mulla on ollut yli kaksi viikkoa aivan järkyttävä olo tila, nenä tukossa ,kurkku kipeä ja tukossa ,silmät vuotaa, henkeä ahdistaa... .... onko kukaan muu saanut viirivehkasta kyseisiä oireita?
viirivehka ja allergia?
4
2705
Vastaukset
- oletko parantunut ?
Mistä päättelet, että oireet johtuvat viirivehkasta ?
- Viirivehkaton
Laita viirivehka pois, hengenahdistuksesta varsinkaan ei kannata kärsiä saati muista oireista.
- Samaongelma
Heippa! Näin pari vuotta myöhemmin löysin viestisi kun kamppailen itse saman ongelman kanssa. Eli aivan kuin olisin kipeä viruksesta, niin pahat oireet: kurkku kipeä, absoluuttinen nenän tukkoisuus ja vuoto, kutina nenässä ja jatkuva pärskiminen, uni verran silmien kutinaa mutta aika vähän, päänsärkyä ja uupumusta myös. Myös unk verran kurkun kutinaa. Nostin viirivehkan (ja muita kasveja) sisään näin syksyn tullen. Sen jälkeen järkyttävä olotila on kehittynyt. Olen taipuvainen monien aikaisempien kokemusteni perusteella olettamaan että tämä raju oirekirjo, (siis todella hämäävä koska luulet helposti potevasi flunssaa) johtuu huonekasvista. Toivoisin enemmän keskustelua ja kokemuksia huonekasvien aiheuttamusta allergiaoireista! Sen tiedän että joulutähdestä minulle tulee samantyyppistä, kauhea tukkoisuus ja pärskiminen.
- Samaongelma
Hmmm. Ja nyt mietinkin kuinka olin yhden talven kokoajan sairaana, "flunssassa" ja kurkkukipua. Olimme juuri hankkineet viirivehkan olkkarin ikkunalle. Olin jatkuvasti kipeänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk336931Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin213330Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.521460Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_211380Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.281346PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1791330- 1421199
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport491125- 39966
Kehumisesta voi saada sakkoja?
Mistä tämä nyt kertoo, se kertoo siitä että vanhat jo seksuaaliseeden menettäneet naisihmiset operoivat mediassa liian v157925