kun yritän avata jotain tiedostoa esim. peliä jonka olen hakenut netistä tulee ilmoitus c:\winnt\system32\autoexec.nt. järjestelmätiedostoa ei voi käyttää dos-ja windows-sovellusten suorittamiseen. virus ehkä vauroitti jotain tiedostoja jos niin kävi mistä ne saa takaisin?????
ei toimi
4
238
Vastaukset
Joku windowssin korjausasennus. Ei nyt muuta tullu mieleen.
- rakkine
mistäs tälläsen korjaus asennuksen vois saada?
- höyry
rakkine kirjoitti:
mistäs tälläsen korjaus asennuksen vois saada?
Asennus-cd:ltä korjaava asennus tai jos löytyy tuo autoexec.nt jostain (cd:ltä tai kovalevyltä jostain muusta hakemistosta), niin kopioi vaan sen tuonne herjan osoittamaan system32-kansioon.
Voi sen koettaa tehdä itsekin, vaikkapa muistioon kirjoittelee tuolta löytyvät rivit (XP):
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767
@echo off
lh %SYSTEMROOT%\system32\mscdexnt.exe
lh %SYSTEMROOT%\system32\redir
lh %SYSTEMROOT%\system32\dosx
SET BLASTER=A220 I5 D1 P330 T3
W2000:ssa vastaavia:
@echo off
lh %SYSTEMROOT%\system32\mscdexnt.exe
lh %SYSTEMROOT%\system32\redir
lh %SYSTEMROOT%\system32\dosx
Tallettaa vaan sitten sen nimellä autoexec.nt - rakkine
höyry kirjoitti:
Asennus-cd:ltä korjaava asennus tai jos löytyy tuo autoexec.nt jostain (cd:ltä tai kovalevyltä jostain muusta hakemistosta), niin kopioi vaan sen tuonne herjan osoittamaan system32-kansioon.
Voi sen koettaa tehdä itsekin, vaikkapa muistioon kirjoittelee tuolta löytyvät rivit (XP):
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324767
@echo off
lh %SYSTEMROOT%\system32\mscdexnt.exe
lh %SYSTEMROOT%\system32\redir
lh %SYSTEMROOT%\system32\dosx
SET BLASTER=A220 I5 D1 P330 T3
W2000:ssa vastaavia:
@echo off
lh %SYSTEMROOT%\system32\mscdexnt.exe
lh %SYSTEMROOT%\system32\redir
lh %SYSTEMROOT%\system32\dosx
Tallettaa vaan sitten sen nimellä autoexec.ntkiitos
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368