Löytyisköhän tätä kautta 30v mukavalle kaverille seksi seuraa?olen eronnut ja seksiä tekisi mieli.asustelen espoossa.
puutteessa!
puutteessa.
3
378
Vastaukset
- tyty95
Tuu panee mua :p
- tässä nyt vinkki
Toivottavasti olet löytänyt jo etsimäsi, mutta jos et ole, mene käymään kapakassa nyt on jo terassikaudetkin ja katso naisia, jotka ovat kolmikkona "tyttöporukalla" ja mene jutustelemaan sen hieman taka-alalle jääneen neitosen kanssa. Sieltä varmasti lohkee, jos olet tavallinen ja kohtelet naisia naisina.
- paneepanee
Valitettavasti tuollaiselle nyhverölle, joka tulee hakemaan seuraa selibaatti keskusteluista, ei irtoa. Muistahan ny kuitenkin käydä ahkerasti lukemassa miten nainen isketään palstaa....ja vinkki käytsä usein täällä toimii!!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211293
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36942
- 33814