Olin hienostuneissa ryyppäjäisissä erään ystäväni koulunpäätösjuhlissa (jotka järjestettiin kotonani, koska taloni on melko suuri). Kävi kuitenkin niin köpelösti, että illan ollessa nuori pääsivät juomat loppumaan kokonaan. Sen verran iltaa oli kuitenkin mennyt, että kaupoista ei enää alkomaholia saanut. Siinä sitten pengoin hätäisesti laatikoitani kunnes muistin, että eräs suosikkijuomani oli piilossa kellarin viinihyllyn takana.
Innokkaasti juoksin kellariin ja kaivoin erinomaisen Doris-viinin esille. Ryntäsin posket punottaen keittiööni johon janoiset vieraat olivatkin jo tulleet odottamaan. Avasin dorispullon voimalla ja kaadoin vieraiden lasiin tuota laadukasta hedelmäviiniä. Ei aikaakaan kun lasit olviat tyhjiä ja sain raikuvat aplodit vierailta jossa minua onniteltiin illan pelastamisesta.
Doriksesta saimmekin fiilistä jatkaa paikalliseen lähikuppilaan, mutta se onkin jo toinen tarina. Pääasiallinen juttu on kuitenkin nyt se, että kiitos Doriksen, ei ilta keskeytynyt ennenaikaisesti ja saimme vietettyä hauskan illan. Kiitos kuuluu erittäin laadukkaalle ja maukkaalle Doris-viinille.
Doris pelasti iltani!
Kiitos Doris!!!
2
137
Vastaukset
- tero kippuläsi
Minä kun luulin ,että joku nainen,mutta kai voi joku litkukin pelastaa.
- Hyi faan
Dooris on hyvää ja halpaa kuin saippua....Olmi on taas päässyt vauhtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1142561- 842221
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai631742- 561737
- 1641661
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581536Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461516- 1181280
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281219Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261216