Roaccutan ylläpitoannoksena

kokemuksiaonko?

Onko kenelläkään kokemuksia Roaccutanin syömisestä pienellä ylläpitoannoksella? Olen joskus kuullut jonkun syövän Roaa 20mg/viikko pitkiäkin aikoja ylläpitääkseen ihon kuntoa. Mietin vaan, että kuinka yleistä tuo on. Olen itse syönyt kaksi viiden kuukauden Roaccutan-kuuria maksimiannostuksella ja molemmat ovat auttaneet, toinen kuuri on jo yli vuoden pitänyt ihon suht hyvässä kunnossa. Nyt kuitenkin on alkanut erinäistä ongelmaa ihon kanssa taas ilmetä. Mitään pahoja ongelmia ei vielä ole ollut, mutta mikäli tästä nyt hitaasti mutta varmasti alkaa ihon kunto taas huonontua, niin kiinnostaisi kokeilla tuollaista Roan ylläpitoannostusta. Suuria annostuksia en enää haluaisi syödä sivuvaikutusten takia ja tuskin ihoni kunto sellaista vaatisikaan. Lähinnä kiinnostaisi tuollainen ihan minimaalinen annostus ihoan kunnon ylläpitämiseksi.

Tietääkö kukaan kuinka helposti lääkärit tällaisia kuureja määräävät?

2

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roa auttaa

Soita yksityiselle ihotautilääkärille ja kysy.

Yksityiset ihotautilääkärit antavat roaa hyvin helposti.

• _pettynyt

Minuakin kiinnostaisi tämä ylläpitoannostus. Onko joku palstalainen syönyt ja minkä kokoisella annostuksella? Millaisia sivuvaikutuksia tulee pienestä annostuksesta? Suostuuko Suomessa lääkärit edes määräämään sellaista pitkiksi ajoiksi? Itse olen syönyt vasta yhden puolen vuoden Roa-kuurin, joka teki ihostä täydellisen puhtaan. Mutta muutaman kuukauden kuluessa paskat palasivat naamaan ja lähtöpisteessä ollaan. Ikää on jo päälle 30 ja minulla on sellaista joka puolelle levinnyttä mustapää- ja tukkeutumaongelmaa, ei siis kystistä aknea mutta silti hermot menee ihan täysin tähän, ei vaan jaksaisi enää aikuisena kärsiä paskasta ihosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      185
      3099
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      53
      2480
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      241
      2304
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      257
      2046
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      38
      1766
    6. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      55
      1680
    7. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      67
      1560
    8. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      9
      1552
    9. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      84
      1500
    10. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      137
      1334
    Aihe