Elokuva Nooasta on hyvä!

pyhä pyhä pyhä

Oletteko jo katsoneet elokuvan Noah? Se on todella hyvä elokuva ja kertoo niin kauniisti Rakkaasta Isästä, Pyhästä Jumalasta! Jokaisen kunnon uskovaisen pitäisi käydä katsomassa Noah ja mielellään monta kertaa!! RAKAS Jumala tulee siinä niin hienosti esiin ja Jumalan rakkaudelliset luonteenpiirteet!!!

Oli ihanaa nähdä, kuinka Rakas Taivaallinen Isä, JUMALA, halusi tuhota ja tappaa kaiken, kuten Hän tulee tuhoamaan ja tappamaan kaikki ADVENTISTIEN viholliset tulevaisuudessa aivan kohta, kun HÄN tulee tänne toisen kerran hakemaan omansa taivaalliseen TEMPPELIIN, jos esimerkiksi Rakas Pastorimme Itä-Suomesta on jo käynyt, ainakin Aivan uskomattoman hienolla Ilmestyskirjasta kertovalla videosarjalla. Siellä oltiin jo ottamassa esimakua siitä, että mikä meidän kaikkien ADVENTISTIEN tulevaisuus tulee olemaan!

Ihanaa!!!! Voiko mikään olla kauniimpaa kuin MAAILMANLOPPU!!!! Tule rakas maailmanloppu, tule jo pian!!

Noah on mahtava elokuva, joka jokaisen adventistin kannattaa katsoa, sillä se kertoo Raamatusta ja rakkaasta Jumalasta sekä Nooasta niin ihanasti kaiken. Oli ihanaa nähdä elokuva, joka noudattaa sanasta sanaan kirjaimellistä Raamatun tulkintaa, eli juuri siten, kuten mekin Raamattua luemme, me rakkaat adventistit!!!! Joten menkää heki katsomaan Noah ja mielellään 3d-versiona, niin siinä korostuu se ihana kuolema ja tuska, jonka Rakas Jumalamme on varannut meidän vastustajillemme!

http://www.youtube.com/watch?v=FRTlT3DEydU&feature=kp

Eläimet olivat niin söpöjä ja tuho niin kaunista!! Rakas Jumala, tuhoa vastustajamme mahdollisimman pian!!!

9

176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • herää pahvi

      Sanonko mitä. Täyttä jenkkipaskaa!

    • HYI HÄPEÄ!!!!!!!!

      ELOKUVA ON TÄYTTÄ EKSYTYSTÄ!

    • pyh!

      Sinä et ole adventisti ollenkaan. Olet provo.

    • hyvä oli

      Hyvä elokuva on!!! 5 tähteä viidestä. Jo odotan pääsyä taivaaseen, jotta pääsen kysymään Nooalta, että oliko tuhoutuvien ihmisten näkeminen hienoa! Onneksi Nooa ei välittänyt kirkuvien naisten ja lapsien huudoista, eikä antanut kenellekään mahdollisuutta pelastua. Emme me adventistitkaan antaisi vastustajillemme mahdollisuutta!

      • Ihmiset tekivät arkin Nooan kanssa. Nooa saarnasi 120 vuotta, ja kehotti ihmisiä tulemaan arkkiin. He eivät tulleet. Eläimet tulivat ihan Jumalan käskystä parittain. Vain Nooa perheineen pelastui, koska uppiniskaiset ihmiset halusivat jäädä pois arkista, joka olisi pelastanut heidät.

        Kun Nooa perheineen oli mennyt arkkiin, Jumala itse sulki oven, ja sitä oli mahdotonta enää avata. Samoin tulee olemaan tämän maailman lopussa. Armon ovi on ja pysyy kiinni, kun Jumala sen hetken mielessään päättää. Silloin Jeesus saapuu omiaan noutamaan. Toivottavasti olet mukana, kun lähdetään pois tästä synnin pesästä.

        Ilmeisesti Jumala tiesi tämän etukäteen, koska määräsi arkin koon juuri sopivaksi. Ihmiset myöskin ilakoivat ulkopuolella, kun ei vielä satanut, eikä ollut koskaan ennemmin satanutkaan. He eivät uskoneet Jumalan Nooalle antamaa viestiä, että tulva tulee. Siinä oli heidän valintansa ja syntinsä. Ei Jumala ketään nykyäänkään väkisin pelasta. Tuli tulee ja korjaa tämän maailman viat ja saastat. Ei enää tule tulvaa, mutta tuli tuhoaa kaiken.

        Ennen vedenpaisumusta Jumala näki ihmiskunnan tilan. Ihmisten ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat. Siis hyvyys oli poistunut Nooan maailmasta, ja tämän maailman ruhtinas oli kaikessa se, joka määräsi. Pahuus oli kaiken yllä. Eikö tämä sama ajattelu ole tänäänkin aika paljon vallalla?

        Ei Jumalaa, ole oma jumalasi, tee, mitä halaut, ei mitään moraalia, ei lakia, ei mitään, mihin todellisuudessa turvaisi pahan paikan tullen. Sitähän tämä maailma tarjoaa. Onko se kivaa, kun huomaa olevansa väärällä puolella?

        En ihmettele Jumalan päätöstä, sillä Hän on rakkaus, eikä halua nähdä pahuutta. Nytkin hän suree tämän ihmiskunnan tilaa, ja odottaa, että jokainen haluaisi pelastua. Vielä on armon aika, vielä on pelastuksen päivä. Vielä on jokaisella mahdollisuus tulla Jumalan eteen syntisenä ja katuvaisena, etsiä Jumalaa, kun hänet vielä löytää voidaan, kun hän vielä läsnä on!


