15v tulevan lapsen isä

tuleva isä :3

Heippa kaikille olen 15v ja tyttöystäväni on 16v olemme saamassa lasta se on aluillaan abortti aikaa olisi vielä mutta kumpikaan meistä ei halua tehdä aborttia! Mitä mieltä olette se oli suyniteltu raskaus! :)

6

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsi lapsille

      Milläs aattellitte elää ja maksaa asumisen. Muistakaa, että lapsi on sitten teidän 24h vuorokaudessa 7 päivää viikossa ja vaatii hoitoa joka sekuntti seuraavat 15 vuotta, jolloin varmaan tuottaa teille oman lapsenlapsen, jonka ehkä hoitaa itse jos osaatte itse hoitaa lapsenna. Äitinne eivät varmaan enää kaipaa uutta vauvaa, joten ei kannata luottaa siihen, että he hoitavat.

      • tuleva isä :3

        Tiedän olemme molemmat lapsirakkaita ja valmiita huolehtimaan lapsesta toki helpooa se ei ole mutta ei elämä ole muutenkaan ja minulla on töitä joten rahaa saan ei pelkästään kesällä vaan ympäri vuotta joten rahaasiat on kunnossa! Kiitos tälläisestä vastauksesta mukavaa ettet kirjoittanut halveksuvadti! :)


    • pöö

      voi voi tulen niin miettii että miten sun tyttöystäväs pärjää :D kuka suomalainen mies herää vauvan itkuu tai muutenkaa vaihtaa paska vaippaa? mää annan nyt sulle yhen vinkin :) nytkun olette noin nuoria ja äitikään ei varmaan kaikee jaksa niin autat sitä aina kun apua tarvii koska muuten naisellakin hermo menee :) mut onnea teille :) ite olen 15v tyttö ja kauhee vauva kuume mut en oo tahallaan hankiutumassa paksuksi VIELÄ

    • enskankäynyt

      Suosittelen teille, että teette itse ennakoivan lastensuojeluilmoituksen ja haettu paikkaa Ensikotiin, jossa osaava henkilökunta auttaa ja opastaa lapsen kanssa elämisessä. Siellä ei heti tarvitse miettiä kodin taloutta, koska katto on pään päällä ja ruuat tulee talon puolesta. Ensikotijakson lopussa teille voidaan hakea tukiasunto ja voitte päästä erilaisiin avohuollon tukitoimiin.

      Kymmenet nuoret vanhemmat saavat vuosittain potkustartin ensikotien ja niihin liittyvien järjestelmien kautta. Lapsen elämän turvaaminen on tärkeintä ha tiedätte sen varmasti itsekin.

      Puhun omasta kokemuksesta. Tulin isäksi 17-vuotiaana

    • 16 vuotiaana isäksi

      Minä sain vanhimman lapseni kun olin juuri täyttänyt 16.
      Lapsen äidin kanssa ei oltu yhdessä - ei oltu koskaan varsinaisesti oltukaan, mutta jotakuinkin alusta asti (ihan ekoina viikkoina äiti ei raaskinut erota vauvasta) olemme hoitaneet pojan 50/50. Ensikotia emme tarvinneet vaan läheisten normaali apu (joka tietenkin on vastavuoroista eli autamme sitten osaltamme toisissa asioissa) riitti.
      Lastensuojelustakaan ei oltu meihin kumpaankaan missään vaiheessa yhteydessä.

      Poika on nyt 9, asuu luonani (viettää kyllä paljon aikaa äidilläänkin) ja on jo kolmen mukulan isovelikin. Ihan uskomattoman upea pikkujäbä. Koskaan en ole olemassaoloaan katunut tai hävennyt.

    • Varokaa

      Älkää kukaan,koskaan ,milloinkaan menkö Vallilan ensikottin,siellä ei tueta eikä auteta,siellä huostaanotetaan lapsia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      607
      4448
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      468
      3489
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      149
      3165
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      168
      2439
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      9
      2275
    6. 246
      1810
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1447
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1330
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1130
    Aihe