Halutaan Raamatusta vahvempaa ruokaa

ystävällinen pyyntö

Olisi hyvä asia jos joku ELÄVÄSSÄ uskossa oleva opettaisi seuraavista aiheista
- kirjanoppinut (hyvät ja huonot asiat ko. aiheesta)
- ulkokultainen
- kieltäytyminen sairasten puolesta rukoilemisesta

Yksin Raamatulla periaatteella!

Jumalan Rauhaa erityisesti Sinulle.

8

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas se nähtiin

      Adventistit kehuvat ylen viisaat pastorit etunenässä olevansa raamatullisin seurakunta.

    • Ketjun aloittajan harras pyyntö heti aloitusotsikossa:
      //Halutaan Raamatusta vahvempaa ruokaa //

      Näin toivottavasti on! Että tarvitsemme oikein kunnolla kovan lain kuritusta ja niin sitten armo kelpaa ihan tosissaan, eikä vain kermana elämänihanuuden päälle lisäbonuksena.
      Ei meidän tarvitse syvemälle syntiin menn ärypemään, "että armo suureksi", vaan on niin, että herkiksi meitin pittääpi tulla.
      Jeesus opettaa, että jo väärän sanan väärässä paikassa pitäisi saada meidät tuntemaan itsemme hellvetin omiksi. Raamattu opettaa vähättelemään toisten pahuutta ja suurentelemaan omaamme. Paavali "kehui" olevansa syntisistä suurin.

      Room. 5:20
      Mutta laki tuli väliin, että rikkomus suureksi tulisi; mutta missä synti on suureksi tullut, siinä armo on tullut ylenpalttiseksi,

      Room. 6:1
      Mitä siis sanomme? Onko meidän pysyttävä synnissä, että armo suureksi tulisi?
      2 Pois se! ...

      antti

      • harhapoluilla olet

        Et taida olla elävässä uskossa kun väistelet aloituksen aiheita; kirjanoppinut, ulkokultainen ja kieltäytyminen rukoilemisesta.
        Näistä aiheista vahvempaa ruokaa joka taitaa olla kauhistus kiemurtelevalle Antille.


      • Selvähän tää on
        harhapoluilla olet kirjoitti:

        Et taida olla elävässä uskossa kun väistelet aloituksen aiheita; kirjanoppinut, ulkokultainen ja kieltäytyminen rukoilemisesta.
        Näistä aiheista vahvempaa ruokaa joka taitaa olla kauhistus kiemurtelevalle Antille.

        Antti on tosiaan kiemurteleva kaveri - puhuu asian vierestä koska ei halua asiasta puhua.


    • rahikka

      Ellen haluaa vahvempaa ruokaa...

    • parane pian

      Ystävällinen pyyntö:

      " Pitkä odotus tekee sydämen sairaaksi,
      mutta täyttynyt halu on elämän puu" Snl 13: 12

      Ajattelin siis täyttää pyyntöäsi, koska olit odotellut jo pitkään. Aloitan sairastumisestasi?

      " Löivät minua, mutta ei koskenut minuun; pieksivät minua, mutta en tiennyt mitään
      Milloinkahan herännen.? Tahdonpa taas hakea tätä samaa Snl 23: 35

      Onkohan tällaisesta sairaudesta kyse? Jotenkin tuntuu että tekee mieli
      kieltäytyä sairautesi puolesta rukoileminen.

      " Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumistanne?
      Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.

      Kantapäästä kiireeseen ( päähän) asti ei ole tervettä paikkaa, ainoastaan haavoja, mustelmia ja vereksiä lyömiä, joita ei ole puserrettu, ei sidottu
      eikä öljyllä pehmitetty" Jes 1: 5, 6

      Nyt on aloitettu Raamatullinen opetus, miksi moni kieltäytyy rukoilemasta sairasten puolesta,... Eiköhän nuo huumeet, johda samaan kuin viina ja kaljakin terv- benedi

      • tuttu juttu ism

        Advent--ismi harrastuksena sopii sinulle.


      • 23..
        tuttu juttu ism kirjoitti:

        Advent--ismi harrastuksena sopii sinulle.

        ei kun sinä se vasta oletkin oikea sehlittähjä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe