetusta ja ihanat ponit ja hevoset! onko täällä ketään tulos 8. este leirille 2024?

        mä jos saisin kavereita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suosittelen 8. este leiriä ja 1. yleis leiriä itse olen ollut molemmilla ja oli super hauskaa ja kivaa hyvää opetusta ja ihanat ponit ja hevoset! onko täällä ketään tulos 8. este leirille 2024?

        onks sul snp? haluuks tutustuu💗


    • Anonyymi

      onks hyvä paikka? mietin et kui vanhoi hevosii siel on ja kuinka hyvin pidetään hepoista huolta?

      • Anonyymi

        On hyvä paikka! Hevoset ovat jotkut nuoria jotkut vanhoja, muttei liian. Hevosista ja poneista pidetään hyvin huolta! :D


    • Anonyymi

      ja onks sivuil kaikki hevoset,oisin menossa tänä kesänä tai viimeistään ens kesänä leirille!

      • Anonyymi

        Ei ole kaikkia hevosia, kesän aikana tulee kaksi uutta!


    • Anonyymi

      Itse käynyt kerran ja menin Graffi ponilla ja siirtyi heti top 3 poniksija minullekkin kerrottiin että tuntee olonsa uhkaavaksi ja saattaa potkaista

    • Anonyymi

      En oo käyny mut meen sinne leirille

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4902
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      288
      3019
    3. 134
      1787
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      228
      1607
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1164
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1149
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1109
    10. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    Aihe