"Nettiarpa" on suurspämmääjä. Annoin firmalle puhelinnumeroni vuonna 2007 ja sen jälkeen olen saanut puhelimeeni satoja tekstiviesteijä, vaikka olen kymmeniä kertoja pyytänyt lopettamaan paskatekstareiden lähettämisen.
Suljin tilini vuonna 2008 spämmäämisen lopettamiseksi, mutta tämäkään ei auttanut. Tällaisellä firmalla ei koskaan ole puhtaat jauhot pussissa.
Roskatekstarit tulevat mihin aikaan päivästä tai yöstä tahansa. Suomenkielinen asiakaspalvelu vuoroin lupailee jotain, vuoroin levittelee käsiään. Ylemmmän tahon yhteystietoja ei anneta. Ainoa keino näyttäisi olevan puhelinnumeron vaihtaminen, mutta minulle siitä koituisi muuta vahinkioa työni vuoksi.
Suosittelen: ÄLä hemmetissä avaa Nettiarvalle tiliä.
VARO: NETTIARPA
3
164
Vastaukset 3
- voihjaoih
Etkä osaa laittaa ko.numeroa estolistalle ??
- Axmax
Ei pysty laittamaan estolistalle. Spämmi ei tule mistään numerosta, vaan NETTIARPA lähettää viestit spämmäykseen tarkoitetulla ohjelmalla. Tarkkaan ottaen kyse ei siis ole tekstiviestistä, vaan spämmmiohjelmalla puhelimeen lähtetystä viestistä.
- vaikeaa on
Sama täällä, lopetin pelaamisen kyseisessä lafkassa 5 vuotta sitten voitettuani omani takaisin, taisi olla joku 600e. Senkin kotiuttamisessa oli vaikeuksia ja kaikenlaisia dokumentteja piti lähetellä. Vieläkin muistavat mainoksilla kännykän tukkia ja mihin aikaan hyvänsä niitä tulee, yleensä öisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1081275
- 45891
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50716- 70666
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129654- 67606
- 53597
- 55545
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93463Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20460- 34447
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?113444Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142443- 5438
- 49437
- 51435
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e82417- 52403
- 42390
Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het26386