Doris pelasti iltani!

Kiitos Doris!!!

Olin hienostuneissa ryyppäjäisissä erään ystäväni koulunpäätösjuhlissa (jotka järjestettiin kotonani, koska taloni on melko suuri). Kävi kuitenkin niin köpelösti, että illan ollessa nuori pääsivät juomat loppumaan kokonaan. Sen verran iltaa oli kuitenkin mennyt, että kaupoista ei enää alkomaholia saanut. Siinä sitten pengoin hätäisesti laatikoitani kunnes muistin, että eräs suosikkijuomani oli piilossa kellarin viinihyllyn takana.
Innokkaasti juoksin kellariin ja kaivoin erinomaisen Doris-viinin esille. Ryntäsin posket punottaen keittiööni johon janoiset vieraat olivatkin jo tulleet odottamaan. Avasin dorispullon voimalla ja kaadoin vieraiden lasiin tuota laadukasta hedelmäviiniä. Ei aikaakaan kun lasit olviat tyhjiä ja sain raikuvat aplodit vierailta jossa minua onniteltiin illan pelastamisesta.
Doriksesta saimmekin fiilistä jatkaa paikalliseen lähikuppilaan, mutta se onkin jo toinen tarina. Pääasiallinen juttu on kuitenkin nyt se, että kiitos Doriksen, ei ilta keskeytynyt ennenaikaisesti ja saimme vietettyä hauskan illan. Kiitos kuuluu erittäin laadukkaalle ja maukkaalle Doris-viinille.

2

191

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tero kippuläsi

Minä kun luulin ,että joku nainen,mutta kai voi joku litkukin pelastaa.

• Hyi faan

Dooris on hyvää ja halpaa kuin saippua....Olmi on taas päässyt vauhtiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      44
      2922
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      36
      2611
    3. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      53
      2574
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      99
      2188
    5. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      48
      2074
    6. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      316
      1796
    7. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      150
      1536
    8. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      73
      1398
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1168
    10. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      28
      1165
    Aihe