Onko kellään käytössään koiralla viilentäviä tuotteita? Millaisia ja onko ollut hyötyä?
Auton takapenkeille tarvitsisin viilennysalustan, sellaisen jota ei tarvitse aktivoida vedellä. Olen miettinyt tätä tuotetta http://www.petenkoiratarvike.com/tuote/viilennysalusta-cool-pet-pad-l-60x90-cm--30-45-kg/52553/. Onko kenelläkään kokemusta tuosta? Onko oikeasti viileä ja pysyykö viileänä helteellä? Pitääkö käyttää esim. pakastimessa tai viileässä ennen käyttöä?
Vedellä aktivoitavat ovat mielestäni epäkäytännöllisiä, en laita mitään märkää penkeille matkustamoon. Kun siis ensisijaisesti autoon olen hankkimassa.
Lisäksi auttavatko nuo huivit ja pannat oikeasti, kun ovat kaulalla?
Viilentävät tuotteet
12
8679
Vastaukset
- 17+1
mieki oon miettiny samaa :) olin itekki ostamassa eilen ton viilennyaalustan mut ubohtu ja nyt ne kaik jo loppu >_
- Amores perros
"Koirat ja helle..."-ketjussa on hyviä vinkkejä ja linkki pro koirat-sivustoon. Tsekatkaa sieltä! :)
- Pro koirat
Amores perros kirjoitti:
"Koirat ja helle..."-ketjussa on hyviä vinkkejä ja linkki pro koirat-sivustoon. Tsekatkaa sieltä! :)
Jep, tässä vielä linkki
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12259596
Itselläni on käytössä koiralle viilentävä kauluri, tehoa on vaikea sanoa, koska ei se varmasti ihmeitä tee. Onko koiran kieli sitten puoli senttiä pidemmällä ilman vai ei ;)
Mutta kovallakin helteellä kaulurin alta kun koittaa, on tuote ja koiran kaula tuosta kohtaa viileä. Tuote pysyy kylmänä monta päivää putkeen. Ei tuosta ainakaan haittaa ole. Me saatiin tuo lahjaksi, on kovasti ylikokoinen, mutta hakaneuloilla pysyy kiinni rauhallisella hellelenkillä.
Viilentävä makuualusta on harkinnassa, se on niin iso että varmasti toimii, vielä kun koiran maha ja rinta tuon päällä ovat, joissa karvaakaan ei ole niin paljoa. Koirahan voi kölliä juuri selällään, kun viilentelee itseään.
- Kuumakoira
Minä (aloittaja) nyt hain tuollaisen, ja kyllä se viileältä tuntuu! Tuotetta ei tarvitse aktivoida mitenkään. Lapinkoira-noutaja -kokoiselle koiralle M koko on vähän pieni makoiltavaksi, mutta auton takapenkille juuri sopiva. Ei peitä koko penkkiä vaan sopivasti koiran vatsan. Suosittelen!
- Anonyymi
"Minä (aloittaja) nyt hain tuollaisen, ja kyllä se viileältä tuntuu! "
Psst, se on tarkoitettu koiralle, mutta pidä vain jos haluat
- Anonyymi
Juuri nyt 50*90 senttinen LIDL:issä vajaa 8e, samanlainen erimerkkinen vain kolmisen kymppiä lemmikkieläinkaupoissa.
- Anonyymi
Ja hankin itselleni myös sänkyyni tuollaisen, saa kivasti unen kun lakanan alla viilentävä alusta!
T. JPTA - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hankin itselleni myös sänkyyni tuollaisen, saa kivasti unen kun lakanan alla viilentävä alusta!
T. JPTAEi kyllä toimi
- Anonyymi
Upo arkkupakastin on hyvä, mahtuu isokin rakki.
- Anonyymi
Itse tungen jääpaloja koissuni perseeseen
- Anonyymi
Voiko ihminen käyttää tuollaista koirien viilennysmattoa vaikka sängyssä lakanan alla? Onko kukaan käyttänyt?
- Anonyymi
On olemassa viilennysalustoja, jotka pysyvät viileinä tunninkin. Itsestään latautuvat kun niitä pitää jossain tasoalustalla, esim. pöydän tai sohvan päällä. Kovalla kuumuudella pelkät viilennytalustat eivät kuitenkaan riitä.
Juomavesi pitäisi olla viileää tai kylmää ja sitä pitää olla koko ajan runsaasti tarjolla. Juoma-astioiden alle voi laittaa kylmävaraajia, jos koiran joutuu jättämään moneksi tunniksi yksin kuumaan asuntoon.
Kaikkein paras lemmikin viilentäjä kovassa kuumuudessa on kylmät suihkut. Ne auttavat todella hyvin. Lemmikkiä pitäisi suihkutella kylmällä vedellä riittävän kauan ja useita kertoja päivässä. Etelä-Euroopassa koiratarhoilla tehdään näin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491506Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761335Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86993- 14957
- 86926
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186868Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20831- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi82775Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17740