Roaccutan ylläpitoannoksena

kokemuksiaonko?

Onko kenelläkään kokemuksia Roaccutanin syömisestä pienellä ylläpitoannoksella? Olen joskus kuullut jonkun syövän Roaa 20mg/viikko pitkiäkin aikoja ylläpitääkseen ihon kuntoa. Mietin vaan, että kuinka yleistä tuo on. Olen itse syönyt kaksi viiden kuukauden Roaccutan-kuuria maksimiannostuksella ja molemmat ovat auttaneet, toinen kuuri on jo yli vuoden pitänyt ihon suht hyvässä kunnossa. Nyt kuitenkin on alkanut erinäistä ongelmaa ihon kanssa taas ilmetä. Mitään pahoja ongelmia ei vielä ole ollut, mutta mikäli tästä nyt hitaasti mutta varmasti alkaa ihon kunto taas huonontua, niin kiinnostaisi kokeilla tuollaista Roan ylläpitoannostusta. Suuria annostuksia en enää haluaisi syödä sivuvaikutusten takia ja tuskin ihoni kunto sellaista vaatisikaan. Lähinnä kiinnostaisi tuollainen ihan minimaalinen annostus ihoan kunnon ylläpitämiseksi.

Tietääkö kukaan kuinka helposti lääkärit tällaisia kuureja määräävät?

2

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roa auttaa

      Soita yksityiselle ihotautilääkärille ja kysy.

      Yksityiset ihotautilääkärit antavat roaa hyvin helposti.

    • _pettynyt

      Minuakin kiinnostaisi tämä ylläpitoannostus. Onko joku palstalainen syönyt ja minkä kokoisella annostuksella? Millaisia sivuvaikutuksia tulee pienestä annostuksesta? Suostuuko Suomessa lääkärit edes määräämään sellaista pitkiksi ajoiksi? Itse olen syönyt vasta yhden puolen vuoden Roa-kuurin, joka teki ihostä täydellisen puhtaan. Mutta muutaman kuukauden kuluessa paskat palasivat naamaan ja lähtöpisteessä ollaan. Ikää on jo päälle 30 ja minulla on sellaista joka puolelle levinnyttä mustapää- ja tukkeutumaongelmaa, ei siis kystistä aknea mutta silti hermot menee ihan täysin tähän, ei vaan jaksaisi enää aikuisena kärsiä paskasta ihosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1948
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1069
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      70
      1008
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      976
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      247
      906
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe