mopoilu

mopotyttö

Mä nautin mahtavasti kun ajelen pikkumopolla ympäriinsä, varsinkin maastossa. Se tärinä ja pehmeä upottava satula tuntuu just hyvältä ja "oikeessa paikassa". Varsinkin kun mopo joutuu ponnistelemaan esim. ylämäessä tai vaikeassa maastossa. Tykkään varsinkin ajella erilaisissa upottavissa paikoissa, esim pienissä ojissa joihin mopo jää kiinni ruopimaan, silloin se tärisee ja savuttaa mahtavasti. Se raukka yrittää ja yrittää muttei vaan jaksa kantaa mua eteenpäin kun istun koko painollani sen päällä... Enkä meinaan oo ihan kevytkään. Löytyykö muita tästä tykkääviä?

9

9180

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja
      • kuris

Onks teillä kurahousut jallassa niin ei farkut sotkeennu ja voi huoletta päästellä kurahousuihin niin kukaan ei nää...hinkkaan välillä itseeni myösniihin märkää mopon satulaa vasten mukavaaaa

• Näin tehty

Joo minä myös vaikka olen mies olen usein runkannut mopolla ajaessani.Usein pysäytän mopon johonkin rauhalliseen paikkaan ja kaasuttelen sopivasti että tärinä on sopiva kullin kohdalla ja pelkkä jalkojen yhteenpanaminen ja sopiva kaasun vääntäminen riittää kun nalli lähtee ja rajusti joskus teen se useammin peräkkäin 1-3krt.Olen myös huomnnut että siskoni joskus istuu mopon selässä pihalla ja kaasuttelee kovasti vaikka ei lähde ajaan ollenkaan varmaankin myös runkkaa tärinällä mahtavan näköistä ainakin.

• mopotyttö

• Kirjoita

• poni

Oletko kokeillut hevosella ratsastusta? Se vasta
      on kiihottavaa.Se on lisäksi elävä olento.Erityisesti kiihottaa jos on joku jyrkkä
      rinne jota pakottaa hevosen ylös.Ihanaa tuntea
      miten se ponnistelee allasi.Voit pakottaa vaikka
      laukkaan jos pidät siitä.Vaikka vähän ratsupiiskalla.Kokeile.

• mopotyttö

• poni
        mopotyttö kirjoitti:

Kirjoitatko mulle, osoite on [email protected]

Mitä kirjoittaisin? Kerro miltä ratsastus
        tuntuisi.Nauttisitko kenties?Haluaisitko
        kenties kokeilla kannuksia?Voisiko olla
        nautittavaa Hyviä mopoilu tai ratsastus
        retkiä.Hei!

• Omistin aikoinaan pienen mopon millä ajelin mökillä ja koulumatkoja. Siinä kyllä pari orgasmia tuli. Varsinkin kun mökillä on sellanen iso hiekkainen ylämäki mitä ajelin usein edes takas. Pieni mopo sai kyllä tehä töitä painoni alla :) paro kertaa mentiin myös 2 päällä maastossa.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      73
      3121
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2854
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2405
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2246
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2063
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1577
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1420
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe