Olin hienostuneissa ryyppäjäisissä erään ystäväni koulunpäätösjuhlissa (jotka järjestettiin kotonani, koska taloni on melko suuri). Kävi kuitenkin niin köpelösti, että illan ollessa nuori pääsivät juomat loppumaan kokonaan. Sen verran iltaa oli kuitenkin mennyt, että kaupoista ei enää alkomaholia saanut. Siinä sitten pengoin hätäisesti laatikoitani kunnes muistin, että eräs suosikkijuomani oli piilossa kellarin viinihyllyn takana.
Innokkaasti juoksin kellariin ja kaivoin erinomaisen Doris-viinin esille. Ryntäsin posket punottaen keittiööni johon janoiset vieraat olivatkin jo tulleet odottamaan. Avasin dorispullon voimalla ja kaadoin vieraiden lasiin tuota laadukasta hedelmäviiniä. Ei aikaakaan kun lasit olviat tyhjiä ja sain raikuvat aplodit vierailta jossa minua onniteltiin illan pelastamisesta.
Doriksesta saimmekin fiilistä jatkaa paikalliseen lähikuppilaan, mutta se onkin jo toinen tarina. Pääasiallinen juttu on kuitenkin nyt se, että kiitos Doriksen, ei ilta keskeytynyt ennenaikaisesti ja saimme vietettyä hauskan illan. Kiitos kuuluu erittäin laadukkaalle ja maukkaalle Doris-viinille.
Doris pelasti iltani!
Kiitos Doris!!!
2
117
Vastaukset
- tero kippuläsi
Minä kun luulin ,että joku nainen,mutta kai voi joku litkukin pelastaa.
- Hyi faan
Dooris on hyvää ja halpaa kuin saippua....Olmi on taas päässyt vauhtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059