      • pyh!

        Et ole adventisti. Olet sekopää provo.


      • anelmass kirjoitti:

        Ihmiset tekivät arkin Nooan kanssa. Nooa saarnasi 120 vuotta, ja kehotti ihmisiä tulemaan arkkiin. He eivät tulleet. Eläimet tulivat ihan Jumalan käskystä parittain. Vain Nooa perheineen pelastui, koska uppiniskaiset ihmiset halusivat jäädä pois arkista, joka olisi pelastanut heidät.

        Kun Nooa perheineen oli mennyt arkkiin, Jumala itse sulki oven, ja sitä oli mahdotonta enää avata. Samoin tulee olemaan tämän maailman lopussa. Armon ovi on ja pysyy kiinni, kun Jumala sen hetken mielessään päättää. Silloin Jeesus saapuu omiaan noutamaan. Toivottavasti olet mukana, kun lähdetään pois tästä synnin pesästä.

        Ilmeisesti Jumala tiesi tämän etukäteen, koska määräsi arkin koon juuri sopivaksi. Ihmiset myöskin ilakoivat ulkopuolella, kun ei vielä satanut, eikä ollut koskaan ennemmin satanutkaan. He eivät uskoneet Jumalan Nooalle antamaa viestiä, että tulva tulee. Siinä oli heidän valintansa ja syntinsä. Ei Jumala ketään nykyäänkään väkisin pelasta. Tuli tulee ja korjaa tämän maailman viat ja saastat. Ei enää tule tulvaa, mutta tuli tuhoaa kaiken.

        Ennen vedenpaisumusta Jumala näki ihmiskunnan tilan. Ihmisten ajatukset olivat kaiken aikaa ainoastaan pahat. Siis hyvyys oli poistunut Nooan maailmasta, ja tämän maailman ruhtinas oli kaikessa se, joka määräsi. Pahuus oli kaiken yllä. Eikö tämä sama ajattelu ole tänäänkin aika paljon vallalla?

        Ei Jumalaa, ole oma jumalasi, tee, mitä halaut, ei mitään moraalia, ei lakia, ei mitään, mihin todellisuudessa turvaisi pahan paikan tullen. Sitähän tämä maailma tarjoaa. Onko se kivaa, kun huomaa olevansa väärällä puolella?

        En ihmettele Jumalan päätöstä, sillä Hän on rakkaus, eikä halua nähdä pahuutta. Nytkin hän suree tämän ihmiskunnan tilaa, ja odottaa, että jokainen haluaisi pelastua. Vielä on armon aika, vielä on pelastuksen päivä. Vielä on jokaisella mahdollisuus tulla Jumalan eteen syntisenä ja katuvaisena, etsiä Jumalaa, kun hänet vielä löytää voidaan, kun hän vielä läsnä on!

        >>> Nooa saarnasi 120 vuotta, ja kehotti ihmisiä tulemaan arkkiin. >>>

        Voisiko anelmass kertoo jakeet raamatustaan, jossa lukee, että Nooa saarnasi ihmisille pelastusta 120?

        Tuo typerä satu vain sattuu todistamaan sinun julman ja sadistisen jumalasi häiriintyneen mielenlaadun, sillä ei Nooa saarnannut mitään pelastusta kenellekään, vaan jumalasi oli päättänyt vain tuhota ja tappaa kaikki tyydyttääkseen omaa sadistisuuttaan.

        Sitten erilaiset höpölahkot ovat jotuneet tekemään lisäyksiä raamattuun, eli selitetään, vaikka missään ei niin lue, että Nooa saarnasi ihmisille mahdollisuutta pelastua 120 vuotta, jotta jumala ei vaikuttaisi niin raa'alta ja julmalta kuin mitä hän todellisuudessa oli.

        Raamatun mukaan mitään pelastusta ei saarnattu, vaan jumalasi vain päätti kiukuspäissään tappaa ja tuhota kaikki, aivan viattomista lapsista alkaen.

        Onneksi tuo typerä tarina on satua, kuten sinun toiveesi maailmanlopustakin.


      • bushmanni kirjoitti:

        >>> Nooa saarnasi 120 vuotta, ja kehotti ihmisiä tulemaan arkkiin. >>>

        Voisiko anelmass kertoo jakeet raamatustaan, jossa lukee, että Nooa saarnasi ihmisille pelastusta 120?

        Tuo typerä satu vain sattuu todistamaan sinun julman ja sadistisen jumalasi häiriintyneen mielenlaadun, sillä ei Nooa saarnannut mitään pelastusta kenellekään, vaan jumalasi oli päättänyt vain tuhota ja tappaa kaikki tyydyttääkseen omaa sadistisuuttaan.

        Sitten erilaiset höpölahkot ovat jotuneet tekemään lisäyksiä raamattuun, eli selitetään, vaikka missään ei niin lue, että Nooa saarnasi ihmisille mahdollisuutta pelastua 120 vuotta, jotta jumala ei vaikuttaisi niin raa'alta ja julmalta kuin mitä hän todellisuudessa oli.

        Raamatun mukaan mitään pelastusta ei saarnattu, vaan jumalasi vain päätti kiukuspäissään tappaa ja tuhota kaikki, aivan viattomista lapsista alkaen.

        Onneksi tuo typerä tarina on satua, kuten sinun toiveesi maailmanlopustakin.

        Vaikka tarina onkin satua, siitä on tehty ihan hieno laulu.

        https://www.youtube.com/watch?v=vyzI323zFrs


    • että näin

      Olet pyh!-adventisti ja olet itse sitä miksi toisia nimität.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe