mopoilu

mopotyttö

Mä nautin mahtavasti kun ajelen pikkumopolla ympäriinsä, varsinkin maastossa. Se tärinä ja pehmeä upottava satula tuntuu just hyvältä ja "oikeessa paikassa". Varsinkin kun mopo joutuu ponnistelemaan esim. ylämäessä tai vaikeassa maastossa. Tykkään varsinkin ajella erilaisissa upottavissa paikoissa, esim pienissä ojissa joihin mopo jää kiinni ruopimaan, silloin se tärisee ja savuttaa mahtavasti. Se raukka yrittää ja yrittää muttei vaan jaksa kantaa mua eteenpäin kun istun koko painollani sen päällä... Enkä meinaan oo ihan kevytkään. Löytyykö muita tästä tykkääviä?

9

8909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja
      • kuris

        Onks teillä kurahousut jallassa niin ei farkut sotkeennu ja voi huoletta päästellä kurahousuihin niin kukaan ei nää...hinkkaan välillä itseeni myösniihin märkää mopon satulaa vasten mukavaaaa


    • Näin tehty

      Joo minä myös vaikka olen mies olen usein runkannut mopolla ajaessani.Usein pysäytän mopon johonkin rauhalliseen paikkaan ja kaasuttelen sopivasti että tärinä on sopiva kullin kohdalla ja pelkkä jalkojen yhteenpanaminen ja sopiva kaasun vääntäminen riittää kun nalli lähtee ja rajusti joskus teen se useammin peräkkäin 1-3krt.Olen myös huomnnut että siskoni joskus istuu mopon selässä pihalla ja kaasuttelee kovasti vaikka ei lähde ajaan ollenkaan varmaankin myös runkkaa tärinällä mahtavan näköistä ainakin.

      • mopotyttö

      • Kirjoita

    • poni

      Oletko kokeillut hevosella ratsastusta? Se vasta
      on kiihottavaa.Se on lisäksi elävä olento.Erityisesti kiihottaa jos on joku jyrkkä
      rinne jota pakottaa hevosen ylös.Ihanaa tuntea
      miten se ponnistelee allasi.Voit pakottaa vaikka
      laukkaan jos pidät siitä.Vaikka vähän ratsupiiskalla.Kokeile.

      • mopotyttö

      • poni
        mopotyttö kirjoitti:

        Kirjoitatko mulle, osoite on [email protected]

        Mitä kirjoittaisin? Kerro miltä ratsastus
        tuntuisi.Nauttisitko kenties?Haluaisitko
        kenties kokeilla kannuksia?Voisiko olla
        nautittavaa Hyviä mopoilu tai ratsastus
        retkiä.Hei!


    • Omistin aikoinaan pienen mopon millä ajelin mökillä ja koulumatkoja. Siinä kyllä pari orgasmia tuli. Varsinkin kun mökillä on sellanen iso hiekkainen ylämäki mitä ajelin usein edes takas. Pieni mopo sai kyllä tehä töitä painoni alla :) paro kertaa mentiin myös 2 päällä maastossa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe