Lehtitietojen mukanaan Lahden kaupungin päätoiminen (lähes sadantuhannen euron kustannukset Lahden kaupungille) ei äänestänyt Eu-vaaleissa.
Ei kerinnyt kiireiltään ja ei ollut ajokuntoinen ennakkoäänestyksen aikaan(viikko) eikä edes vaalipäivänä. (Sairausloma ?). Tämä oli selkeä viesti Herra Viljaselta ettei häntä pidä äänestää, jos herra itse on ehdokkaana. Itse ainakin vaihdan ehdokkaan ja samalla myös puolueetkin mahdollisesti.
Miten tälläisellä huonomuistiselle on annettu kh:n puheenjohtajuus - järkyttävää lahtelaiset.
KOKOOMUKSEN ILKKA VILJANEN - HÄPEÄ, JOS OSAAT
26
3106
Vastaukset
- Ei ole enää luottoa
Ilkka on tottunut äänestämään itseään, ei ollut ehdokkaana itse - ei löytynyt Ilkalle sopivaa ehdokasta!
- VoiSentään
Luitkohan sitä artikkelia ollenkaan, vai ainoastaan otsikon? Jos sisälukutaito on tuota luokkaa, niin ehkä parempi jättää nämä yhteiskunnallisten asioiden kommentit omaan kahvipöytään.
- mievaan12
ja toissavuonnaesiintyi sosiaali- ja terveyslautakunnan tallinna seminaariristeilylla kaupungin edustajana siina kunnossa, etta hanta ei edes päästetty esiintymaan. Oli nauttinut 'virvokkeita' siihen tahtiin. Hyviteeli tekosiaan tarjoamalla kakkukahvit jälkiäteen ja varmaan kaikki tämä lysti meni veronmaksajien rahoista. Joten mietteikää ketä äänestätte...
- Ilkkav
mievaan12 kirjoitti:
ja toissavuonnaesiintyi sosiaali- ja terveyslautakunnan tallinna seminaariristeilylla kaupungin edustajana siina kunnossa, etta hanta ei edes päästetty esiintymaan. Oli nauttinut 'virvokkeita' siihen tahtiin. Hyviteeli tekosiaan tarjoamalla kakkukahvit jälkiäteen ja varmaan kaikki tämä lysti meni veronmaksajien rahoista. Joten mietteikää ketä äänestätte...
Tämä ei pidä paikkansa. Jonkun nimimerkin taakse piiloutuneen persu Nalle Kaaltosen tilitys
- Viljaisporsas
Jos Ilkka Viljanen olisi sanonut äänestäneensä, olisi häneltä kysytty, ketä hän äänesti.
Ilkka Viljanen äänestää vain niitä ehdokkaita, jotka hän itse tuntee: itseään. Seuraavaksi Ilkka Viljanen käynnistää virka-ajalla eduskuntavaalikampanjansa ja kaikki lahtelaiset puolueeseen katsomatta maksavat Ilkka Viljasen vaalikampanjaa väärältä budjettimomentilta. - viljaispetturi
ilkka viljanen olette pilannut lahdessa tervyden huollon ja koulut esim.akuutti24 on surkee sinne ei pääse ja jos pääsee niin jonota7-9 tuntia lääkärin vastaaotolle siellä ei ole kun 1-2 lääkäriä miksi ei kaupugin sairaala voi olla yöllä aukki sitten pienet lapset heitätte pitkän matkan eri kouluu jonka sitte lopetatte ja laset siirtyy kauemaks hävettää että aikuiset ihmiset ei sitä tajua kuin omaa raha pussia ja itte käy yksityisellä lääkärillä ettei tarvi olla muitten lahtelaiten kanssa samaa aikaa siellä jonottamassa kun häpeette sitä että akuutti24 on todella huono sioitus ei teidän tarvi ituu siellä 7-9-tuntia muitten kanssa kun tiedätte että se on huonoo mainetta teille hävetkää
- Ilkkav
Juu minun vika kaikki tuo. Onneksi on paikkoja mihin ei tarvi jonottaa
- asikkalassa
"Lahden kaupunginhallituksen puheenjohtaja Ilkka Viljanen luopuu politiikasta. Viljanen muuttaa Asikkalaan ja eroaa Lahden kaupunginvaltuustosta. Kuudetta valtuustokautta istuva kokoomuslainen Viljanen on toiminut kaupunginhallituksen päätoimisena puheenjohtajana kaksi vuotta. "
Uutinen toukokuussa 2015 (purkaakohan siellä nyt rappusia, vitsi.)- Ilkkav
En pura vaan nautin elämästä. Teen työtä kalastanut enemmän kuin koskaan ja parasta. Olen pois politiikasta kaikkien katkerien ihmisten ulkopuolella
- Moikkastaa
Arvon lahtelaiset! Tunnen Ilkka Viljasen. Nyt täytyisi viimeistään herätä ja miettiä, mitä kirjoitatte tänne muista ihmisistä. En tajua, miksi ihmiset eivät voi dissata itseään, vaan juuri toista ihmistä. Voin kyllä tehdä keskustelun, missä puhutaan pahaa teistä. Olkaa hyvä ja hankkikkaa elämä. Kiitos! P.s. En halua pahoittaa ketään ihmistä kuitenkaan. Ajattelin vaan, että olisiko kiva jos teitä tolleen samanlailla haukuttaisiin... T, :)
- Peterino
Viljanen on esiintynyt vuosia fysioterapeuttina. Ilmoittanut koulutukseksi opistotason?? Hän on koulutukseltaan hieroja. Katso Valviran rekisteri, niin yllätyt! Palturilla on usein lyhyet jäljet...
- Peterino
Peterino kirjoitti:
Viljanen on esiintynyt vuosia fysioterapeuttina. Ilmoittanut koulutukseksi opistotason?? Hän on koulutukseltaan hieroja. Katso Valviran rekisteri, niin yllätyt! Palturilla on usein lyhyet jäljet...
Vuoden 2015 vaaleissa koulutustaso ilmoitettiin jo alempi korkeakoulututkinto??? Mikähän lienee? Politiikkako pätevöittää??
- poisbpys
Vapaamuurariveli tuli puolustamaan veronkiertäjäystävää :D
- Ilkkav
En ole vapaamuurari vaan vapaaherra
- Ilkkav
Peterino kirjoitti:
En ole esiintynyt vaan vääryyksiä Wikipediaan tehneet samanlaiset nimimerkkien takana toimijat kun sinä. Esim hautausurakoitsijan piiloutuminen vähän kuun hautaan on raukkaa. Virhe oli siinä että sitä ei korjattu heti pois.
- Ilkkav
Peterino kirjoitti:
Vuoden 2015 vaaleissa koulutustaso ilmoitettiin jo alempi korkeakoulututkinto??? Mikähän lienee? Politiikkako pätevöittää??
Sekin pitää paikkansa että johonkin pätevöittää mutta paljoon ei. Ei esim fysioterapeutiksi eikä hautausurakoitsijan ammattiin. Pätevöityä sain sen sijaan erottamaan ja stalkkaamaan nimimerkkien takana toimivat katkeroituneet ihmiset
- Ilkkav
Peterino kirjoitti:
Pitää paikkansa että olen valmistunut urheiluhierojaksi 1981. Mutta olen opiskellut muutakin. En hautausurakoitsijaksi
- entp
Lopeta Ilkaa kaljahuurussa kirjoittelu. Ota itseäsi niskasta kiinni tuollainen onnestaan jankkaaminen herättää epäilyä asiasta.Ala suunnitella ensikesän kasvimaata jos aikasi käy pitkäksi ja kalja alkaa viedä miestä. Mene sinne punttisalille ja ala kuntoilla itsesi kuntoon.Ymmärrän kyllä että kun et pärjännyt kovienpoikien kanssa poliitiikassa niin kyllähän se harmittaa.
- Kuukkelson
Näin on. Valittajat eivät ole muuta kuin maanneet sohvalla ja nostaneet sossusta rahat.
- Viitasaariker
Tsemppiä Ilkka!
- Mattizz
Viljanen on asiallinen kaveri ja hoiti tehtävänsä hyvin.
- eimoitteita
Asiallinen mies.
- korsonkerho
Ei oo häppee olla ilkka
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232